Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton joka et halua lapsia, koska et pidä lapsista

Vierailija
08.10.2019 |

Pidätkö yleensä ihmisistä?
Onko sinulla paljon ystäviä, kavereita, oletko työssä jossa kohtaat paljon ihmisiä? 912

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon isosta perheestä, mulla on viisi sisarusta ja näen heitä ja heidän kumppaneitaan usein. Mulla on avomies jonka kanssa oon ollut yhdessä kymmenen vuotta. Läheisiä ystäviä on 8,ollaan tunnettu yli 20 vuotta ja vielä pidetään yhteyttä säännöllisesti. Lisäksi sitten on vielä harrastuskavereita ja työkavereita joiden kanssa vietän aikaa myös vapaa-ajalla.

Vierailija
22/25 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi käyttäytyy huonosti niin hänellä on aina yhtä huonosti käyttäytyvät vanhemmat, eli en pidä siinä tapauksessa lapsesta ja vielä vähemmän hänen vanhemmistaan.

Vierailija
24/25 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ihmisiä, mutta vihaan huonoa käytöstä aivan kuten ensimmäinen kommentoija sanoi. En voi sietää huutoa, kiukuttelua, jatkuvaa sössimistä. Aikuiset sentään useimmiten osaavat käyttäytyä. Pidän lapsista ihmisinä ihan siinä missä muistakin heti, kun raivari-ikä päättyy ja lapset osaavat tehdäkin jotain.

Vierailija
25/25 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollainen henkilö, mutta voisin veikata etteivät he pidä ärsyttävistä, huutavista ja epärationaalisesti käyttäytyvistä aikuisistakaan. Lapsilla tuollaista esiintyy keskimäärin enemmän.

Minä olen juuri tuollainen henkilö, ja kiteytit täsmälleen sen, miksi en pidä lapsista. Plus se, että naisilla ei ole olemassa mitään sisäsyntyistä äidinvaistoa (engl. maternal instinct). Hoivavietti ihmisissä on, mutta äidinvaiston puuttumisesta voivat varmasti tälläkin palstalla kirjoittavat todistaa, ainakin niin usein olen täällä lukenut erilaisia muistelmia äidin henkisistä ja fyysisistä pahoinpitelyistä. Jos äidinvaisto olisi olemassa sisäsyntyisesti, yksikään äiti ei pahoinpitelisi lastaan millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän