Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos marssin diagnoosin kanssa yksityiselle, niin määrätäänkö mulle lääkitys kuntoon?

Vierailija
09.10.2019 |

Mä en enää jaksa tapella julkisen puolen kanssa. Mulla siis ADHD diagnoosi ja tarvvitsen lääkkeet koska toimintakykyni ilman niitä on pyöreä nolla. Julkisella olen nyt pyörinyt KUUKAUSIA eikä mitään tapahdu, mua viskotaan lääkäriltä toiselle eikä kenelläkään ole oikein mitään hajua mitä tapahtuu tai mitä edellisen lääkärin kanssa on puhuttu.

En jaksa, en vaan jaksa. Nyt pari kuukautta sitten jostain kumman syystä saatiin älynväläys että multa pitää poissulkea masennus pois ennen kuin ADHD lääkitystä aletaan kokeilemaan. Masennuslääkkeet ei mulla auta, lähinnä ajavat itsemurhan partaalle.

Nyt sitten saan leikkiä kaksi viikkoa jollain järjettömällä sähkömyssyllä. Jee.

Jos menen diagnooseineni yksityiselle, niin mitä maksaa ja kuinka nopeasti voidaan lääkehoito aloittaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo selvältä diagnoosilta vaikuttaa, on diagnoosinumero.

Mutta ei tuo masennusdiagnoosi ole.

Jos sinulla varaa, mene yksityiselle psykiatrian tai neurologian erikoislääkärille.

Huomaa, että erikoislääkärien palkkiot ovat suuria, yli 100 euroa ja toimistomaksu päälle.

Mutta kenties ja todennäköisesti saatat saada sieltä apua.

Siis tuossa on masennusdiagnoosikin ihan diagnoosinumeroineen, en vaan sitä kehdannut laittaa kun ajattelin että menee liian henkilökohtauseksi (tai samat numerothan noissa kaikissa taitaa olla), pointti oli kumminkin toi ADHD diagnoosi niin en kokenut tärkeästi raapustaa toista diagnoosia niin yksityiskohtaisesti.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi