Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järjettömän kateellinen hyvän ystäväni kauneudesta

Vierailija
09.10.2019 |

En ole koskaan nähnyt ketään, joka olisi yhtä kaunis kuin hän. Kyseessä on ihan tavallinen nainen, ei mikään julkkis, mutta todella, todella kaunis. Ulkonäöltään aivan täydellinen.

Ja ei, en ole ruma. Vaikka sanon näin itsekin, olen todella monen ihmisen (sekä miesten että naisten) mielestä kaunis, ja olen tehnyt mallintöitä. Silti, kun olen kuvissa tuon ystäväni rinnalla, näytän ihan hirveältä. Hän on niin valovoimainen ja liian kaunis. Aina kun näen meidät vierekkäin minusta tuntuu pahalta.

On tietenkin asioita, joissa olen häntä "parempi" (vaikka tuokin on tietysti suhteellista), olen esimerkiksi älykäs jne. Ulkonäkö on ainoa asia, josta olen kateellinen hänelle, enkä siitäkään pahansuovalla tavalla (eli en esimerkiksi ajattele niin, että kunpa hän ei olisi niin kaunis, vaan että kunpa itsekin olisin yhtä kaunis).

Hänen ulkonäkönsä vaikuttaa elämääni esim. niin, että itse olin pitkään (parisen vuotta) kiinnostunut eräästä miehestä, joka oli jossain vaiheessa kiinnostunut minustakin. Hän tapasi minun kauttani tämän ystäväni, ja ihastui tähän silmänräpäyksessä. Ei heistä mitään tullut (ystäväni antoi pakit), mutta pointti on se, että jos joku mies oli kiinnostunut minusta, tavatessaan tuon upean ystäväni hänen kiinnostuksensa minuun lopahti. Tämä ongelma kuitenkin ratkesi, kun aloin seurustelemaan ja menin kihloihin tuon ystäväni veljen kanssa.

Onko kellään neuvoja siihen, miten voisin päästä kateudesta eroon? Ystäväni on oikeasti ihana ihminen ja rakastan viettää aikaa hänen kanssaan, enkä halua kateuden pilaavan ystävyyttämme.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä et tiedostat ja tunnustat kateuden, vaikuttaa terveeltä itse havainnoinilta, se ei ole paha asia että tuntee välil kateutta, kunhan se ei johda käytöksen tasolle. voihan olla. että olet yhtä kaunis itse. mutta esim vaan eri värisillä hiuksilla ja eri kasvonpiirteillä. varmasti sinulla on jotain taitoja tai kykyjä jota ei ole ystävälläsi mistä tiedät ettei kaunis kadehdi sun ominaisuuksia . itse olen joskus kans vaatimattoman näköisenä. mutta kauniiden kavereina, törmännyt tilanteisiin, jossa kauniille kaverille puhutaan ja mua kohtaan ollaan kun en olis edes paikalla, mutta itse suhtaudun niin, etten edes kiinnostuisi näitä tosi pinnallisista siipeilijöistä.joskus oon ollu onnellinen että esim jotkut narsistiset miehet ei kiinnostu kun oon niin taviksen näköinen, oon säästynyt monelta surulta kun oon huomannu et kauneus myös houkuttelee ikäviä ihmisiä puoleensa eli kauneudel myös kääntöpuoli, samoin kivat mut vaatimattoman näköiset miehet ei lähesty kauniita naisia vaikka kaunis ehkä itse tykkäis kivasta luonteesta eli kauneus voi myös karkottaa hyviä asioita

Vierailija
42/43 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat puhua entisestä yliopiston kurssikaveristani :D Hän on kauniimpi mitä yksikään Miss Universum ja elää kaiken lisäksi unelmiensa elämää; syntyi aika pienituloiseen perheeseen, mutta pääsi jo 21-vuotiaana kovapalkkaiseen työhön ja on nyt esimiesasemassa vaikka ei koskaan valmistunut yliopistosta, löysi rikkaan ja komean miehen, saivat kauniin lapsen, asuvat hienossa asunnossa ja matkustelevat koko ajan. Miten jollakin voi olla noin satumainen tuuri?! 

Mua taas kiusattiin eli ts. pahoinpideltiin henkisesti ekaluokalta työelämään asti, nyt sairaslomalla masennuksen takia taas vaihteeksi...  En koskaan työllistynyt omalle alalleni ja nykyisestä työstä saamani palkka on ihan kehno.

Saavatko ihmiset sinusta yleensä tuurilla työpaikat ja hyvät kumppanit? Vai.. ajattele tätä.. tekevätkö he töitä niiden eteen? Ovat ahkeria, mukavia, kohtelevat toisia hyvin, yrittävät uudestaan jos eivät ekalla pääse. Vai ksikki annetaan heille, kotoa tullaan hakemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien mielestä samat ihmiset ole tyrmäävän viehättäviä, Joku voi olla tosi kaunis, muttei silti ole sillai siihen johki mystiseen sisäiseen iskevä niinku kuin joku toinen. Vaikka olisi kuinka huippumalli ja symmetrinen ja kaikkea.

Mielestäni vaikka Charlize Theron on jopa ruma. Halle Berry on aika tavis. Mutta Meghan Marklen äiti on mielestäni superkaunis. Natalie Portman on ärsyttävä nukkenaama. Kate Moss on ryppyisenäkin tosi kaunis. Ja niin edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi