Muita jotka saa isän kädestä vielä aikuisenakin?
Olen siis 23v nainen ja mua piiskattiin lapsena. Ehkä kerran kuukaudessa, joskus vyöllä ja joskus kämmenellä. Ei jäänyt mitään traumoja, olen päinvastoin kiitollinen isälle siitä että jaksoi kasvattaa vaikka vähän hankala olinkin. Oli minulle hyvä kurituskeino. Piiskaukset jatkui 18v asti, mutta sen jälkeen pyysin isää jatkamaan koska olen tottunut siihen, että isommasta töppäyksestä tulee piiskaa. Nykyään käyn n. Kerran pariin kuukauteen piiskattavana, kerran vuodessa on isompi rangaistus ja yleensä ovat pienempiä. Minulle tämä on aina ollut ihan luonnollinen asia, mutta kun on ystävien kanssa jutellut niin ilmeisesti aika harvinaista tämä. Pari kaveria saa kyllä piiskaa mieheltään mutta eivät isältään. Minulle piiskaus ei siis tietenkään ikinä ole ollut mikään seksuaalinen juttu, en saa siitä mitään kiksejä yms. Niin mietin että onkohan täällä ketään joilla on sama systeemi? En olisi uskonut että olisi mitenkään harvinaista.
Kommentit (3)
Ei, kun sellainen trololol ja fetissi sieltä. Yritetty yhdistää molemmat. 0/5
(Kukaan tervepäinen bdsm-ihminenkään ei hyväksy lasten fyysistä kurittamista muka kasvatuksena.)
Sellainen fetissi sieltä.