Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut elävät "paskassa maailmassa, johon on rikos tehdä lapsia"?

Suurperheessä kasvanut
09.10.2019 |

Mun mielestä tämä maailma on hieno paikka ja elämä ihan fantastista! :) Lapset kertovat elämästä ja jatkuvuudesta. Olen aina tykännyt, että talo on täynnä elämisen ääniä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse itse tehdä mitään, kun on syytön uhri elämässä ja maailmassa jonka muut ovat pilanneet.

Vierailija
2/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä mutta elämisen ääniä en ole kaivannut sillä tykkään hiljaisuudesta. Saahan sitä telkan ja radion auki silloin kun kaipaa ääniä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kivaa, lapset ei.

Vierailija
4/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun poistuin kotoa, näin aineiden käyttäjien kävelevän agressiivisen nopeasti ja nykivästi. Huutelivat vielä toisilleen tien yli. Yksi istahti tupakalle kylmälle kanttikivelle. Ympärillä likaa. Itse en koskaan istu. Minulla on lapsia, joita olen opettanut selviytymään tässä ympäristössä, mutta mikään idylli tämä ei ole. Maailma on hieno paikka, mutta miksi osa ihmisistä ei osaa elää hienosti?

Vierailija
5/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Hän loi ihmisen omaksi kuvakseen miehen ja naisen JUMALAN KUVAKSI HÄN LOI HEIDÄT.  Kun Jumala oli saanut luomistyönsä valmiiksi hän katsoi kaikkea sitä ja totesi sen sangen hyväksi.  Ihmisen tarkoitus on tulla tuntemaan luojansa ja tekemään hänen tahtonsa tässä elämässä.  Tämän elämän jälkeen hänen henkensä siirtyy joko tuonelaan tai paratiisiin.  Me emme ole sattumalta syntyneitä ja ilman tarkoitusta elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme