Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ oletteko saaneet seksiä nuoren miehen kanssa

Samantha
08.10.2019 |

Minulla on kolmekymppinen mies, jonka kanssa saan ihanaa seksiä. Vain seksiä. Edellinen seurustelukumppanini oli pari vuotta minua vanhempi ja poti heikentynyttä erektiota. Se oli turhauttavaa ja suhteemme loppui osittain siksi. Tämä nuori rakastajani on aina valmis, hänellä on komea penis, joka seisoo yläviistoon ja kestää kovana. Tiedän ettei tämä ole rakkautta eikä tule kestämään mutta juuri nyt nautin ruskeasilmäisestä rakastajastani täysillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 54sena sain nuorta 17v poikaa vklopun ajan mökillä Toivakassa toissa kesänä

Vierailija
2/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisihan sitä vaikka kuinka. Nuoremmat miehet yrittää koko ajan. Itseäni ei ikäero kiihota. Syyt nuorempiin rakastajiin juuri nuo käytännön syyt.

Yksi vakkarini on 30, sitä nuoremman kanssa en halua olla.

Vierailija
4/9 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen saanut. Olen 52v ja minulla on ihana toyboy 20v. Innokas, hyvin varustettu ja kestävä. Tapaamme pari kertaa kuussa. Seksi on aivan ihanaa. Hänellä on samaikäinen tyttöystävä, joka on hieman estoinen, joten hän käy kanssani hakemassa vaihtelua seksielämäänsä. 

Vierailija
5/9 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuoremman vaan vanhemman. Yksi tosi auttavainen ja hellä herrasmies käy minulla kylässä poistamassa lemmenkipeyttäni aina kun tulee Helsinkiin. Hän on 77 ja minä 63. On kielimiehiä ja kestävä kuin mikä. Paksu oksakin on vielä kova. Ihmeen tiukassa on pihka vanhassa oksassa. Mutta en valita vaikka paikat on hellinä pari päivää liukkareista huolimatta. Bepanten auttaa.

Vierailija
6/9 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja fantasioita taas... HOHHOIJAA näitä palstan runkkuja.

Vierailija
7/9 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole fantasiaa vaan totta. Kolmekymppiseni odottaa minua, tapaamme kahden viikon päästä. Saattaa olla sängyn kestävyys koetuksella. Elämä on ihanaa!

Vierailija
8/9 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere kirjoitti:

Kyllä olen saanut. Olen 52v ja minulla on ihana toyboy 20v. Innokas, hyvin varustettu ja kestävä. Tapaamme pari kertaa kuussa. Seksi on aivan ihanaa. Hänellä on samaikäinen tyttöystävä, joka on hieman estoinen, joten hän käy kanssani hakemassa vaihtelua seksielämäänsä. 

miten tapasitte? haluaisin itse vanhemman naisen leikkikaveriksi ja todella hyvää seksiä olen saanut 40-50 vuotiailta. 20 vuotiaana oli yksi 40 v nainen kenen kans oli seksisuhde puolisen vuotta kunnes muutti toiselle paikkakunnalle ja näkeminen jäi. Olen itse 29 v mies kiinnostaako täällä muita nuorempi kova kolli ?

Vierailija
9/9 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivoja fantasioita taas... HOHHOIJAA näitä palstan runkkuja.

hohhoijaa näitä ruikuttavia hiekkaisia av mammoja ketkä ei seksiä saa