Glossybox kokemuksia?
Tuleeko kellekään tää Glossybox? Oletteko olleet tyytyväisiä sisältöön ja hintaan? Millaisia tuotteita boxissa yleensä on? Onko koskaan muuta kuin ihonhoitotuotteita tai meikkejä, esim kynsilakkoja tai hiusjuttuja?
Kommentit (33)
Tuli muutaman kuukauden. Ehkä yksi täysikokoinen deodorantti tms. Ja loput pieniä. Ei rahansa arvoinen.
Kerrotaanko noita tilatessa oma ihotyyppi, toivotut meikkisävyt jne, vai miten varmistetaan ettei tule ihan sopimattomia tuotteita?
Kolmen kuukauden boxeista vain yksi tullut perille, kaksi viimeistä muka heidän mukaansa hukkunut kuljetuksessa. Seurantakoodin mukaan ne ei kuitenkaan koskaan edes lähtenyt toimittajalta. Vaan ovat antaneet pelkän sähköisen ennakkoilmoituksen. Ja kun kyselin boxien perään useamman kerran ne oli kuulemma loppuunmyyty eikä voinut lähettää korvaavaa. Toisesta olen saanut rahat takaisin. Toisen toimittamattoman boxin rahoista tappelen heidän kanssaan edelleen.
Boxeissa on ilmeisesti vanhaa tavaraa. Uusimassa boxissa on nimittäin silmänympärysvoide, jossa on ainesosa joka on 2017 kielletty EU-alueella iholle jätettävässä kosmetiikassa. (methylisothiazolinone)
Eipä kauheasti tekis sellasta mieli silmänympärysiholle laittaa. Tää Glossyboxin firma ja myös silmönympärysvoiteen valmistanut merkki. on siis ihan EU-alueelta, et ei voi oikeen vedota et ei olis tiedetty jne. Eli joko on vanhaa kamaa tai laittomia tuotteita?! Useemman boxin oon tilannu ja tykkään kauneusboxeista kovasti, mut glossyy ei huvita enää tilata.
Glossybox on laittanut suomen tammikuun 2020 boxiin vanhentunutta silmänympärysvoidetta. Maahantuojan mukaan voiteet ovat valmistettu 2014 tai 2015 luultavasti. Herää kysymys onko suurin osa boxien sisällöstä vanhentunutta kosmetiikkaa. Eli en suosittele tilaamaan!
Tässä vielä maahantuojan viesti, joka yhdestä blogista löytyy, jossa on keskusteltu aiheesta (ei ole mun blogi):
Hei! Tulin kommentoimaan postaustasi, sillä olen Greencosilla töissä, joka maahantuo être belleä Suomeen. Saimme itsekin yllätykseksemme tietää maanantaina, että être bellen Golden Skin Caviar Roll-on Eye Gel oli mukana tammikuun Glossyboxissa, kun sinun postauksesi tuli minulle vastaan. Tämä oli meille yllätys sen vuoksi, ettemme me täällä Suomessa tienneet tuotteen olevan mukana boksissa.
Golden Skin Caviar Roll-on Eye Gel -silmänympärystuotteessa ei ole vuoden 2015 jälkeen ollut metyyli-isotiatsolinonia. Selvittäessämme asiaa Saksasta, saimme tietää, että être belle on 6-7 vuotta sitten lähettänyt Glossyboxille Golden Skin silmänympärysroll-onit, jolloin niissä on vielä ollut mukana metyyli-isotiatsolinonia. On siis erittäin outoa, että tuote löytyi nyt Glossyboxista, sillä nykyisen lainsäädännön mukaan sitä ei saisi olla, mutta myös sen vuoksi, että sen hyllyikä on vanhentunut aikoja sitten.
Olen tilannut pariin otteeseen ja aina tilaus on mennyt mönkään. Aiemmin sain vänkäämisen jälkeen rahat takaisin, kun boksia ei kuulunut. Viimeksi tilasin yhden boksin tilauksen (tammikuu 20) ja tämä laatikko ei ikinä saapunut. Kyselin perään ja samaa selitystä, että on kadonnut vaikka ei ollut ikinä lähtenyt varastolta. Sain tästä tililleni credittiä, jonka voi kuulemma käyttää lookfantastic.com:issa. Sivustojen välillä tilien synkkaus ei kuitenkaan onnistu, joten rahat jumissa Glossyllä.
Tämän tunaroinnin jälkeen tilaus uusiutui kuitenkin automaattisesti ja nyt olisi taas uusi boksi tulossa. Tästä on mennyt rahat tililtä, mutta boksi ei ole lähtenyt matkaan. Odottelen vastausta hyvityspyyntööni tästä, sekä myös tuosta edellsestä boksista, sillä en todellakaan halua tilata enää yhtään boksia, vaan rahat takaisin :D
Ei ole hyvä, en suosittele. Kallis sisältöön nähden, helmikuun boxissa 2 kertakäyttönaamiota, seerumitipat, huulikiilto ja värinsä vuoksi käyttökelvoton ( tummanruskea) korostusväri.
Tilauksen pystyi onneksi perumaan asiakaspalveluchatissa, sivusto on sekava enkä sieltä löytänyt ko. Kohtaa.
Älkää tilatko! Mulla sama et vahingossa uusiutui. Tammikuun boxista lupasit minulle hyvittää vanhentuneen tuotteen. No eipä ole kyseistä kuulunut, kysyin asiakaspalvelusta niin eivät olleetkaan sitten viitsineet toimittaa sitä :( Suosittelen tilaamaan Lookfantasticin beaty boxin! Sen kanssa ei ole mulla ollut ongelmia :)
Älkää hyvät ihmiset tilatko glossybox.ia!
Alussa kaikki meni hyvin kun tilailin muutaman kerran, sain glossinboxin ja eikä ollut mitää ongelmaa. Mutta sitten kaikki muuttui kerralla. 3/20 glossybox tuli 3 kertaa sama ja veloitettiin kaikista 3sta samasta boxista, sitten 4/20 tuli 3 kertaa jälleen samaa boxia sekä veloitettu 3kertaa. Olen ollut yhteydessä eivät voi asialle mitään muutako pitää lähettää poxit takaisin. Ei selitystä ei mitään miksi 3kertaa laitaa saman paketin kuukaudessa sekä veloittaa summan kortilta. Tappelen edelleen näiden kanssa ja tuo feedback@glossybox.fi sähköposti ei ole edes käytössä. En ollut edes kuukausitilaaja vaan yhden kerran sillon tällöin tilasin. Noh oli virhe jättää korttitiedot sinne kun ne röyhkeästi velotti useamman kerran. Eli mitä opimme tästä? Pysykää kaukana glossinbox.sta jos kerta tulee vanhaa kosmetiikkaa mikkä on laitettu pois jo aikaa sitten plus kortilta veloitetaan rahaa vaikka ei ole kestotilaaja kun aina laittaa tilauksen jäähylle eli irtisanoo.
Jokainen kun ostaisi vaan sitä mitä oikeasti tarvii ja jättäis trashboxit tilaamatta, niin maailmassa olisi jätettä huomattavasti vähemmän.
Heippa, kokemuksia huhtikuun glossyboxista?
Asiakaspalvelu on hiton sekava, epäilen tämän palstan edellisten viestien ja oman epäilyn perusteella että koko firma on kusetusta!!!!!
En suosittele. En myöskään ollut kestotilaaja, vaan tilannut satunnaisesti yhden boxin kerrallaan. Minulta velvoitettiin kuitenkin tililtä 17,99 eli seuraavan boxin hinta, vaikka en ollut edes tilaaja ja käyttäjäprofiilissa näkyi ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Aivan huijausta. Otin yhteyttä asiakaspalveluun josta sain epämääräisen viestin jossa luvattiin että seuraava boxi on viimeinen. Poistin korttitietoni sivustoilta. Asiakkaiden huijausta kun ei-kestotilaajilta veloitetaan bokseja joita ei ole edes halunnut tilata!
Boksien sisältöihin olen ollut suht tyytyväinen, mutta toimitus takkuilee jatkuvasti. Olen tilannut 3kk boksit (tauon jälkeen) kuvitellen, että jotain edistymistä olisi tapahtunut. Ei ole. Boksien perään joutuu aina kyselemään. Heinäkuun loota jäi kokonaan tulematta, eikä rahoja ole näkynyt. En aio uudistaa tilaustani.
2020
Itse suosittelen ainakim Goodieboxia. Facebookissa on paljon tietoa ja kuvia tuotteista ja sitten on vielä sellaimem keskusteluryjmäkin ihan goodieboxilaisia varten.
Tästä linkistä 50% ensimmäinen boxi eli hintaan 12,45euroa
Vanha ketju mut onko jollain palstalaisella uusia kokemuksia? Peruin mut Hohde-tilauksen ja nyt tekis mieli sen sijaan kokeilla tätä.
Mulla ei sinänsä mitään huonoja kokemuksia eli paketit tuli kuten pitikin ja ihan OK tuotteita. Lopetin kuitenkin tilauksen enkä enää tilaa mitään tallaisia bokseja, koska osa tuotteista on aina sellaisia jotka ei ole itselle mieluisia ja sitten niitä käyttää joko väkisin loppuun tai heittää pois. Mieluummin ostan aina vain tarvitsemani yhden tuotteen oman valinnan mukaan kuin otan satunnaista kasaa boksista.
Syyskuun spa-boksi oli mukava. Meikit on aina hankalia kun kaikki ei käy kaikille kuitenkaan. Jotkut luomivärit ja puuterit on parempi ostaa itselleen sopivina sävyinä.
Lokakuun boksi on ihan kiva. Huuliöljy on suosikki. Onko kukaan tilannut Glossyn joulukalenteria?
Eikö kukaan ole kokeillut?
-ap