Voisitko olla miehen kanssa, jolla on ihossaan ensimmäisen tyttöystävänsä nimi 25 vuoden takaa?
Kommentit (25)
Voisin olla.
Eri asia on sitten se, kestäisikö mies jatkuvaa ja armotonta v..tuiluani aiheesta.
Voisin jos nimi olisi peniksessä muuten en
Juu, ihanan sitoutuvan kuuloinen mies. Olisi ensimmäiselle tyttikselle suorastaan kateellinen.
Voisin. Romanttinen optimisti siis.
Varmaan jos se nimi olis sama ku mulla 😄
Olisin varmaan tosi epätoivoinen sitten.
Eikö miehellä ole varaa poistaa tatuointia?
Varmaan sekin vaikuttaisi missä tatska on ja miten isolla ja selvästi nimi lukee. Ja mikä merkitys tatuoinnilla miehelle nykyään olisi.
Muuten kyllä mutta liian wanha :(
Mun isällä oli ollut mutta tatuoi sen piiloon ennenkuin meni naimisiin äitini kanssa. Äiti siitä joskus mainitsi ohimennen...
Huoh. Taas tämä kuuluisa itsetunto.
Voisitko olla miehen kanssa, joka on omistanut 20v sitten keltaisen auton?
Miten täydellisiä ihmisten pitää olla?
En. Tuossa ajassa kuvan olisi kerennyt jo peittää tai poistaa, jos sitä ei ole tehnyt, ei ole minun mies.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Taas tämä kuuluisa itsetunto.
Voisitko olla miehen kanssa, joka on omistanut 20v sitten keltaisen auton?
Miten täydellisiä ihmisten pitää olla?
Keltainen auto ei haittaa, eksätatuointi haittaa. Saunakaljan juominen ei haittaa, mutta kännääminen haittaa. Huomaatko eron vaihtoehdoissasi?
Vierailija kirjoitti:
Poistaminen voi olla hankalaa mutta entä jos yliviivaisi vanhan ja laittaisi uuden tyttiksen nimen alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaminen voi olla hankalaa mutta entä jos yliviivaisi vanhan ja laittaisi uuden tyttiksen nimen alle?
Jos uusi tyttis vaihtaisi nimeä? Ei tulisi myöskään vahingossa kutsutuksi eksän nimellä.
En halua, että poikaystävälläni on heteromenneisyys.
Voisin, kukapa ei olisi hölmöillyt nuorena. Kuitenkin, jos naimisiin mentäis niin sais peittää sen.
Aiheuttaisi kyllä ihmettelyä, miksei sitä nimeä ole peitetty jollain muulla tatuoinnilla
Voisin, jos olisin se ensimmäinen tyttöystävä