Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan sitä, kun voin syyä niin paljon herkkuja kun haluan enkä koskaan liho! Ehkä parasta elämässä

Vierailija
08.10.2019 |

Ja oon vielä niin perso herkuille, kaikenlainen makea, suklaa, karkit, lisäks suolaisista sipsit maistuu.. Ihanaa kun ei koskaan näy kropassa, oon niin kiitollinen. Ois kamalaa jos ei vois herkutella En oo mikään super laiha siis, 176 cm 68 kg, mielestäni aika hyvä naisellinen vartalo <3 ikää 25 vuotta

onks teilläkin näin?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Miltähän sisuskalusi näyttää tolla syöpöttelyllä ?

Vierailija
62/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihominen on herkkujen pienin terveyshaitta.

Nimenomaan. Iskee ne elintasosairaudet laihaankin, joka mättää kaikkea epäterveellistä kaksin käsin.

En sanonu missään vaiheessa, että mätän kaikkea epäterveellistä kaksin käsin. Sanoin, että voin syyä niin paljon herkkuja kuin haluan. Tää tarkottaa yleensä 3-4 päivänä viikossa suklaata/sipsejä/karkkia, lisäks hamppareita ja pizzaa tykkään syödä. Syön lisäksi myös normaalia ruokaa ja jonkin verran harrastan liikuntaa. Eli syön siis muutakin elämässäni kun herkkuja. Mutta ei oo kyllä tällä herkkumäärällä tarvinnut lihomista miettiä. mulla on HbA1c 35 ja verenpaineet 119/65. ALAT 16

-ap

Niin, unohdit sanoa, että et halua epäterveellistä ruokaa kovinkaan paljon. Aloituksesi on siis yhtä tyhjän kanssa.

Voit ihan yhtä hyvin kerskua, että voit käyttää huumeita niin paljon kuin haluat, etkä koskaan saa tappavaa yliannosta. Et saakaan, jos et halua käyttää huumeita niin paljon, että tappavan yliannostuksen vaaraa olisi.

Onko 3-4 herkkupäivää viikossa sit jotenkin poikkeuksellisen vähän? :O mä oon ajatellut et se on keskivertoa enemmän

-ap

On tuo aika vähän, riippuu tietysti mikä mielestäsi on herkkupäivä? Onko se sitä että syö perhepitsan tuplajuustolla, sipsipussin, suklaalevyn ja illalliseksi sushia ja pullaa, vai onko herkkupäivä mielestäsi sitä että syö vaan kaksi munkkia kotiruuan jälkkäriksi?

Tuo jälkimmäinen on vielä aika normaalia. Olen itsekin hoikka ja niin kauan kuin muistan olen syönyt lähes joka päivä jotain hyvää. Määrät vaan ovat maltillisia suhteessa muuhunkin ruokailuun eli en voi syödä "ihan mitä haluan" lihomatta.

No esimerkkinä viimeset muutama päivä:

torstaina en muita herkkuja syöny mutta päivälliseksi hampurilaisaterian

perjantaina söin normiruuat muuten, lisäksi kotiin tullessani söin pussillisen sipsejä ja yhden suklaapatukan ja illalla ehkä jotain mättöä, en muista

lauantaina söin ihan normi ruoat ja lisäksi salamipizzan ja illalla ravintolassa 3 ruokalajia, alku- ja pääruoka jotain perus ravintolan ruokaa ja jälkiruoka omenapiirakkaa ja valinjakermajäätelöä ja jotain

sunnuntaina normiruokien lisäksi suklaapatukan ja yhen pussin pandan suklaalakupalloja

eilen söin yhen suklaapatukan mikä löyty kaapista

tänään oon syönyt 2 palaa juustokakkua, iltapäivällä ajattelin ostaa aakkosia tai jotain muita hedelmäkarkkeja kun tekee mieli. mignon muna ois myös tossa pöydällä

ja normi ruoilla tarkotan siis yleensä aamupalaksi  puuro/smoothie, päivälliseks pastaa tmv perus ruokaa

et en mä tiedä sit onko tää paljon?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Iskee ne elintasosairaudet laihaankin, joka mättää kaikkea epäterveellistä kaksin käsin.

En sanonu missään vaiheessa, että mätän kaikkea epäterveellistä kaksin käsin. Sanoin, että voin syyä niin paljon herkkuja kuin haluan. Tää tarkottaa yleensä 3-4 päivänä viikossa suklaata/sipsejä/karkkia, lisäks hamppareita ja pizzaa tykkään syödä. Syön lisäksi myös normaalia ruokaa ja jonkin verran harrastan liikuntaa. Eli syön siis muutakin elämässäni kun herkkuja. Mutta ei oo kyllä tällä herkkumäärällä tarvinnut lihomista miettiä. mulla on HbA1c 35 ja verenpaineet 119/65. ALAT 16

-ap

Niin, unohdit sanoa, että et halua epäterveellistä ruokaa kovinkaan paljon. Aloituksesi on siis yhtä tyhjän kanssa.

Voit ihan yhtä hyvin kerskua, että voit käyttää huumeita niin paljon kuin haluat, etkä koskaan saa tappavaa yliannosta. Et saakaan, jos et halua käyttää huumeita niin paljon, että tappavan yliannostuksen vaaraa olisi.

Onko 3-4 herkkupäivää viikossa sit jotenkin poikkeuksellisen vähän? :O mä oon ajatellut et se on keskivertoa enemmän

-ap

Ei se kovin paljon ole, koska sinä et sillä liho. Kokeillaanpa. Halua seuraavien kolmen viikon ajan syödä kaksinkertainen määrä mainitsemiasi herkkuja seitsemänä päivänä viikossa. Katsotaan sitten, voitko syödä niin paljon kuin haluat lihomatta. ;)

Ei kukaan mun kavereista, miehestä, perheestä tai muistakaan tutuista kyllä syö näin paljon herkkuja kun mä. Mua on aina pidetty semmosena herkkuperseenä perheen, miehen ja kavereiden toimesta :D mies syö ehkä yhden suklaapatukan kerran-pari viikossa, itte tulisin yhestä patukasta vaan vihaseks..

-ap

OK, sinä et yhtään ymmärrä, mistä nyt on kysymys. Tehdäänpä oikein yksinkertainen kysymys.

Voitko sinä syödä halutessasi 5000 kaloria joka päivä niin, ettet liho?

Vierailija
64/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

On tuo aika vähän, riippuu tietysti mikä mielestäsi on herkkupäivä? Onko se sitä että syö perhepitsan tuplajuustolla, sipsipussin, suklaalevyn ja illalliseksi sushia ja pullaa, vai onko herkkupäivä mielestäsi sitä että syö vaan kaksi munkkia kotiruuan jälkkäriksi?

Tuo jälkimmäinen on vielä aika normaalia. Olen itsekin hoikka ja niin kauan kuin muistan olen syönyt lähes joka päivä jotain hyvää. Määrät vaan ovat maltillisia suhteessa muuhunkin ruokailuun eli en voi syödä "ihan mitä haluan" lihomatta.

perjantaina söin normiruuat muuten, lisäksi kotiin tullessani söin pussillisen sipsejä ja yhden suklaapatukan ja illalla ehkä jotain mättöä, en muista

lauantaina söin ihan normi ruoat ja lisäksi salamipizzan ja illalla ravintolassa 3 ruokalajia, alku- ja pääruoka jotain perus ravintolan ruokaa ja jälkiruoka omenapiirakkaa ja valinjakermajäätelöä ja jotain

sunnuntaina normiruokien lisäksi suklaapatukan ja yhen pussin pandan suklaalakupalloja

tänään oon syönyt 2 palaa juustokakkua, iltapäivällä ajattelin ostaa aakkosia tai jotain muita hedelmäkarkkeja kun tekee mieli. mignon muna ois myös tossa pöydällä

ja normi ruoilla tarkotan siis yleensä aamupalaksi  puuro/smoothie, päivälliseks pastaa tmv perus ruokaa

-ap

Mitä ne "normiruoat" ovat?

Vierailija
65/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tänne yhden herkkupäivän ja normaalin päivän kaikki syömiset, niin nähdään syötkö oikeasti paljon.

voin kertoo vileä tarkemmin normipäivän syömiset

tyypillisesti syön aamupalaksi siis joko smoothien (avokadoa, banaania, jugua, appelsiinimehua ja marjoja ja kaurahiutaleita) tai puuroa jossa on mysliä ja marjoja. Lounaaksi mitä töissä on eli puol lautasta aina salaattia ja puolet sit muuta noh tälleen perus lautasmalli ja sit jälkiruoaks on aina lautasellinen kiisseliä/vispipuuroa tms ja lisäksi pari leipää. Ja esimerkiks eilen söin sit päivälliseksi pastaa eli ihan vaaleeta normi tagliatellepastaa ja kaupan valmis pastakastike johon laitoin sitä muru kaurajauhista proteiiniksi. ja iltapalaks usein puuroa tai lämpimiä voileipiä tms

-ap

Vierailija
66/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, sori spämmäys :D eli "normipäivään" kuuluu neljä ateriaa aamupala lounas päivällinen ja iltapala (joka joskus jää väliin ku tykkään päivällisellä syödä niin paljon ettei oo nälkä vielä illalla)

ja usein syön päivällisen kaverina esim karjalanpiirakoita kinkulla ja juustolla tai jotain vastaavaa leipää

-ap

Vierailija
67/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavilla on tarve alkaa kyseenalaistamaan ja keksimään selityksiä  ("ei se varmaan oikeesti syö niin paljon kuin luulee, aktiiviliikkuja 100000 askelta voi syödäkin vähän enemmän) . Onko se niin vaikea hyväksyä että toiset on saaneet syntymälahjana hoikan varren ja saavat nauttia elämästään vaakaan tuijottamatta :D 

Täällä yksi nykyään lihava tai oikeastaan ylipainoinen. Ikää 47v, pituus 169 cm, painoa 72 kg.

Omalla kokemuksellani ei ole ollenkaan vaikea uskoa, että toiset todella ovat hoikkia luonnostaan ja voivat lappaa järisyttäviä määriä herkkuja lihomatta. Näin oli omalla kohdallanikin - aikansa.

Olin nuorena hyvin hoikka, paino ylitti ensimmäisen kerran 50 kg, kun olin täyttänyt 20v ja nousi pikkuhiljaa tuosta kolmenkympin lähestyessä. 30-40 -vuotiaana painoin 63 kg ja sain vielä syödä mitä tahansa. Kerta-annos irtokarkkia oli tuolloin 300-500g, suklaata 200g levy, jäätelöä 1/2 l ja keksejä paketillinen. Ja useampana päivänä viikossa tuli herkuteltua.

Mutta auta armias, kun 40 v pamahti mittariin, sen jälkeen taika raukesi ja paino on noussut tuohon 72 kg lukemaan. Ja olen sentään kohtuullistanut herkkujen määrää, vaikka edelleen lähes joka päivä niitä syönkin.

Todella vaikeaa luopua herkuttelusta, mutta yritän nyt saada itseäni niskasta kiinni ja painon pudotettua tuonne 65 kg:n tienoille, joka olisi tässä iässä oikein passeli.

Vierailija
68/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

-ap

Okei, on tuo vähän keskivertoa enemmän mutta ei mitenkään mahdottomasti jos harrastat liikuntaakin. Voi myös olla että normiruoan annoskokosi ovat pienemmän puoleisia, en tiedä?

Olen itse 173cm/55kg sohvaperuna joka syö päivittäin jotain pientä hyvää (munkin, pikkukarkkipussin, pari suklaapatukkaa, jätskiä jne) ja pari kertaa viikossa syön illalliseksi pitsan, kebabin tai hamppariaterian. En ole ikinä ajatellut että se olisi erityisen paljon herkuttelua.

Vierailija
69/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kommentteja "syö 7000 kaloria liikaa päivässä vuoden ajan ja katsotaan lihotko sitten" eiköhän sillä nyt liho jokainen joka ei kärsi jostain kilpirauhasen liikatoiminnasta. eihän ap sitä tarkoittanut että hän voi syödä tuohon tahtiin? vaan sanoi että voi syödä rauhassa herkkuja niin paljon kuin haluaa lihomatta. eli ei tarvitse linjojen takia jättää kakkupaloja tai sipsipusseja tai jokapäiväisiä suklaapatukoita syömättä. kaksi eri asiaa? tuskin kukaan nyt haluaa syödä oksentamiseen asti 7000kalorin edestä herkkuja joka päivä?

Vierailija
70/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tänne yhden herkkupäivän ja normaalin päivän kaikki syömiset, niin nähdään syötkö oikeasti paljon.

tyypillisesti syön aamupalaksi siis joko smoothien (avokadoa, banaania, jugua, appelsiinimehua ja marjoja ja kaurahiutaleita) tai puuroa jossa on mysliä ja marjoja. Lounaaksi mitä töissä on eli puol lautasta aina salaattia ja puolet sit muuta noh tälleen perus lautasmalli ja sit jälkiruoaks on aina lautasellinen kiisseliä/vispipuuroa tms ja lisäksi pari leipää. Ja esimerkiks eilen söin sit päivälliseksi pastaa eli ihan vaaleeta normi tagliatellepastaa ja kaupan valmis pastakastike johon laitoin sitä muru kaurajauhista proteiiniksi. ja iltapalaks usein puuroa tai lämpimiä voileipiä tms

-ap

Ei noista kovin paljoa tule kaloreita, ehkä 1500-2000kcal.

Vierailija
71/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei noista kovin paljoa tule kaloreita, ehkä 1500-2000kcal.

Syön kyllä isoja määriä, koska oon aivan järkyttävä nälkäkiukkuilija. Jos aamupalaks syön puuroa nii pitää viimeistään 2h päästä olla lounas pöydässä kun on niin jäätävä nälkä. Muilla aterioilla kun aamiaisella syön sit isompia annoksia, yleensä esim töissä silleen et tungen lautasen täyteen ruokaan. Silti 4-5 aikaan on jo huutava nälkä :D

Vierailija
72/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä kommentteja "syö 7000 kaloria liikaa päivässä vuoden ajan ja katsotaan lihotko sitten" eiköhän sillä nyt liho jokainen joka ei kärsi jostain kilpirauhasen liikatoiminnasta. eihän ap sitä tarkoittanut että hän voi syödä tuohon tahtiin? vaan sanoi että voi syödä rauhassa herkkuja niin paljon kuin haluaa lihomatta. eli ei tarvitse linjojen takia jättää kakkupaloja tai sipsipusseja tai jokapäiväisiä suklaapatukoita syömättä. kaksi eri asiaa? tuskin kukaan nyt haluaa syödä oksentamiseen asti 7000kalorin edestä herkkuja joka päivä?

Tämä. Miksi  se on niin vaikea hyväksyä että kaikkien ei tarvitse laihduttaa tai vahtia syömisiään :D

Vierailija
73/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Hänen "salaisuutensa" on se, että hän ei halua syödä niin paljon kaloreita, että lihoisi.

Vierailija
74/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Hänen "salaisuutensa" on se, että hän ei halua syödä niin paljon kaloreita, että lihoisi.

No *haluaako* joku sit syödä 7 000 kaloria päivässä? Sit kannattas jo toi psyykkinen puoli käydä tarkistuttamas jossain

Vierailija
75/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No *haluaako* joku sit syödä 7 000 kaloria päivässä? Sit kannattas jo toi psyykkinen puoli käydä tarkistuttamas jossain

Älä saivartele. Nyt on kyse siitä, voiko ap syödä ihan mitä haluaa niin, ettei liho. Vastaus: ei voi. Kyllä hän lihoo jo parillasadalla ylimääräisellä päivittäisellä kalorilla ihan kivasti. Hän vain sattuu himoitsemaan juuri sen verran herkkuja, että lihomista ei tapahdu. Hän siis ei ole onnekas sillä tavalla, että voisi mässäillä mielin määrin, vaan sillä tavalla, että hänen ruokahalunsa loppuu juuri oikeassa kohdassa.

Vierailija
76/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä vilkas aineenvsihdunts. Tuon ikäisenä mun piti syödä joka päivä vähintään iso pitsa ja iso sulkaalevy jälkiruuaksi, jottennolisi laihtunut. Nyt 40+ on hormonitoiminta muuttunut niin, että pitää koko ajan laihduttaa, jotta pysyisi koko ajan samassa painossa, eikä lihoisi.

Vierailija
77/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, sori spämmäys :D eli "normipäivään" kuuluu neljä ateriaa aamupala lounas päivällinen ja iltapala (joka joskus jää väliin ku tykkään päivällisellä syödä niin paljon ettei oo nälkä vielä illalla)

ja usein syön päivällisen kaverina esim karjalanpiirakoita kinkulla ja juustolla tai jotain vastaavaa leipää

-ap

Ruokasi kuulostavat hyvin normaalilta, eli et syö "mitä vain". Jos söisit aamupalaksi suklaalevyn, lounaaksi pitsan, välipalaksi litran jäätelöä js sipsipussin, päivälliseksi kattilallisen spagettia ja iltapalaksi juustolautasen ja pussillisen berliininmunkkeja, ja joka aterialla limsaa, niin huomaisit lihovasi.

Vierailija
78/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ruokasi kuulostavat hyvin normaalilta, eli et syö "mitä vain". Jos söisit aamupalaksi suklaalevyn, lounaaksi pitsan, välipalaksi litran jäätelöä js sipsipussin, päivälliseksi kattilallisen spagettia ja iltapalaksi juustolautasen ja pussillisen berliininmunkkeja, ja joka aterialla limsaa, niin huomaisit lihovasi.

Eihän tuo lainaamasi viestittäjä edes kertonut, mitä syö. Silti kommentoit hänen ruokiaan.

Vierailija
79/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pysyy laihana syödessään herkkuja, ei tarkoita terveyttä. Tiedän monta laihaa herkunmässyttäjää, jolla on korkea kolesteroli, verenpainetta, diabetestä jne. Tiedän myös pullukampia, joilla on paremmat veriarvot ja terveys, vaikka eivät niin laihoja olekaan.

Vierailija
80/80 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista se että vaikka et lihoisikaan herkuttelu ja epäterveellinen ruokavalio vanhentaa.

Vaikka itsekin voin syödä lihomatta mitä vain, en halua rupsahtaa. Sokeri aiheuttaa ihon ennenaikaista ikääntymistä, asiasta on paljon tutkimuksia. En myöskkään halua mitään sairauksia.

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä