Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt oikeesti, lä.hi ö hän tarkoittaa....?

Vierailija
09.10.2019 |

Tai ei ihan kirjaimellisesti nk.sl um mi a, mutta jotain aluetta, jossa on tosi tiivistä asutusta pienellä alueella ja pikkuasuntoja, siellä on yleensä nk. r.os. ka.s.ak.kia. Minkä vuoksi "lä hi ö.unelmia"-biisi on mulle niin vastenmielinen, koska ymmärrän sen siten, että siellä ollaan pikkuyksiössä muutaman hengen kanssa ahtautuneena ja nostetaan sos.sutu .kia.

Nyt sitten työkaveri sanoi toisen työkaverin asuvan tuolla yhdessä lä hiössä ja menin tosi vaikeaksi, enkä oikein tiedä, miten suhtautua tuohon työkaveriin. Tosin en ymmärrä, miksi tää työkaveri asuu lähiössä. Oonko käsittänyt jotain väärin?

Lisäksi onko tuo lä hi ö-sana kielletty, kun ei viesti lähde? Pitääkö siitä vain kuiskia? Eikö sitä saa sanoa ääneen täälläkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin neljästi lähettää tätä viestiä ja siksi tää on nyt tosi oudosti kirjotettu, koska piti nuo lä.hi.ö -sanatkin sensuroida sieltä. Siis mitä ihmettä????

Vierailija
2/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut, ettei suomessa ole lä. hi.ö.itä, mutta ilmeisesti asia on näin ja mielestäni todella hälyyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua???

Vierailija
4/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni se on tavallinen asutusalue, joka ei ole ihan keskustaa, mutta ei korvessakaan.

Vierailija
5/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on tainnut nyt mennä lähiö ja slummi sekaisin.

Vierailija
7/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin keskustasta erillään oleva asumiskeskittymä. Yleensä keskustasta katsottuna kauimmat kaupunginosat ovat niitä. Itsekkin asun sellaisessa tuon yhden linkkaaman listan mukaan, vaikka täällä on vaan muutama hassu kerrostalo ja muuten omakotitaloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän