Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE-toimisto tarjosi töitä, mutta...

Vierailija
10.10.2019 |

Työkkäri siis tarjosi minulle sijaisuutta lastenhoitajana. Minulla ei ole minkäänlaista alalle soveltuvaa koulutusta enkä ole koskaan työskennellyt lasten kanssa. En edes erityisemmin pidä lapsista, luonteeltani olen introvertti enkä osa olla lasten kanssa luontevasti.

Ainoa syy miksi minulle tätä kyseistä paikkaa tarjottiin oli se, että satun olemaan kaksikielinen.

Mitä tekisitte minun asemassa? Työ kestäisi yli puolivuotta, ja käsittääkseni määräaikaisesta työstä ei voi edes irtisanoutua, eli en voisi etsiä mitään muutakaan työtä samaan aikaan.

Ja en siis ole laiska lusmu, töitä haen aktiivisesti enkä ole kranttu. Lapset on oikeasti ainut asia minkä parissa en halua työskennellä, joten hieman ironista että juuri sitä tarjotaan.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa työskenyely on mukavaa. Puoli vuotta menee nopeasti.

Hae paikkaa ettei tukesi katkea, mutta voit hakemuksessasi mainita te-toimiston velvoitteesta. Tuskin kutsuvat haastatteluun.

Vierailija
82/84 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten ajattelit tehdä? Jatkaa työttömänä? Etsiä itse unelmien työpaikan?

Jos mitään muuta et saa, niin silloin teet sitä työtä minkä saat. Tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi ketään sellaista hoitamaan mun lapsia, jolla ei ole hommaan koulutusta ja joka ei edes kyseistä duunia halua tehdä. Että onhan toi taas typerää työkkäriltä.

Älä huoli, ei sellaista edes valittaisi siihen työhön. Ap voi huoletta lähettää hakemuksensa ja työkkäri on taas hetken hiljaa. Miksi tehdä asiasta ongelma?

Vierailija
84/84 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hakemuksen (kunnollisen) ja jos tulet valituksi niin menet sinne töihin.

Toinen vaihtoehto on ilmoittaa, että et enää halua ottaa vastaan tukirahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi