Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi mikset ryhdy sijaisvanhemmaksi?

Vierailija
09.10.2019 |

Tiettävästi sijaisperheitä ei ole tarpeeksi ja lapsia on paljon laitoksissa vaikka niiden kuuluisi kasvaa perheissä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska todennäköisesti tappaisin sen lapsen. Olen mielisairas. Haluaisin omia lapsia palavasti, mutta en voi niitä tehdä, koska en ole tasapainoinen. Siinä sulle tekosyytä.

Vierailija
2/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolme lasta ikäväliä 4-1v. Ne riittävät ja parempi huolehtia hyvin omista sen sijaan että päätyisivät vieraaseen sijaisperheeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja, jonka lapsi muuttaa pian pois kotoa. Tiemmä yksinasujia ei huolita sijaisperheiksi.

Vierailija
4/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse mitään tekosyitä.

Vierailija
5/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen yh:na tiedostan, että omat resurssit on rajalliset. Tässä voisi muuten käydä niin, että sijoituspaikkaa etsii pian omatkin.

Vierailija
6/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinhuoltaja, jonka lapsi muuttaa pian pois kotoa. Tiemmä yksinasujia ei huolita sijaisperheiksi.

Satu taiveaholla on 2. Mut se oli kyl alkuun naimisissa.

Vierailija
7/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mua ei kiinnosta muiden muksut.

Vierailija
8/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla ainakin huolitaan.

Vierailija
9/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyytä; en halua. Olen myös todennut että omani ovat juuri tarpeeksi. Minusta ei olisi hoitamaan enempiä lapsia.

Vierailija
10/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiestä ei hyväksytä sijaiskasvattajaksi

Vierailija
11/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tässähän taas olisi abortinvastustajilla mahdollisuus osoittaa, että ovat lasten asialla, eivätkä naisia vastaan. Miksi eivät ole sijais- ja tukiperheinä, mutta lisää tuen tarvitsevia perheitä ja lapsia haluavat maahan? Räsäsilläkin olisi tilaa ja varaa useampaankin ipanaan.

Vierailija
12/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne hoitaisi? En minä ainakaan...

Vierailija
13/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, sillä pelkään sen aikuistuttuaan olevan riesa mulle, jos on aineen käyttäjä tai muuten häiriintynyt.

Mun entisellä opella puolisoineen oli. Tuli perheeseen 5-vuotiaana. Alkoi käyttää huumeita. Alkoi myydä perheen omaisuutta huumeisiin. Tuli suuret ongelmat. Joutuivat piilottamaan jäljelle jääneitä omaisuuksiaan muualle. (pääseehän tommonen sinne taloon täusi-iläidenäkin, kun tietää mitä missäkin on. Murtautuu vaan.)

Ope erosi miehestään ja on nyt tämän lapsen omaishoitaja. Se kun vammautui (varmaan niiden huumeiden takia)

Minusta järkyttävää kuultavaa, kun entinen openi tuon minulle kertoi. (ja tuo ope on kaikkea muuta kuin hissukka. Piti koulussakin kovaa kuria ja opetti matikkaa, fysiikkaa, kemiaa)

Vierailija
14/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla vapaa muuttamaan ja matkustelemaan minne tahansa.

Vierailija
15/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun syysi kysellä tyhmiä?

Vierailija
16/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa joskus harkinneet asiaa, mutta päätimme, että nämä meidän kolme omaa lasta riittävät. Tilaa on kyllä, samoin työni on sellaista, että pystyn joustamaan sen kanssa paljon ja osaisimme varmasti huolehtia pienestä, mutta ei nyt ainakaan tähän hätään. Luulen, että otamme koiranpennun mielummin.

Vierailija
17/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla, sillä pelkään sen aikuistuttuaan olevan riesa mulle, jos on aineen käyttäjä tai muuten häiriintynyt.

Mun entisellä opella puolisoineen oli. Tuli perheeseen 5-vuotiaana. Alkoi käyttää huumeita. Alkoi myydä perheen omaisuutta huumeisiin. Tuli suuret ongelmat. Joutuivat piilottamaan jäljelle jääneitä omaisuuksiaan muualle. (pääseehän tommonen sinne taloon täusi-iläidenäkin, kun tietää mitä missäkin on. Murtautuu vaan.)

Ope erosi miehestään ja on nyt tämän lapsen omaishoitaja. Se kun vammautui (varmaan niiden huumeiden takia)

Minusta järkyttävää kuultavaa, kun entinen openi tuon minulle kertoi. (ja tuo ope on kaikkea muuta kuin hissukka. Piti koulussakin kovaa kuria ja opetti matikkaa, fysiikkaa, kemiaa)

Niin, tämähän voi tapahtua vain sijaislasten kanssa. Kenenkään oma lapsi ei ryhdy käyttämään huumeita ja varastamaan omaisuutta.

Vierailija
18/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla vapaa muuttamaan ja matkustelemaan minne tahansa.

Matkusteletko ja muutatko muka nyt?

Vierailija
19/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huolita, koska olen holtiton.

Vierailija
20/45 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa ei ole riittävästi neliöitä. Voisimme ottaakin sijaislapsen meille, mutta hyvin tarkat mitat asuinpinta-alasta ja kun on jo lapsia niin pitäisi olla isompi talo. Maatilalla kun asustellaan niin ei niin vaan muuteta ja rahaa laajennukseen ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä