Asiaa karvoituksesta
Minkälaisesta karvoituksesta pidät? Minkälainen itselläsi on?
Kiinnostaisi tietää onko kuinka harvinaista etenkin naisten keskuudessa pitää siistittyä karvoitusta tai täysin luomua vai onko posliini ylivoimaisesti suosituin. Iän sekä siviilisäädyn kertomisesta plussaa!
Itse siistin päältä säännöllisesti ja välillä ajelen kokonaan pois, pallit ajelen aina posliiniksi.
M24 avoliitossa
Kommentit (10)
Luomuna pidän.
Mies 40v, avioliitossa
Molemmat luomu. Oma sheivailu jäi teiniajan typeryydeksi ja siinä kyse oli enemmän karvojen häpeämisestä. Miestäni en voisi edes kuvitella posliiniksi.
Jos joku uimahallissa tuijottelee mun tuheroa nii siinäpä ihmettelee.
N38, aviossa.
Posliinina aina. Alapää on tatuoitu niin ei sinne jää tilaa karvoitukselle. N32
Posliinista pitäisin eniten, mutta puoliso ei halua, koska karvat kasvaa sisään ja tulee näppylöitä. Hän kyllä siistii karvoitustaan, välillä enemmän ja lyhemmäksi, välillä vähemmän. Itse ajelen varren, pallit, välilihan ja aanuksen sileäksi viikoittain, ylempää sitten kesällä milliseksi, talvella jätän pidemmäksi.
M41
Naisella pidän sekä posliinista että kiitoradasta. tyttöystävällä pieni tupsu edessä, muuten posliini, itse lyhennän ja siistin edestä ja pallit ajan sileäksi
M34
Lähes luomu ja tuuhea molemmilla. Avovaimo itse siistii reunoilta hieman. Kummallekkaan ei karvoitus ole tärkeä juttu joten ei tule sheivailtua pahemmin. M37
Siistin kullin yläpuolelta lyhyeksi, mutta ei kokonaan, ehkä 1-2 cm jää jäljelle. Varresta ajan pois ja palleista lyhennän myös. Tykkään, että on lyhyesti siistitty, mutta silti luonnollisen näköinen.
M36
Välillä luonnontilassa, välillä kiitorata ja toisinaan bikirajat siistittynä. Miehellä tykkään luonnontilassa olevasta karvoituksesta, koska se ei pistele, kuten sheivauksen jälkeinen sänki
Ajoin aiemmin höylällä, mutta nykyään lyhentelen saksilla tai bodygroomerilla. Höylää ei genitaaleille nykyään suositella, koska karvojen sisäänkasvun ja haavojen riski on suuri. Lueskelin tuosta joskus nettiartikkeleita, joissa lääkärit totesivat, että yleistynyt sheivaaminen (höylällä) näkyy vastaanotoilla.
Koneella siistin niin, että karvoitus lyhyt. Jos vedän ihan posliiniksi iho tahtoo ärtyä. Miestä ei haittaa vaikka ihan luomunakin olisin mutta suuseksin takia haluan pitää lyhyenä. Avioliitossa 33-v.