Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon sikaihastunu yhteen mun ikäsee (16) poikaa salilla, mut en uskalla mennä puhuu enää. Nolasin itteni.

16vihastunut tyttö
10.10.2019 |

Moijjj... tota mul on semmone ongelma et oon 16v perusnätti urheilija tyttö, harrastan uintii ja aitajuoksuu. Oon alkanu käymää nyt eri salilla kun ennen ja oon iskeny silmäni kii yhtee söpöö poikaa. Meil on yhteien tuttu ja dain tietää et se on 16v ja viä vapaa. Siis se on niiiin ihana ja söpö. Ainoo vaa et se on mua vaa 3cm pidempi oon siis 158. Mut ei sekää haittaa ku se on nii Sulonen ja sil on tosi hyvö sixpack ja hauikset. Ei silti mikää kehonrakentaja vaa urheilullinen.

Anywat oon kerran puhunu sille ku esitin etten osannu käyttää ylätaljaa ja se neuvvo muq. Ku se näytti käsil mun selästä minne se liike menee nii ihan jäädyin ja meinasin sulaa. Ja jäädyin varmaa 6 sekaks. Oli noloo. mut aaaw flirttailili mulle siö kerra. siihen awwwwww....haluun vaan sen...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nolostua. En usko että se poika huomasi mitään hermostumista. Yleensä ihmiset kiinnittää enemmän huomiota omaan käytökseensä kuin muut. Mene vaan uudestaan juttelemaan :)

Vierailija
2/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla ei käy 16-vuotiaat kirjoittamassa, ainakaan mitään yllä olevan kaltaista. Sori v aan, mut huono aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa sille piirakkaa jos se suostuu tuomaan vispikermat. Siinä vatkatessa sitä sitten tutustuu paremmin.

Vierailija
4/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla ei käy 16-vuotiaat kirjoittamassa, ainakaan mitään yllä olevan kaltaista. Sori v aan, mut huono aloitus.

Miten niin? Ihan hyvin voi käydä. Kerran oli 14-vuotiaan pojan AMA-ketju; en usko että oli trolli. Vaikka tämä aloitus olisikin feikki, niin eipä siitä paljon vahinkoa ole jos siihen vastataan ja otetaan vakavasti.

Ystävällisyys ei maksa mitään.

Vierailija
5/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaa kattoo jos se olis tänää salillqq iiiik! En vaa jaksais yötä päivää siä päivystää

Vierailija
6/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-55/5

Vierailija
7/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla aika tarkka, että pystyy kirjoittamaan tuolla tapaa koko pitkän viestin. :D Olisi opettajakin ylpeä, tavallaan. 

Vierailija
8/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan ehdottamaan treffejä. Ei se ota jos ei annakaan.

Vierailija
9/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vihastunut?

Vierailija
10/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alussa käyt hakemassa ison pakkauksen kortsuja ja anna siitä kundillekin kourallinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän