Hääparithan voi alkaa järjestään köyhempiä vieraitaan varten
seisomapaikkoja ja mahdollisuuden ostaa pihan grillistä hodarin. Näin köyhemmilläkin olis varaa osallistua juhliin. Seisomapaikka vois olla sen 10-20 egen arvoinen-
Kommentit (10)
Siellä tarjottaisiin ranskalaisia ja nakkeja. Muut vieraat pääsisivät sinne parempaan pöytään juhlaruokia syömään.
kaikki täällä häistään kertoneet ovat sanoneet ettei sillä rikastu kun järjestää isot juhlat.
Omistani voin kertoa että meiltä kului rahaa noin 5000 eur. Lahjoista voin sanoa että sulhasen vanhemmat antoivat 1000 eur, molempien kummivanhemmilta noin 300 eur/perhe ja loput 400 eur tuli niiltä lopuilta 70 vieraalta, mukana myös lapsiperheitä.
En silloin vielä palstaillut täällä mutta teidän sääntöjen mukaan olisimme pitäneet pienet häät vain mummit ja kummit ja satsanneet tuon 5000 eur itse häämatkaan.
mutta oikeesti jokainen antaa sen mitä kykenee ja haluaa
itse vaan en ymmärrä kun todella rikkaat tulee monta oerhettä samalla lahjalla ja antaa 50mk, kuten omissa häissäni.
eli onko rahaa vai onko vaan tyhmä tai pihi tai ajttelematon tai mitä
Mutta kun joutuu laskemaan joka sentin että saa ruuat ja asumisen maksettua, ei siihen hyvään lahjaan yksinkertaisesti ole varaa.
Jokaisen hääparin pitäisi kutsua lähettäessään miettiä mikä on tärkeintä. Jos se on se rahamäärä minkä saa, jättää nämä köyhät opiskelijat kutsumatta.
Laitetaan kaaso tarkistamaan vieraan lahja heti ovella, ja lahjan mukaan sitten määräytyy istumapaikka ja se mitä saa syödä!
eikä mitään muuta. Suurin osa hulppeat häät järjestävistä ja kalliita lahjoja toivovista on ihan tuiki taviksia, joiden vanhemmat saattavat ottaa jopa lainaa maailman hienoimpia häitä varten. On jokaisen oma asia, kuinka kalliit häät järjestää mutta on turha odottaa, että vieraat olisivat valmiita komponsoimaan noita kuluja tuomalla varmasti niin kalliin lahjan, että se kattaa hääkustannukset. Uskomatonajatus. Se on hääparin juhla, ei siellä oikeasti vieraammat vieraat edes viihdy.
tupakkaa vedetään, elokuvissa käydään joka viikko, karkkia ja limsaa mässätään joka päivä kännylaskut on pilvissä jne. tiedän tosi monta joka valittaa olevansa köyhä mutta rahaa riittää edellämainittuun kyllä.
eli ihmiset on itsekkäitä, toiselle ei voi antaa vaan itse pitää saada nauttia
Molemmat oltiin jo toisella kierroksella, niin halusimme vaan järjestää kivat pienet juhlat.
Vierailija:
tupakkaa vedetään, elokuvissa käydään joka viikko, karkkia ja limsaa mässätään joka päivä kännylaskut on pilvissä jne. tiedän tosi monta joka valittaa olevansa köyhä mutta rahaa riittää edellämainittuun kyllä.
eli ihmiset on itsekkäitä, toiselle ei voi antaa vaan itse pitää saada nauttia
Mihin on kadonnut kiitollisuus? Eikö lahjaa antaessa AJATUS ole tärkein eikä lahjan hinta? ap