Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat tietää minusta? Kysy jotain, kaipaan seuraa

Vierailija
10.10.2019 |

:)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sympaattiselta, ap. 😊

Vierailija
22/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä positiivista ja mitä negatiivista palstan lukeminen sinussa aiheuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko seurustella juopon kanssa?

Vaikea kysymys. En suoraan hakisi elämänkumppanikseni alkoholistia. Eli näin äkkiseltään sanoisin etten voisi seurustella. Ajattelen kyllä, että me ihmiset olemme samalla viivalla riippumatta siitä millainen elämämme on... Ystävänä ainakin voisin olla :) Mutta elämä minun kanssa voisi olla liian raskasta, kun yrittäisin muuttaa toista. Tosi vaikeita pohdintoja. Ja alkoholisteja on niin erilaisia... Jokaisen takana on ihminen, tunteet, ajatukset, halu tulla rakastetuksi...

Ap

Vierailija
24/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisitko tavata tuntemattoman miehen livenä?

Vierailija
25/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet ja mitä sun elämään kuuluu?

Olen läheltä pääkaupunkiseutua. Elämäni on tällä hetkellä hieman rankkaa, ympäristö syö energiaani vähän liikaakin. Mutta tiedän että hyvätkin hetket on edessäpäin tulossa, siihen täytyy luottaa 💗

Ap

Vierailija
26/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat sympaattiselta, ap. 😊

Kiitos ❤ 😊

Ap

Vierailija
27/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tällänen ilonen juoppo. Aika vekkuli mieheksi. Juon koska musta on kivaa olla kännissä. Se vaan tuntuu olevan naisille vaikee ymmärtää.

Vierailija
28/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisit tehdä kanssani?

M40

Keskustella :)

Ap

On sitä ilmoja pitänyt.

Vierailija
29/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä positiivista ja mitä negatiivista palstan lukeminen sinussa aiheuttaa?

Saan täältä paljon hyviä ajatuksia ja myös naurua! 😊

Sitten taas... Saatan ahdistua palstan ilmapiiristä, ilkeydestä yms ja jos joku erityinen aihe on esillä ja itselle vaikea, niin saatan jäädä murehtimaan ja se kuluttaa energiaa ihan hirveästi. Koitan ajatella että palsta ei ole koko totuus 😅

Ap

Vierailija
30/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisitko tavata tuntemattoman miehen livenä?

Saattaisin uskaltaakin, jos ajankohta ja elämäntilanne olisi otollinen :)

Ap

Vierailija
31/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisit tehdä kanssani?

M40

Keskustella :)

Ap

On sitä ilmoja pitänyt.

Älä muuta sano! Vettä, vettä, vettä :)

Ap

Vierailija
32/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen läheltä pääkaupunkiseutua. Elämäni on tällä hetkellä hieman rankkaa, ympäristö syö energiaani vähän liikaakin. Mutta tiedän että hyvätkin hetket on edessäpäin tulossa, siihen täytyy luottaa 💗

Ap

Kerro vähän tarkemmin jooko?

T:Juoppo.

Vierailija
33/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tällänen ilonen juoppo. Aika vekkuli mieheksi. Juon koska musta on kivaa olla kännissä. Se vaan tuntuu olevan naisille vaikee ymmärtää.

Se on totta, että monesti oletetaan millainen juoppo on, että kaikki olisi tietynlaisia eikä nähdä alkoholismin takaa tarinaa miten tähän on tultu ❤️

Mikä siitä tekee sun mielestä kivaa? 😊 Oletko samanlainen vekkuli myös selvinpäin?

Ap

Vierailija
34/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro vähän tarkemmin jooko?

T:Juoppo.

Asuinpaikkaa en tarkemmin kerro 😊 Lyhyelle aikaa tullut monta kuormittavaa tekijää elämässä että tuntuu voimavarat olevan aika vähissä.

Ap

Vierailija
35/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, että monesti oletetaan millainen juoppo on, että kaikki olisi tietynlaisia eikä nähdä alkoholismin takaa tarinaa miten tähän on tultu ❤️

Mikä siitä tekee sun mielestä kivaa? 😊 Oletko samanlainen vekkuli myös selvinpäin?

Mä en tykkää olla selvinpäin. Mailma vaikuttaa liian synkältä. Kännisä kaikki tuntuu vähän hassulta. Se tekee mut iloiseksi. Mut en mä kovin kiva selvänä oo...

Vierailija
36/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää olla selvinpäin. Mailma vaikuttaa liian synkältä. Kännisä kaikki tuntuu vähän hassulta. Se tekee mut iloiseksi. Mut en mä kovin kiva selvänä oo...

Maailma tuntuu synkältä. Onneksi on niitä hyviäkin asioita, ne vaan välillä meinaa unohtua. Hei, kohtaa rohkeasti maailmaa myös selvinpäin, askel kerrallaan. Saatat yllättyä ❤️😊 Kaikkea hyvää sinulle elämääsi! Usko itseesi, myös selvänä! 😍

Ap

Vierailija
37/37 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille! 😍

Iloa, onnea, kaikkea hyvää elämäänne!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi