Miten tää nainen voi painaa 65 kg? :o
https://www.pinterest.fr/pin/474496510721934809/
PItuus 178
Rinnanympärys 106
Vyötärö 86
Lantio 116
Minun mittani ovat
PItuus 170
Rinnanympärys 97
Vyötärö 84
Lantio 99
...ja painan 72 kg.
Kummallista. Olisin kuvien ja mittojen perusteella veikannut hänen painokseen 85 kg.
Kommentit (44)
Tuo on melko hoikan näköinen, ei varmasti ole vyötärön ympärys 86 cm... veikkaisin 70 cm jos kapeimmasta kohdasta mitataan. Vähän navan yläpuoleltakin alle 80cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä painan 85kg, enkä todellakaan näytä tuolta. Näytän oikeasti läskiltä. Kun painoin 65kg näytin samalta kuin tuo nainen, eli näytin hyvältä.
85 kg ei ole läskiä nähnytkään. Monen ihanne näyttää olevan joku nälkäkurki.
Suht pehmeä kuitenkin tuo nainen on. Minun pituiseni ja +17kg, olen vielä mies.
M 178/68, urheilullinen
Olen samankokoinen, vaatekoko 42-44 ja painan 80 kg. Pituus mulla 176.
Ihan sama kai se on minkä numeron ilmoittaa painokseen jos näyttää pulskalta. Itselleni ainakin tärkeämpi miltä peilistä näyttää kuin vaa’an numero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä painan 85kg, enkä todellakaan näytä tuolta. Näytän oikeasti läskiltä. Kun painoin 65kg näytin samalta kuin tuo nainen, eli näytin hyvältä.
Älä viitsi. Olen 176 cm pitkä eli 2 cm lyhyempi kuin tuo nainen. Painan 63 kg ja olen rakenteeltani hoikka, mutta selkeästi normaalipainoinen! 85 kiloisena en olisi todellakaan normaalipainoinen vaan lihava.
Ei todellakaan paina noilla mitoilla 65 kg.
Pituudesta jos otettais 10 cm pois eli. 168 cm ja muut mitat vastaavaati pienemmät - sitten olisi uskottava paino.
Nyt paremminkin 75 kg tai tod näk enemmän.
Mulla mitat 172cm
Rinnanympärys 112cm
Vyötärö 81cm
Lantio 107cm
Tarttis kyllä jaksaa laihduttaa se 15kg, että saisi vyötärönympäryksen alkamaan taas kutosella....
Painan nyt 89kg
N35
Eiköhän hän ole sen verran tyytyväinen itsennsä että hänellä ei ole mitään syytä valehdella painoaan. Miksi kaikkeen täytyy aina liittää valheita ja mystiikkaa. Onko teillä tylsää.🙄
Varsinkin pitkien ihmisten painoa on mahdoton arvailla.
Ilmoittanut painonsa 10 kg alakanttiin, näkee, että painaa ainakin 75kg.
Ei varmastikaan pidä paikkaansa. Mä olen 178/64 ja näytän hoikalta.
Kenen mielestä sillä numeerisella painolla on edes merkitystä jos näyttää omasta mielestään hyvältä.😂
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut olemaan arvailematta ihmisten painoa, sillä todella vaikea sitä on sanoa päällepäin.
Itse olen 162 cm, 98-78-94 ja juurikin sen 65kg. Näytän huomattavasti kyseistä naista pienemmältä, ja niinhän hänen lantionsa esim. on 20+ cm isompi kuin minulla.
En kuitenkaan voi mitenkään hänen painoaan tietää joten vaikea väittää valheelliseksi tiedoksi. Entinen kämppikseni oli 170cm ja tikkulaiha (vyötärö 60cm, hoikat jalat), silti painoa oli 72kg kun vaa'alle astui. Siinäpä olisi monen läskivihaajan suu loksahtanut auki...
Oliko entinen kämppiksesi kovin lihaksikas? Kuulostaa oudoilta mitoilta, kun olen itse 172cm ja painan 20 kg vähemmän samalla vyötärönympäryksellä (myös hoikat jalat).
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla. Olen itse 176cm ja 63 kg ja selkeästi hoikka! En todellakaan ole tuon mallinen. Valehtelee jostain syystä.
En muuten miettisi koko asiaa mutta Victoria’s Secret hehkutti ottaneensa plusmallin listoilleen. Vaatekoko 44. Jos tuo nainen on 178 ja painaa 65 kg hänen vaatekokonsa vastaisi suunnilleen 38:aa ja pitäisi näyttää hoikahkolta. Epäilisin, että painaa 85 kg eikä siinä mitään ongelmaa minun puolesta, ihan hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan paina noilla mitoilla 65 kg.
Pituudesta jos otettais 10 cm pois eli. 168 cm ja muut mitat vastaavaati pienemmät - sitten olisi uskottava paino.
Nyt paremminkin 75 kg tai tod näk enemmän.
Olen itse 165cm ja painan n. 63kg.
Vy: 71cm
Rinnan ympärys: 85cm
Lantion ympärys: 89cm
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut olemaan arvailematta ihmisten painoa, sillä todella vaikea sitä on sanoa päällepäin.
Itse olen 162 cm, 98-78-94 ja juurikin sen 65kg. Näytän huomattavasti kyseistä naista pienemmältä, ja niinhän hänen lantionsa esim. on 20+ cm isompi kuin minulla.
En kuitenkaan voi mitenkään hänen painoaan tietää joten vaikea väittää valheelliseksi tiedoksi. Entinen kämppikseni oli 170cm ja tikkulaiha (vyötärö 60cm, hoikat jalat), silti painoa oli 72kg kun vaa'alle astui. Siinäpä olisi monen läskivihaajan suu loksahtanut auki...
Minä 166 cm, 75 kg.
Mitat 94, 73, 105.
Olen lihaksikas. Se tekee oikeasti ison eron että treenaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 178/68, urheilullinen
Aivan liian laiha. Ei ole naisten makuun tuollainen. Tuolla pituudella olisit hoikka mutta lihaksikas jos painaisit noin 10 kg enemmän.
Minä olen 171/71 ja käytän kokoa 38 tai 40. Isoimmillani olen painanut 85 ja silloin vaatekokoni oli 44.
En siis hetkeäkään usko että tuo malli painaisi 65 kg.
Mä taas ihmettelen ihmisten vaatekokoja. Ite käytän kokoja M-L, mutta sit kuitenkin mua isommat ihmiset käyttää jotain XS-S vaatteita. Ottaa itsetuntoon tuo kun on niin isokokoinen muihin verrattuna :(
N17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 178/68, urheilullinen
Aivan liian laiha. Ei ole naisten makuun tuollainen. Tuolla pituudella olisit hoikka mutta lihaksikas jos painaisit noin 10 kg enemmän.
Laiha? Olen helposti painoindeksien välissä, noin 21,5. En väittänyt olevan "lihaksikas" miesten mittapuussa, silti lihasta ja voimaa on kaksi kertaa normi naisen verran. Miehen kropan luontainen ominaisuus on jäntevyys, nopeus ja vähärasvaisuus. Naisella taas luontaisempaa on isompi rasva ja pehmeys. Nykymaailmassa naisilla on kummallinen käsitys sukupuolten välisistä fyysisistä muodoista, naisen tulisi olla hyvin hoikka, jopa laiha ja miehen tulisi olla mielummin nallekarhumaisen iso ja roteva, kuin hoikka ja jäntevä.
Tuskin painaa 65 kg. Ja kuten sanottu, joku on vain huonosti arvellut hänen painokseen 65 kg, tuskin hän itse on niin väittänyt.
Itse olen 169/61 ja mitat 84-66-96. Lihasta minulla ei ainakaan InBody-mittauksessa ollut riittävästi, että laihaläskinä mennään.