Viking xprs
Syyslomalla menossa ni olis kiva tietää onko siellä kaljaa ja menoa ja meininkiä??????????? Kiitos.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mene Tallinkin 20-tunnin risteilylle, jos noita kaipaat. Siellä on lisäksi hyteissä aikamoinen kuhina ja kutuaika.
Onko hyvännäköisiä Virolaisia miehiä ?
Vierailija kirjoitti:
Ai onko niitäkin olemassa???
On aina olen löytänyt Virolaisen komistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Tallinkin 20-tunnin risteilylle, jos noita kaipaat. Siellä on lisäksi hyteissä aikamoinen kuhina ja kutuaika.
Ai jukra onko siellä hytissä Virolaisia hyvännäköisiä miehiä ?
Kuka tässä mitään "hyvännäköisyydestä" on puhunut? Muna se on rumallakin virolaisella.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan ryyppeemään muiden junttien kanssa.
Joo, itse jäisin kyllä kotiin katsomaan Netflixiä, mutta jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hytti nro: ?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hytin nro: ?
Taaperot tanssilattialla ja musiikki kovalla eikö äidit ja isät hoksaa, että kuulovamma on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt olen sen pojan kanssa kihloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt olen sen pojan kanssa kihloissa.
Onnea sinulle !
Vierailija kirjoitti:
Xprs on uponnut
Tälläinen kirjoittelu ei ole edes hauskaa.
Kiva laiva, jos vanhemmat pitäisi huolta lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aina saa laivat on kivoja panopaikkoja. Rouvat tulee tyttö porukassa ja sitä se alkaa ..on sinkkuja että naimisissa olevia ja aina onnistuu...
En ole koskaan löytänyt sinkkuja, mutta kotirouvia kyllä.
Minä löysin viimeviikolla sinkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hytin nro: ?
Niin missä se sutina hytti on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvännäköisiä Virolaisia miehiä ?
Ne on kotona omien murujensa kanssa. XPRS on ok paatti mutta suosittelen menemään maihin pariksi päiväksi
Löysin taas ihanan Virolaisen miehen, mutta satamassa petyin näkemääni siellä oli nainen kolmen lapsen kanssa vastassa ? Kiva mies tekisin kaiken taas uudelleen. Minulla on aina hytti jossa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla ei ole mitään tekemistä.. Paska laiva älä mene vaan vaihda laivaa.
Pennut juoksee valtoimenaan ja valtaavat tanssilattian. Vanhemmat katsokaa peiliin please !
Ihan hirveetä tulen aina tanssimaan, mutta kun se on nykyään lasten valtaama miksi ? lasten leikkipaikka muualla ihan tiedoksi vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin ja ne aina voittaa noi Suomalaiset juntit. Itselläni on kokemusta ja aina on ollut ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä mitään "hyvännäköisyydestä" on puhunut? Muna se on rumallakin virolaisella.
Hei, siis sinulle kelpaa kuka vaan ??
Pennut juoksee valtoimenaan ja valtaavat tanssilattian. Vanhemmat katsokaa peiliin please !