Norwegian, lentojen muutos
Onko kokemuksia siitä, että ko yhtiö ilmoittaa lentojen siirrosta ja kun uudet lennot ei käy niin saako sieltä automaattisesti rahat takaisin vai pitääkö tehdä jotain?
Kommentit (6)
On kokemusta. Soitin asiakaspalveluun, jossa kysyttiin vielä mahdollisuutta vaihtaa toiseen lentoon. Ilmoitin, että ei käy ja sain rahat takaisin. Oli helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkistäsi voi päätellä kaiken älykkyydestäsi.
Kiitos tiedosta, olen aikaisemmin lentänyt Lufthansalla, SAS:lla, KLM:llä ja Finnairilla ja näiltä yhtiöiltä ei ole vielä koskaan tullut paria kuukautta ennen lentoa viestiä, että lentoni siirtyy vuorokaudella. Nyt ensimmäistä kertaa lennot norwegianin kautta ja näin kävi
AP
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Soitin asiakaspalveluun, jossa kysyttiin vielä mahdollisuutta vaihtaa toiseen lentoon. Ilmoitin, että ei käy ja sain rahat takaisin. Oli helppoa.
Ookoo, mä klikkailin netissä sen 'uudet lennot eivät käy' vaihtoehdon, jos sieltä ei ala kuulua mitään niin soittelen sitten aspaan.
Kiitos asiallisesta vastauksesta sinulle.
AP
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Soitin asiakaspalveluun, jossa kysyttiin vielä mahdollisuutta vaihtaa toiseen lentoon. Ilmoitin, että ei käy ja sain rahat takaisin. Oli helppoa.
Samoin meillä. Olivat vaihtaneet päivälentomme keskellä yötä oleviin lentoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Soitin asiakaspalveluun, jossa kysyttiin vielä mahdollisuutta vaihtaa toiseen lentoon. Ilmoitin, että ei käy ja sain rahat takaisin. Oli helppoa.
Samoin meillä. Olivat vaihtaneet päivälentomme keskellä yötä oleviin lentoihin.
Aika hankalaa kun tonne kentälle on kotonta matkaa niin tuollainen muutos sotkee sitten kaiken, junat & hotellit yms meillä meni matkakohde vaihtoon kun kaikki muut oli jo lyöty lukkoon Suomen päässä. Kohteen hotellissa ilmainen peruutus niin se ei aiheuttanut Ongelmia.
AP
Nimimerkistäsi voi päätellä kaiken älykkyydestäsi.