Rakastan sitä, kun voin syyä niin paljon herkkuja kun haluan enkä koskaan liho! Ehkä parasta elämässä
Ja oon vielä niin perso herkuille, kaikenlainen makea, suklaa, karkit, lisäks suolaisista sipsit maistuu.. Ihanaa kun ei koskaan näy kropassa, oon niin kiitollinen. Ois kamalaa jos ei vois herkutella En oo mikään super laiha siis, 176 cm 68 kg, mielestäni aika hyvä naisellinen vartalo <3 ikää 25 vuotta
onks teilläkin näin?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihominen on herkkujen pienin terveyshaitta.
Nimenomaan. Iskee ne elintasosairaudet laihaankin, joka mättää kaikkea epäterveellistä kaksin käsin.
En sanonu missään vaiheessa, että mätän kaikkea epäterveellistä kaksin käsin. Sanoin, että voin syyä niin paljon herkkuja kuin haluan. Tää tarkottaa yleensä 3-4 päivänä viikossa suklaata/sipsejä/karkkia, lisäks hamppareita ja pizzaa tykkään syödä. Syön lisäksi myös normaalia ruokaa ja jonkin verran harrastan liikuntaa. Eli syön siis muutakin elämässäni kun herkkuja. Mutta ei oo kyllä tällä herkkumäärällä tarvinnut lihomista miettiä. mulla on HbA1c 35 ja verenpaineet 119/65. ALAT 16
-ap
Niin, unohdit sanoa, että et halua epäterveellistä ruokaa kovinkaan paljon. Aloituksesi on siis yhtä tyhjän kanssa.
Voit ihan yhtä hyvin kerskua, että voit käyttää huumeita niin paljon kuin haluat, etkä koskaan saa tappavaa yliannosta. Et saakaan, jos et halua käyttää huumeita niin paljon, että tappavan yliannostuksen vaaraa olisi.
Sullahan on nyt jo yli 10 kg pudotettavaa. Hyi.
Se menee niin, että jos syyää, niin ei liho. Minäkin alan syyäämään. Onko kukaan teistä syyännyt tai syyäisitte, jos pystyisitte?
Muusta en tiedä mutta pitkä hoikka ihminen saa kummasti huomiota tämän päivän ylipainoisten valtakunnassa, ei mua ennen näin ole katseltu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Iskee ne elintasosairaudet laihaankin, joka mättää kaikkea epäterveellistä kaksin käsin.
En sanonu missään vaiheessa, että mätän kaikkea epäterveellistä kaksin käsin. Sanoin, että voin syyä niin paljon herkkuja kuin haluan. Tää tarkottaa yleensä 3-4 päivänä viikossa suklaata/sipsejä/karkkia, lisäks hamppareita ja pizzaa tykkään syödä. Syön lisäksi myös normaalia ruokaa ja jonkin verran harrastan liikuntaa. Eli syön siis muutakin elämässäni kun herkkuja. Mutta ei oo kyllä tällä herkkumäärällä tarvinnut lihomista miettiä. mulla on HbA1c 35 ja verenpaineet 119/65. ALAT 16
-ap
Niin, unohdit sanoa, että et halua epäterveellistä ruokaa kovinkaan paljon. Aloituksesi on siis yhtä tyhjän kanssa.
Voit ihan yhtä hyvin kerskua, että voit käyttää huumeita niin paljon kuin haluat, etkä koskaan saa tappavaa yliannosta. Et saakaan, jos et halua käyttää huumeita niin paljon, että tappavan yliannostuksen vaaraa olisi.
Onko 3-4 herkkupäivää viikossa sit jotenkin poikkeuksellisen vähän? :O mä oon ajatellut et se on keskivertoa enemmän
-ap
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Oon painoindeksiltä 22 eli täysin nornaalialueen keskimmäisessä luvussa, eli niin normaalipainoinen kun ihminen teoriassa voi olla :D ja ihanteensa kullakin mutä tykkään naisena et vähän on muotoja (jotka mun tapauksessa ei tarkota jenkkakahvoja niiku jossai kehopositiivisuussivustolla vaan esim rinnat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Oon painoindeksiltä 22 eli täysin nornaalialueen keskimmäisessä luvussa, eli niin normaalipainoinen kun ihminen teoriassa voi olla :D ja ihanteensa kullakin mutä tykkään naisena et vähän on muotoja (jotka mun tapauksessa ei tarkota jenkkakahvoja niiku jossai kehopositiivisuussivustolla vaan esim rinnat)
-ap unohtui laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Onko 3-4 herkkupäivää viikossa sit jotenkin poikkeuksellisen vähän? :O mä oon ajatellut et se on keskivertoa enemmän
-ap
Ei se kovin paljon ole, koska sinä et sillä liho. Kokeillaanpa. Halua seuraavien kolmen viikon ajan syödä kaksinkertainen määrä mainitsemiasi herkkuja seitsemänä päivänä viikossa. Katsotaan sitten, voitko syödä niin paljon kuin haluat lihomatta. ;)
Jep niin minäkin. Kunnes aloin lihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Ei se kovin paljon ole, koska sinä et sillä liho. Kokeillaanpa. Halua seuraavien kolmen viikon ajan syödä kaksinkertainen määrä mainitsemiasi herkkuja seitsemänä päivänä viikossa. Katsotaan sitten, voitko syödä niin paljon kuin haluat lihomatta. ;)
Ei kukaan mun kavereista, miehestä, perheestä tai muistakaan tutuista kyllä syö näin paljon herkkuja kun mä. Mua on aina pidetty semmosena herkkuperseenä perheen, miehen ja kavereiden toimesta :D mies syö ehkä yhden suklaapatukan kerran-pari viikossa, itte tulisin yhestä patukasta vaan vihaseks..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin hoikka, 180-senttinen urheilija melkein nelikymppiseksi asti. Jos tuntui siltä, että oli tullut kilo tai pari lisää, olin pari kolme päivää melkein pelkällä vedellä - mikä oli tosi helppoa ja luontevaa - ja taas olin ihanan hoikka. Olin kateuden kohde, ja erityisesti litteä vatsani keräsi katseita. Makealle ja rasvaiselle en ole koskaan ollut perso, joten hemmottelin itseäni esimerkiksi isolla kauhallisella perunamuusilla ja muhkealla pihvillä.
Neljänkympin kohdalla tapahtui jotakin outoa: pari ylimääräistä kiloa tuli, mutta ei enää lähtenytkään millään. Sitten tuli pari lisää. Vesipäivät ja vähällä ruoalla oleminen eivät tuntuneet enää tehoavan. Eivätkä ne olekaan tehonneet. Olin muista syistä melkein viikon äskettäin lähes ilman ruoanmurenaakaan, mutta housunvyötärö ei vaikuttanut yhtään löysemmältä. Pari viikkoa varmasti näkyisi jo jossain, mutta nälästä kärsiminen ei näin viisikymppisenä tunnu luontevalta olotilalta.
Kuten sinulle on jo moni sanonut, odotapas vain. Saatat olla jo muutaman vuoden kuluttua ihan rouviintuneen näköinen. Jos onni potkaisee, pysyt sopusuhtaisena pitempään. Karkkeja ja rasvaisia suolapaloja popsien et pysy. :)Näin on, mutta saa hän nauttia siitä nyt. Eihän hänen vielä tarvitse laihtua.
Onhan tuo yksi näkemys. Ap kuitenkin iloitsee siitä, että lihomatta mässäileminen on parasta elämässä, joten tulevaisuudessa hän kärsii joko siitä, ettei saa syödä herkkujaan, tai siitä, että hän on pulska. Siis ehkä jo muutaman vuoden kuluttua.
Miksi lihavilla on tarve alkaa kyseenalaistamaan ja keksimään selityksiä ("ei se varmaan oikeesti syö niin paljon kuin luulee, aktiiviliikkuja 100000 askelta voi syödäkin vähän enemmän) . Onko se niin vaikea hyväksyä että toiset on saaneet syntymälahjana hoikan varren ja saavat nauttia elämästään vaakaan tuijottamatta :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavilla on tarve alkaa kyseenalaistamaan ja keksimään selityksiä ("ei se varmaan oikeesti syö niin paljon kuin luulee, aktiiviliikkuja 100000 askelta voi syödäkin vähän enemmän) . Onko se niin vaikea hyväksyä että toiset on saaneet syntymälahjana hoikan varren ja saavat nauttia elämästään vaakaan tuijottamatta :D
Mistä sä tiedät, kuka tähän ketjuun vastanneista on lihava ja kuka ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
On tuo aika vähän, riippuu tietysti mikä mielestäsi on herkkupäivä? Onko se sitä että syö perhepitsan tuplajuustolla, sipsipussin, suklaalevyn ja illalliseksi sushia ja pullaa, vai onko herkkupäivä mielestäsi sitä että syö vaan kaksi munkkia kotiruuan jälkkäriksi?
Tuo jälkimmäinen on vielä aika normaalia. Olen itsekin hoikka ja niin kauan kuin muistan olen syönyt lähes joka päivä jotain hyvää. Määrät vaan ovat maltillisia suhteessa muuhunkin ruokailuun eli en voi syödä "ihan mitä haluan" lihomatta.
Kirjoita tänne yhden herkkupäivän ja normaalin päivän kaikki syömiset, niin nähdään syötkö oikeasti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se koira älähtää...
Yleensä se koira, joka ei oikein osaa perustella tai keskustella, kommunikoi löysillä ja kliseisillä lauseenpätkillä, jotka eivät oikein tunnu liittyvän mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki aina tulee vinkumaan hoikille, että "OOTAPPA VAAN KUN TUUT VANHEMMAKSI NIIN KYLLÄ SINÄKIN LIHOT NIINKUIN ME"?
Nokun ei välttämättä liho. Äitini on tästä hyvä esimerkki, yhä 60w syöpöttelee kuinka tykkää ja on silti siro 50kg 160cm nainen.
No varmaan kuitenkin yleisempää lihoa, kuin olla läpipasko. Toki minäkin niitä pari tunnen, mutta harvemmassa sellaiset on.
Kaikki se paska mikä suurimmalla osalla kerääntyy kroppaan näkyväksi, kertyy sinulla esim. sisäelinten ympärille. Ei hjyvä sekään.
Sama tilanne, olen tosin jo 40+ v. Onhan se ihanaa kun ei ole koskaan tarvinnut mietiä syömisiään , itselle se tosin ollut aina itsestäänselvyys. Muistan hyvin sen hämmennyksen aikanaan nuorempana kun luin ensi kertaa kaloreista etc. kummajaisista ja kuinka jotkut ihmiset niitä laskee ja tarkkailee :) Liikuntaan on vaikeaa löytää motivaatiota, se on hyvin arkista tyyliin "kävellen kauppaan, portaat hissin sijaan"