Viking xprs
Syyslomalla menossa ni olis kiva tietää onko siellä kaljaa ja menoa ja meininkiä??????????? Kiitos.
Kommentit (57)
Kui kaua siel saa olla? Onko se 4 yön reissu? Ap
Olin ko. laivalla, eli Itämeren vinttikoiralla töissä useamman vuoden.
Menoa ei ole. Laiva oli hipihiljainen, ja koska valtaosa matkustajista reittimatkalaisia, risteilemässä oli vain nyrkillinen mummoja ja paappoja.
Pidä hauskaa siitä huolimatta :)
Laivalla ei ole mitään tekemistä.. Paska laiva älä mene vaan vaihda laivaa.
Mene Tallinkin 20-tunnin risteilylle, jos noita kaipaat. Siellä on lisäksi hyteissä aikamoinen kuhina ja kutuaika.
Tää laiva on aina niin täynnä ettei syömäänkään pääse kun pöydät täynnä hengailijoita.
Mitä hengailijoota? Ryypätäänkö siellä
Mihin saakka aamulla saa olla hytissä, ennen kuin ajetaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot mun hytissä, ajan sut ulos jo yöllä vähän sen jälkeen kun olen päässyt rykäisemään rojut ränniisi.
Kyllä aina saa laivat on kivoja panopaikkoja. Rouvat tulee tyttö porukassa ja sitä se alkaa ..on sinkkuja että naimisissa olevia ja aina onnistuu...
Vierailija kirjoitti:
Kui kaua siel saa olla? Onko se 4 yön reissu? Ap
AP ei saa sekoilla please !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aina saa laivat on kivoja panopaikkoja. Rouvat tulee tyttö porukassa ja sitä se alkaa ..on sinkkuja että naimisissa olevia ja aina onnistuu...
En ole koskaan löytänyt sinkkuja, mutta kotirouvia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mene Tallinkin 20-tunnin risteilylle, jos noita kaipaat. Siellä on lisäksi hyteissä aikamoinen kuhina ja kutuaika.
Ai jukra onko siellä hytissä Virolaisia hyvännäköisiä miehiä ?
Sinne vaan ryyppeemään muiden junttien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun kävin, niin siivooja herääti kuudelta ja seitsemältä ajoi ulos. Kaksi muutakin kahjoa jäi laivasta pois Tallinnan pimeään yöhön. En muista mitä porukkaa ne loput olivat, varmaan risteilijöitä. Minä tulin illalla Super Starilla takaisin.
Joo, löytyy. Ainakin sitä kaljaa.