Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkilö, joka kannattaa suojaikärajan laskemista 14 vuoteen. MITEN TOIMISITTE?

Vierailija
09.10.2019 |

Poliisi ei suostu tutkimaan asiaa, koska ei ole näyttöä rikoksesta. Kuitenkin näen, että tällainen henkilö on tikittävä aikapommi. Todennäköisesti syyllistyy rikokseen ennemmin tai myöhemmin, jos ei ole jo syyllistynyt. Sitten onkin myöhäistä, kun uhrin/uhrien elämä pilalla

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin julistat sodan Ranskalle.

Vierailija
2/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole tehnyt mitään laitonta, joten tietenkään poliisi ei voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin moisen pervon kanssa kommunikoinnin ja kuitenkin varottaisin tai vinkkaisin poliisille. Tai vahtisin perheeni lapsia, sekä varoittaisin muita nuoria henkilöstä.

Vierailija
4/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin moisen pervon kanssa kommunikoinnin ja kuitenkin varottaisin tai vinkkaisin poliisille. Tai vahtisin perheeni lapsia, sekä varoittaisin muita nuoria henkilöstä.

Vierailija
5/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin julistat sodan Ranskalle.

Ei vaan esim. Virolle, Saksalle, Unkarille, Italialle tai Itävallalle. Ranskassa on 15.

Vierailija
6/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi missään tekemisissä ja varoittaisin hänen lähipiirinsä lapsiperheitä.

Vierailija
7/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syytön kunnes toisin todistetaan" on kyllä selkeä ongelma näissä tapauksissa, kun henkilö avoimesti hyväksyy rikolliset teot, jolloin on käytännössä selvää että hän tekee myös niitä itse. Samalla tavalla kuin he jotka vaativat huumeiden laillistamista ovat itse käyttäjiä.

Vierailija
8/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Syytön kunnes toisin todistetaan" on kyllä selkeä ongelma näissä tapauksissa, kun henkilö avoimesti hyväksyy rikolliset teot, jolloin on käytännössä selvää että hän tekee myös niitä itse. Samalla tavalla kuin he jotka vaativat huumeiden laillistamista ovat itse käyttäjiä.

Huutonaurua. :D

t. Kannabis lailliseksi ja muiden huumeiden käyttö dekriminalisoiduksi. Itse en käytä edes alkoholia.

Vierailija
9/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve aikuinen nyt ei harrasta seksiä edes nykyisen suojaikärajan tuntumassa olevien kanssa, joten ehdoton ei.

Vierailija
10/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua AV-laatua taas kerran. :D

Kaikki kansanedustajatkin ovat rikollisia, kun kehtaavat ehdottaa lakien muuttamista. Ja kaikki heitä äänestäneet. Oikeastaan jokainen ihminen on rosvo, koska enää ei ole voimassa esimerkiksi vanhan testamentin laki (jonka mukaan muuten lasten nussiminen on ihan ok).

Vierailija
11/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattua AV-laatua taas kerran. :D

Kaikki kansanedustajatkin ovat rikollisia, kun kehtaavat ehdottaa lakien muuttamista. Ja kaikki heitä äänestäneet. Oikeastaan jokainen ihminen on rosvo, koska enää ei ole voimassa esimerkiksi vanhan testamentin laki (jonka mukaan muuten lasten nussiminen on ihan ok).

Ateisti vassarin moraali pähkinän kuoressa

Vierailija
12/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisin ehdottomasti 14v ikää.

Itse nussin tyttöjä 14-15 vuotiaana ja vieläkin 3-4 kertaa viikossa, mutta ikää pitää olla 15+

Mies 55 v

Vierailija
13/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua raivostuttaa tuo uhria vähättelevä väite, että tämän koko elämä olisi pilalla. Että se oli nyt siinä, sinulla ei ole enää oikeutta onneen, olet nyt ja ikuisesti uhri. Parempi kun olisit vaan kuollut.

Ei näin! Kamalasta teostakin voi toipua ja nousta. Se ei välttämättä ole helppoa, mutta se on mahdollista.

Joten eiköhän lakata väittämästä, että seksuaalirikoksen uhrin elämä olisi lopullisesti pilattu?

Vierailija
14/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ikärajat ovat vaan sopimusasia. Meidän yhteiskunnassamme on sovittu näin, mutta toisinkin voi sopia. Kyllä laista voi olla eri mieltä, mielipiteen vapaus on ihmisoikeus. Vasta sitten rangaistaan jos toimii sitä lakia vastaan.

Kautta aikojen tytöt ovat menneet naimisiin heti kun kuukautiset ovat alkaneet. Vasta länsimainen nykyaika on tuonut muutoksen. Mutta eiväthän ne tyttöset tietenkään ole olleet mitään vastuullisiksi oletettujakaan. He ovat olleet anopin orjia ja miehensä määräysvallan alaisia. Tärkeintä on että pystyvät tuottamaan jälkeläisiä. En sano että nykyinen suojaikäraja olisi huono. Mutta ei ole mitään SAIRASTA tai RIKOLLISTA siinä, että on asiasta eri mieltä.

t. 50+ nainen