Tarkoittaako että mies on ihastunut jos hän tuijottaa pitkään silmiini?
Kommentit (51)
Itse tuskin luottaisin siihen että tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies tuijottaisi naista, jota ei pidä viehättävänä...
Boostaa itsetuntoansa tyyliin "katotaan lämpenisikö tuo"?
Eikö silloin kannata tuijottaa sellaista, jonka haluaisi lämpenevän?
Yhdessä illanvietossa minulla oli "tuijotuskisa" erään miehen kanssa. Seuraavana päivänä vähän nolotti, että miten ihmeessä sillä tavalla tuijotin, kunnes tajusin, että se olikin se mies kun sen aloitti...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ennen nähnyt yhtä kauheeta haaskaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka mistäkin syystä. Yksikin hyypiö tuijotti minua ruokalassa, koska halusi saada minulta tähteeksi jääneen jämän voinapin. Mietti kehtaisiko pyytää vai ei.
Mielelläni tuijottelisin erään miehen sinisiin huskyn silmiin. Vaikka tuntikausia, sitä kisaa en häviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Silmät karsastaa,se yritti katsoa ohi.
Tämä. Tai sitten oli ajatuksissaan. Itsekin saatan jäädä tuijottamaan ajatuksissani eteeni. Voi tuntua että katson, mutta käytännössä katson ohi.
Tarkoittaa.
Esimerkkisi perusteella päättelin, että kaikki miespuoliset työkaverit ovat minuun ihastuneita.
Pitkään tuijotus voi olla myös aggression, tai alistamisen merkki, vaikka olisi kuinka ilmeetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ennen nähnyt yhtä kauheeta haaskaa?
Näin vähemmän viehättävänä ajattelen aina tällä tavalla negatiivisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa.
Esimerkkisi perusteella päättelin, että kaikki miespuoliset työkaverit ovat minuun ihastuneita.
Niinhän ne on.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään tuijotus voi olla myös aggression, tai alistamisen merkki, vaikka olisi kuinka ilmeetön.
Jollain rakeilla ehkä.
Saattaa uhkailla vähän kuten eläimetkin. Näyttää siis että se on hänen reviiriä, jonne sinä et kuulu. Mutta jos se on työpaikalla niin eihän mies sitä päätä. Pää pystyyn vain ja unohda miehen eleet.
No onpa negatiivista kommentointia 😂 Jos mies toistuvasti tuijottelee mihin tahansa sinua, niin kiinnostus on todennäköistä. Ikinä ei voi 100% varma olla, mutta kyllä me kaikki teemme tiettyjä asioita kun näemme meitä kiinnostavan yksilön, ja katselu on yksi niistä asioista. On tutkittu että ihastuneen miehen pupillit laajenee kun näkee ihastuksen kohteen, jos olet lähietäisyydellä niin ehkä voit huomata.
Mies on rakastunut, haaveilee juhannushäistänne. Tyytyväinen, ap?
Vierailija kirjoitti:
No onpa negatiivista kommentointia 😂 Jos mies toistuvasti tuijottelee mihin tahansa sinua, niin kiinnostus on todennäköistä. Ikinä ei voi 100% varma olla, mutta kyllä me kaikki teemme tiettyjä asioita kun näemme meitä kiinnostavan yksilön, ja katselu on yksi niistä asioista. On tutkittu että ihastuneen miehen pupillit laajenee kun näkee ihastuksen kohteen, jos olet lähietäisyydellä niin ehkä voit huomata.
Helppo uskoa tilanteessa, jossa tuijottava mies ei itseä kiinnosta. Mutta kiinnostavan miehen tuijottamisen tulkitsen poikkeuksetta joksikin muuksi kuin kiinnostukseksi.
Jos mä nyt mietin mennyttä aikaa teinivuosista tähän keski-ikäisyyteen ja mietin "kaikki" silmäpelit, joita olen harrastanut pitempään ja toistuvasti, niin aika suurella prosentilla olen tulkinnut oikein! Eli myös vastapuolella on ollut jotain ajatuksia minun suuntaan. Jäin miettimään, että olenko koskaan tulkinnut väärin, jos olen "tuntenut" katseessa jotain? Tämä pohdinta saakin viimeisimmän silmäpelin ihan uuteen valoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boostaa itsetuntoansa tyyliin "katotaan lämpenisikö tuo"?
Eikö silloin kannata tuijottaa sellaista, jonka haluaisi lämpenevän?
Yhdessä illanvietossa minulla oli "tuijotuskisa" erään miehen kanssa. Seuraavana päivänä vähän nolotti, että miten ihmeessä sillä tavalla tuijotin, kunnes tajusin, että se olikin se mies kun sen aloitti...
Mulle kävi hiljattain baarissa niin, että havahduin ajatuksistani siihen, kun nainen tuijotti suoraan silmiin. Olin kai tuijottanut itse sinne päin tiedostamattani. Hätkähdin, katsoin pois, ja kun katsoin takaisin, hän tuijotti yhä. Tuntematon ihminen. Liian pitkä hetki tuijotettiin, eikä siinä auttanut muu kuin mennä juttelemaan. Erikoinen fiilis ja tapaus. Nainen oli kyllä miellyttävä.
Varmasti kiinnostunut, mutta ihastunut vain jos olette tunteneet toisenne pidempään.
Miehet tutkailevat aina ympäristöään ja jos sinussa on jotain erikoisen kiinnostavaa, hän saattaa katella pidempään. Se voi olla mitä vaan,vaatteet, hiukset, nenä, iho, silmät,vartalo .....
Psykoanimal kirjoitti:
Saattaa uhkailla vähän kuten eläimetkin. Näyttää siis että se on hänen reviiriä, jonne sinä et kuulu. Mutta jos se on työpaikalla niin eihän mies sitä päätä. Pää pystyyn vain ja unohda miehen eleet.
Joo, en tiedä voiko olla aggressiivistakin, pidän hänestä kyllä niin en ehkä havaitse/oleta jos sellaista on. Kieltämättä tuntuu oudolta, jos näin on. Että pelaako sitten jotain peliä vai mitä.
Ap
Kysy siltä.