Missä asioissa olet TUHLARI?
Itse pelaan hedelmäpelejä helposti parilla kympillä /viikko. Tyhmää!
Kommentit (17)
vaikka monesti väitetään että halvemmat ajais ihan saman asian.
Ruokaan tulee myös tuhlattua, ostan turhia lisukkeita, jälkiruokia ym.
Ruokakauppaan menee yli 100 Euroa joka kerta ja aikakausilehtiä tulee 6 + päälle ostelen kasoittain irtonumeroita.:)
Surutta makselen kalliita verikokeita yksityisellä ja ostelen luontaistuotteita jne.
Käyn kampaajalle 2 x kk ja sinne menee kuussa 100-130 ¿
Ostan kalliita meikkejä.
Urheiluvälineet ja vaatteet
Lasten vaatteet
P.s sinä, joka sanoit, että kuulemasi mukaan halvemmatkin meikit ajaisi saman asian niin ei ole totta.. Käytin vuosia halpoja meikkejä ja värjättiin kotona mun hiukset. Eron todella huomaa!!
Ostan paljon luomua, aina reilunkaupan kahvia ja paljon kalliita juustoja.
syön arkipäivisin lounaan jossain keskustan lounasravintoloissa, 5-10 euroa menee siihen joka päivä. Mutta en käy bilttämässä, en elokuvissa. Lounastapaamiset ystävien kanssa lounastunnilla ovat minun vapaa-aikani ja harrastukseni tällä hetkellä.
Siihen upotan melkoisesti rahaa. Karsin käytännöllisyydestäkin kauneuden takia. Olen esteetikko ja haluan viihtyä kotonani.
että koen olevani tuhlari ostaessani siideriä ja tupakkaa. Kampaajalla en ole käynyt vuosiin tai ravitolassa syömässä.
Lapsilla on liikaa vaatteita, mutta puolustuksekseni sanottakoon, että varmaan puolet lasten vaatteista on joko saatu tai ostettu käytettynä, eli en varsinaisesti koe olevani tuhlari siinä asiassa.
Tälläkin hetkellä mulla on valehtelematta 10 kpl Hilfigerin paitoja kaapissa, joissa roikkuu vieläkin hintalaput. Koskahan otan nekin käyttöön :)
Tosin ei se ole kai tuhlausta, pitää vaan perustaa uusi puutarha.
Epäsopiviin, mutta ah niin edullisiin vaatteisiin
Kalliisiin ruokiin muutenkin.
Tuhlaan myös erikoiskauppoihin ja suosin Suomalaista ja paikkakuntalaista, vaikka varmasti sais välillä halvemmalla jopa parempaa
Siitä ei jää edes huonoa omaatuntoa (jos siis ei juopottele :-), koska jäljelle ei jää mitään todisteita kuten vaate- ym. tavaraostoksista.
ja materialistisella puolella kirjoihin. Rakastan kirjoja, kuvakirjoja, dekkareita, ohjekirjoja keittokirjoja, ....siis varmaan ymmärsitte yskän.
tai kun katsoo tiliotetta. Että ei saakeli, taas on mennyt näin paljon rahaa... Sitä ei tajua kun kortilla maksaa että kuinka paljon rahaa meneekään.
ja kahviloissa ja ravintoloissa syöminen katsomatta hintaa... sitten jälkeenpäin sitä tajuaa, että hetkinen: söin lounasta 10¿, sitten kahvilla ystävän kanssa helposti 20¿ (siis mä ja lapset jotain pientä) ja sitten illalla syötiin ravintolassa koko perhe 50-80¿... Typerää, tiedän. Onneksi ei jokapäiväistä sentään.