Ovatko jakkupuvut seksikkäitä?
Kommentit (43)
Aivan järkyttäviä! Tavalliselle ihmiselle vailla mitään fetissejä ihan sen tappajia.
lähinnä naurattaa kun tulevat sihteerit hankenilla sellaisia vääntää päälleen allit heiluen.
Varsinkin satiiniset on seksikkäitä!
Onhan ne jollain elokuvan pitkäsäärisellä ranskattarella seksikkäitä, vaan normaalissa elämässä normi mammalla ne vaan lyhentää ja tekee entistä lihavamman näköiseksi,minutkin, siksi en käytä.
On tosi hotteja 😍 parasta on joku virkamiesnainen jakkupuvussa
M46
Vierailija kirjoitti:
On tosi hotteja 😍 parasta on joku virkamiesnainen jakkupuvussa
M46
Minä laitan virkapuvun alle joskus mustat nahkarintsikat ja sukkanauhat sekä alushousut joissa halkio haaroissa :) Kukaan ei aavista mitään päälle päin.
N41
Tyylikkäitä, mutta ei seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
No eivät oikein sitäkään. Tietenkin mammat joilta näitä löytyy, haluaisivat / ovat taipuvaisia ajattelemaan että ovat, koska itsekin niitä joskus käyttävät ja heitä kuitenkin jonkin verran. Eivät halua tietenkään kokea huonoa oloa itsestään ja vaatteistaan, joten mieluummin laittavat peukun ylös kuin alas näissä kyselyissä. Heillä on myös suurempi mielenkiinto osallistua tällaiseen keskusteluun, kuin niillä joita ko. vaatteet eivät innosta.
Hyvin istuva, laadukas jakkupuku voi hyvinkin olla seksikäs. Seksikkään ei todellakkaan tarvitse tarkottaa sitä, että tissit ja perse pursuaa ulos.
Todellakin. Tyylikäs nainen, jolla sopivasti muotoja hyvin ja napakasti istuvan jakkupuvun alla sekoittaa ainakin omat pasmat ihan totaalisesti. 😘
M43
Se on työvaate ja itse asiassa hyvin leikattu, villakankainen jakku + siihen kuuluvat housut on varsin kätevä ja mukava yhdistelmä. Hame + jakkutakki taas ei iske, sitä olen aina pitänyt vähän mauttomana ratkaisuna, sopii aika harvaan business/ business casualia vaativaan tilaisuuteen loppujen lopuksi.
Seksikäs? En nyt sanois. Mutta eipä minulle makseta töissä siitä, että näyttäisin seksikkäältä.
Ovat erittäin seksikkäitä. Aika tavallinenkin näköinen nainen voi olla jakkupuvussa todella hottis.
Pukumiehet ja jakkupukunaiset, uuuuh!
T, bi-nainen
Jakkupuvun käyttö kertoo itsevarmuudesta ja naisellisuudesta, mikä on aina seksikäs yhdistelmä.
Suomi-mammat pukeutuvat mieluummin kaapuihin ja säkkeihin tai sitten ah-niin-mukaviin verkkareihin ja leggareihin. Niissäpä seksikkyys kukoistaa!
Mä viihtyisin hyvin sellaisessa työpaikassa, jossa kaikilla miehillä olisi puku ja naisilla jakkupuku.
T. Konservatiivi
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkyys ON seksikästä. Joku minari ja törötissitoppi taas on suuri nuo-nou.
Ei näin pienellä otannalla tee paljoakaan. Houkuttelee puoleensa juurikin näistä kiinnostuneita, eli ei mitenkään oikealla tavalla tieteellisen tasapainotettu tiedustelu.