Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset. Miten uskallatte tehdä lapsia kenenkään kanssa, kun vaikuttaa siltä että suurimmassa osassa tapauksista vastuu lapsista jää aina äidille?

Vierailija
08.10.2019 |

Koko ajan on näitä kirjoituksia ja uutisia, että kun mies taantuu ja on töissä ja ei auta lasten hoidossa eikä kotitöissä. Vilpittömästi mietinkin tässä, että miten kukaan nainen uskaltaa hankkia lapsia, jotka ovat niin iso elämänmuutos, vastuu ja energiasyöppö kun kuitenkin kaikki kuorma on itsellä. Poikkeuksena ne naiset, jotka haluavat lapset vain "itselleen" ja ovat alusta asti valmiita huolehtimaan lapsista itse. Itseäni tämä ongelma ei koske, koska en halua lapsia. Koiran hankinta mulla on ollut mielessä, mutta sen suhteen aion varautua hoitamaan koiran tarvittaessa 100% itse kun en luota että vastakkaisen sukupuolen edustajista on avuksi. Koiran sentään voi jättää yksin kotiin ja antaa hoitoon vaikka viikoksi, eikä koiraa tarvi synnyttää saaden laskeumaa ja peräpukamia.
Varsinkin, jos ennen lapsia mies on vähänkään laiska tekemään kotitöitä tai muutan niin pitäisin kyllä varani jos lapsia haluaisin

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai me mitään toistaitoisia olla.

Vierailija
62/66 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jostain syystä sellainen paradoksi, että mitä helpompaa ja turvallisempaa elämä on, sitä enemmän pelätään kaikkea. Karummissa oloissa taas ei vikistä, vaan mennään ja tehdään. Omituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äitiys ei oo kiva juttu. Järjetön vastuu.

Vierailija
64/66 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä, että tuskin olisin lapsia ilman miehen halua tehnytkään. Halusin siis itsekin lapsia, mutta en ole mitään hoivaaja ja kanaemotyyppiä.

Nykyisin mies asuukin lasten kanssa, ja itse elelen vapaaherrattaren elämää. Että jos ei ole vauvakuumeinen alistuja, niin kyllä ne miehetkin osaavat lapsia hoitaa.

Vierailija
65/66 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jostain syystä sellainen paradoksi, että mitä helpompaa ja turvallisempaa elämä on, sitä enemmän pelätään kaikkea. Karummissa oloissa taas ei vikistä, vaan mennään ja tehdään. Omituista.

Ensinmainitussa on enemmän, mitä menetää.

Vierailija
66/66 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu olla kaikki äiti. Mun osa laitta pulla uuni ei hoita valmis pulla. T. Abdi