Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tästä pitäisi ajatella? En osaa ajatella mitään

Vierailija
08.10.2019 |

Minulla on AMK-tutkinto ja olen töissä konsulttina. Olen ollut tässä työssäni jo yli kahdeksan vuotta ja pidän työstäni. Joidenkin mielestä olen jämähtänyt tähän, mutta itse olen tyytyväinen. Olen ollut myös jo pitkään ns. palkkakuopassa, sillä monien muiden palkkaa on nostettu useastikin mutta omani on pysynyt aikalailla samana vuodesta toiseen. En ole osannut siitä harmistua, koska pidän työstäni.

Olen vuosien varrella saanut myös jonkin verran naljailua sekä ihmettelyä työkavereilta tuosta palkastani joka on tasoltaan jäänyt muita jälkeen jonkin verran.

Tässä sitten yrityksellä alkoi mennä huonommin ja tuli yt:t. Aloin jo varautua myös siihen että itsekin lennän pihalle ja olin jo vähän siihen asennoitunutkin että toisaalta muutos voisi tehdä hyvää näin pitkän ajan jälkeen.

Ja mitä tapahtuu? Tiimistä heitettiin pois ne suurimmat uraohjukset ja minä sain jäädä. Myös pari minulle naljaillutta kaveria lensi ulos.

Olen vieläkin ihan että mitä hittoa, en edes tiedä mitä kuuluisi ajatella? Ehkä pitäisi muutama olut ottaa että ajatukset selvenevät.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan tyytyväisenä oloa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla