Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuin yöllä 4 h ja olen tänään vain syönyt ja syönyt. Hirveä nälkä koko ajan!

Vierailija
09.10.2019 |

Nukun tavallisesti 7-9 h, mutta sain viime yönä poikkeuksellisesti unta vain 4 h. Olen tänään syönyt aamiaisen ja tukevan lounaan lisäksi kaksi välipalaa, jolla toisella kaksi leipää ja viinirypäleitä ja toisella pelkkiä herkkuja. Olen koko ajan niin nälkäinen, että pistelin vielä äskenkin poskeeni kaksi pullaa ja viisi piparia tuosta noin vaan. Vasta nyt havahduin tilanteeseen. Olen ihan yhtä nälkäinen, kuin joskus harvoin kamalassa krapulassa (enkä ole käyttänyt alkoholia viikkoihin ja muutenkin harvoin). Nälkä on pohjaton, enkä ihmettele, että huonosti nukkuvat lihovat tutkimustiedon mukaan herkemmin. Mitähän vielä ehdin syödä, ennen kuin pääsen nukkumaan. Apua...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jakautuvat kahteen leiriin krapulan mukaan. Toiset eivät voi huonolta ololtaan syödä juuri mitään ja toiset himoitsevat rasvaisia pizzoja ja irtokarkkeja määrättömästi. Väsymys on humalan/krapulan kaltainen tila. 

Vierailija
2/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Koita pärjäillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoalla paikkaa sitä energiavajetta, joka väsymyksestä tulee. Jos haluaa laihtua tai pitää painonsa kurissa, on pakko nukkua tarpeeksi. Yksinkertaista. 

Vierailija
4/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Hirveä olo, kun ei ole nukkunut. Valitettavasti olen kärsinyt unettomuudesta jo vuosia.

Vierailija
5/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nukun todella huonosti öisin, harmittaa tää aamutyö, moneen vuoteen olen saanut harvoin nukuttua 5-6 Tuntia enempää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi