Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14.v raskaana

Äiti 14.v
07.10.2019 |

Tilanne on se että olen 14 vuotias ja raskaana. Olen yrittänyt salata sitä isoilla vaatteilla mutta se ei enää kohta onnistu. Miten kerron vanhemmilleni? Vain paras kaverini tietää asiasta ja tiedän jo nyt että tulevaa "isää" ei kiinnosta asia ollenkaan. Abortti ei ole vaihtoehto vaan haluan lapsen ja olen valmis äidiksi. Onko kellään vinkkejä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen on jäänyt, kun olin keskussairaalassa töissä, synnyttäneiden vuodeosastolla oli 14-vuotias tuore äiti, jota vanhempansa olivat tapaamassa. Teini raivosi vanhemmilleen: "Mä en jää ton kanssa kotiin, mä meen kavereitten kanssa kartsalle."

Vierailija
42/43 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa oulussa asua tämä tyttö.

siideriä tarjolle niin juoksevat innoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku sairas lastenvihaaja ja -murhaaja näyttää nyt häiriköivän tätä keskustelua poistamalla Ap:tä kannustavat ja positiiviset viestit, joten laitanpa uudestaan Ap:lle rohkaisuni:

Ap, älä usko noita lannistajia. Nämä ovat juuri niitä verenhimoisia ja vastuuttomia lapsenmurhaajanaisia, jotka noissa muissa keskusteluissa papukaijamaisesti toistelevat surkeita tekosyitä omalle jatkuvalle ja liukuhihnamaiselle aborttitehtailulleen. He yrittävät vain aivopestä Sinua yhtä huonoksi naiseksi kuin he itsekin ovat ja he yrittävät vetää Sinua samaan lokaan missä he itse piehtaroivat, koska heitä kiukuttaa se, että Sinä osaat nussimisen lisäksi muutakin elämässä: osaat olla, ja haluat olla äiti lapsellesi. Siihen noista yllä kirjoittaneista surkimuksista ei milloinkaan ole, kuten esim. nrot 9 ja 10.

Hienoa, että pidät lapsesi ja elät hänen kanssaan. Pärjäät lapsesi kanssa oikein hyvin, ja nuori ikäsi ei estä Sinua olemasta täydellinen äiti lapsellesi, kuten nuo ylläolevat lumppunaiset valehtelevat. Heidän elämänsä on tyhjää ja turhaa.

Onnea Ap, ja kaikkea hyvää!