Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaa abortin

Vierailija
09.10.2019 |

Tein eilen raskaustestin.. Kerroin poikaystävälle, että olen raskaana. Hän sanoi heti et abortti pitää tehdä. Asiasta ei keskusteltu enempää.. Olen tässä suhteessa tehnyt yhden abortin. Ei ollut helppoa ja siitäkään ei olla puhuttu. Heti kun tajusin olevani raskaana tuli semmonen hyvä fiilis, mut sen jälkeen pelko ja ahdistus poikaystävän takia. En tiedä mitä tehdä :/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä poikaystäväs ja pidä lapsi.

Vierailija
2/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä selviit yksinki vauvan kanssa. Olin ite oottamassa toista lasta, kun lasten isä tappoi ittensä.

Siitä on jo aikaa ja nyt on viis lasta, neljä omaa ja aviomiehellä yksi edellisestä liitosta.

Yhteistä lasta emme aio tehdä sillä nämä viisi riittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä selviit yksinki vauvan kanssa. Olin ite oottamassa toista lasta, kun lasten isä tappoi ittensä.

Siitä on jo aikaa ja nyt on viis lasta, neljä omaa ja aviomiehellä yksi edellisestä liitosta.

Kuinka montaa eri Kelan maksamaa tukea nautiskelette?

Vierailija
4/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miten teet, mutta pyydä sen jälkeen ehkäisyneuvontaa. 

Vierailija
5/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että jo kertaalleen raskaana olleen naisen pitäisi jo tietää, miten raskaaksi tullaan ja osata välttää vahinkoraskaus. Tai sitten se ei ole vahinko.

Muuten sinun pitää nyt vaan miettiä, että mitä haluat ja millainen se sinun parisuhteesi ihan oikeasti oikeasti on. Jos sitä edellistäkään aborttia eikä senkään traumoja ole onnistuttu yhdessä käsittelemään niin miettisin vakavissani että kannattaako tuota suhdetta jatkaa enää tämän pidemmälle.

Jos oikeasti haluat pitää lapsen ja sinulla on turvaverkkoja ympärillä, niin pidä se. Mies vaikuttaa kyllä sellaiselle että sitä en pitäisi, päädyin aborttiin tai en.

Kesksuteluapukaan ei varmaan haittaisi siihen edelliseen aborttiin ja ahdistuksiin liittyen, jos vain jostain sellaista saisit.

Vierailija
6/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä myös halusi aikoinaan raskauden keskeytyksen, mutta minä en. Pidin lapsen, ajatellen että mies saa mennä, jos haluaa. Nyt tuo vauva on aivan ihana teinipoika jota ilman en osaisi olla! 😍 Mieskään ei lähtenyt vaan jäi kuitenkin mun luokse. Meillä on myös toinen yhteinen lapsi ja edelleen ollaan yhdessä.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta tiesitkö, että abortti saattaa aiheuttaa lapsettomuutta? Eli et välttämättä tule raskaaksi myöhemmin, vaikka haluaisit.

Lue muutama sivu ”toiveena vauva 2019-2020” keskustelua, ja huomaat ettei se vauva ole mikään itsestäänselvyys, vaikka sitä toivoisi. Me ollaan nyt miehen kanssa yritetty useampi kk tulla raskaaksi, mutta ei se vain niin helppoa ole, vaikka on jo lapsia.

Vierailija
7/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet kuitenkin perhekeskeinen ihminen joten mitä teet sellaisen kanssa joka ei ole? Ota ero ja etsi ajan kanssa samansieluinen mies. Tuolla on odottamassa niitäkin miehiä joille kelpaa jo valmiiksi lapsellinen nainen.

Vierailija
8/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24.v ja valmis vanhemmaksi. Poikaystävä valmistuu keväällä ammattikoulusta ja sitten sillä on intti edessä. Ei mun mielestä oo mikään ongelma. Tietenki tässä on ollu kaiken laista muutakin.. Ekan abortin ymmärsin hyväksi, mutta tämä toinen ei tunnu oikealta ja sanoin viimeksi että en tee enää ikinä abortti. Ja sekin tässä on et mitä sitte ku halutaan lapsi enkä saakkaan enää :o

-ap

Vierailija
9/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24.v ja valmis vanhemmaksi. Poikaystävä valmistuu keväällä ammattikoulusta ja sitten sillä on intti edessä. Ei mun mielestä oo mikään ongelma. Tietenki tässä on ollu kaiken laista muutakin.. Ekan abortin ymmärsin hyväksi, mutta tämä toinen ei tunnu oikealta ja sanoin viimeksi että en tee enää ikinä abortti. Ja sekin tässä on et mitä sitte ku halutaan lapsi enkä saakkaan enää :o

-ap

Miehesi kuulostaa näiltä tyypisiltä sitku miehiltä jotka odotuttaa naista kymmenen jopa kaksikymmentä vuotta ennen kuin ovat valmiita yhtään mihinkään. Kakase sille suoraan, pidän lapsen ja katso miten reagoi. Jos alkaa mesoamaan niin sanot tämän suhteen olevan nyt sitten finaalissa.

Vierailija
10/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten oma koulutuksesi tai onko sinulla työpaikka?

Vierailija
11/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo on tää ny aika selvä juttu, et erotaan. Jos ei halua jäädä.. Mä en ala oottaa mitään 10 vuotta, että Herran on valmis. Entä jos se ei oo koskaan.

Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä ja on puhuttu lapsista ja kaikesta. Paitsi näistä vaikeista asioista on vaikea puhua ihmisen kaa joka ei kykene siihen 😴

-ap

Vierailija
12/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi saa teettää itselleen abortin halutessaan. Sinun taas ei tarvitse tehdä sitä jos et halua.

Vierailija
13/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsen, jätät poikaystävän ja alat järjestämään elämääsi lapsen tulon kannalta.

Älä enää turhaan mieti miksei mies halua, vaan mietit vain sinua ja lasta.

Vierailija
14/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

On koulutus ja olen töissä.

Vierailija
15/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vitussa sille poikaystävälle voidaan tehdä abortti? Ei y,,ärrä...

Vierailija
16/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka montaa eri Kelan maksamaa tukea nautiskelette?

Voin kertoa että kaksi vanhinta saavat perhe-eläkettä, kun jos isänsä olisi elossa, niin saisivat elatustukea, ja tämä perhe-eläke on pienempi kuin elatustuki.

Vierailija
17/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeeder012 kirjoitti:

Mites vitussa sille poikaystävälle voidaan tehdä abortti? Ei y,,ärrä...

Vitsi et oot hauska..

Vierailija
18/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tällä ei ole MITÄÄN merkitystä. Ammatteja ehtii hankkia vaikka koko loppuelämänsä, jos silta tuntuu. Lapsia ei todellakaan saada samassa mittakaavassa. Jotkut eivät saa lainkaan.

Todellakin ap pidä lapsesi, jos sinä niin haluat. Lapsi on ihme ja siunaus (vaikken uskovainen olekaan, näin sanon).

T. juuri 25-vuotiaana esikoisensa saanut, 2. opinnot hetkellisesti keskeyttänyt

Vierailija
19/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo on tää ny aika selvä juttu, et erotaan. Jos ei halua jäädä.. Mä en ala oottaa mitään 10 vuotta, että Herran on valmis. Entä jos se ei oo koskaan.

Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä ja on puhuttu lapsista ja kaikesta. Paitsi näistä vaikeista asioista on vaikea puhua ihmisen kaa joka ei kykene siihen 😴

-ap

No tilastojen valossa todella harva 20-vuotias mies on vielä valmis isäksi. Miten ihmeessä teillä on voinut jo toistamiseen ehkäisy pettää?

Vierailija
20/20 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kornilta tuntuu kirjoittaa tämä tähän, mutta jos ei vielä tiedä, niin kannattaa tutustua mitä merkitsee kun työntää pippe*iä pim*iin. Raskaaksi ei tulla vastatuuleen kävelemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän