Teroluteista..
Söin tässä ekan kuurin teroluteja kun kuukautiset ovat viimeksi tulleet huhtikuun alussa.Tarkoitus oli siis käynnistää kuukautiset.E-pillerit olen jättänyt pois toisen vaavin toivossa 12/05..kahdet kuukautiset tuli normaalisti ja sen jälkeen kierto oli 37 päivää kaksi kertaa ja sen jälkee ollaan menkkoja odoteltukin!!Kävin gynellä ja antoi terolutit.Nyt on 5päivää viimeisestä tabletista ja menkkoja ei näy eikä kuulu.Kuinka nopeesti yleensä kuukautiset alkaa viimeisen tabletin jälkeen ja mitäs sitten jos ei alakaan?Raskaustestejäkään ei aina jaksa olla tekemässä turhaan kun niitäkin tämän pitkän kierron aikana on tullut tuhlattua." Mukavia" oireita ainakin olen saanyt teroista..ällötystä, tissit on turvoksissa olo muutenkin turpea.Toivottavasti noista tableteista olisi sitten muutakin apua kun noita sivuoireita..Kertokaa omia kokemuksianne!!?
Kommentit (3)
" Mukavia" oireita ainakin olen saanyt teroista..ällötystä, tissit on turvoksissa olo muutenkin turpea.Toivottavasti noista tableteista olisi sitten muutakin apua kun noita sivuoireita..
Noi kuvailemasi oireet sopivat peremmin alkuraskauden aiheuttamiksi oireiksi, kuin Terolutin haittavaikutuksiksi. Terolutin yleisin ja normaali haittavaikutus on tiputteluvuoto, jos muita oireita ilmenee on syytä ottaa yhteys lääkäriin - tai tehdä raskaustesti
Näinhän siinä sitten kävi että raskaana ollaan=).Kerkesin kyllä monta hiustukkoa repiä päästäni melkein kun stressasin terolutien " toimimattomuutta" =).Edelliset menkat siis 2.4 tulleet ja raskaustestin olen edellisen kerran (ennen eilistä) tehnyt toukokuun alussa.Jossain vaiheessa tässä on kuitenkin raskauduttu vaikka kuukautiset ovat epäsäännölliset ja tovin hävöksissä olleetkin=)).
Moips
Mulllekin lääkäri määräsi terolutit, kun viimeiset kuukautiset ovat tulleet lokakuussa ennenkuin aloitin cerazettejen käytön. Mulle lääkäri sanoi, että syö kymmenen päivää ja jos kymmenen päivän kuluessa viimeisestä pillerista ei kuukautiset ala soita uudelleen. Sitten kuulemma katotaan jotain mitä käytetään vaihdevuosien aikana naisille ja täytyy syödä pari kuukautta. Tässä olen nyt ottanut kaksi pilleria ja jään odottelemaan tuleeko kuukautiset vai ei. Toivottavasti tulee ja normalisoituu, jotta vauvaa voitaisiin alkaa hankkimaan. Eli siis ainakin reilu kaksi viikkoa yhteensä pitää odotella.
T. Miina