Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puolison kanssa on käytävä yhtä aikaa nukkumaan?

Vierailija
07.10.2019 |

Eikö jokainen ole itsenäinen eikä tarvitse baby sitteriä?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Vierailija
2/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puolison kanssa tarvitse mennä yhtäaikaa nukkumaan.

Vierailija
4/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut moisesta.

Vierailija
5/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat elää symbioosissa, jossa nukutaan, syödään ja kakitaan yhdessä. Symbioosi-ihmiset pitävät tätä jopa hyvän parisuhteen mittarina.

Vierailija
6/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käydä, eikä herätäkään. Mies nukkuu jo, mä valvon puolille öin.

Mies herää huomenna klo 6.00, mä 8.00

Vkl mies valvoo kahteen, herää n.11.00

Mä käyn nukkumaan vlk. 23.00 ja ylös 8.00

Vierailija
7/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Meillä on ihan eri rytmit. Olen illan virkku, mies menee nukkumaan viimeistään klo 22. Hän herää klo 06 viikonloppuisinkin, minä nukun mielelläni yhteentoista.

Olaan oltu yhdessä melkein 30 vuotta.

Vierailija
8/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellakseen?

Vierailija
9/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastellakseen?

Rakastelette nukkuessanne? Outoja tapoja ihmisillä.

Vierailija
10/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on edullista, jos se, joka kuorsaa, tulee myöhemmin nukkumaan. Muuten toinen ei saa unta lainkaan.

Vierailija
11/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puolison kanssa tarvitse mennä yhtäaikaa nukkumaan.

Jotkut käy. Ärsytti kerrann, kun esim. siskon kanssa joskus olisin tykännyt jutella illalla vanhempien luona kylässä ollessamme ja sanoi, että "Pitää mennä nukkumaan, kun Harri (nimi muutettu) meni jo. Eikö muka saa unta yksin tai eikö yhtäkään iltaa voi tehdä poikkeusta?

Vierailija
12/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Meillä on ihan eri rytmit. Olen illan virkku, mies menee nukkumaan viimeistään klo 22. Hän herää klo 06 viikonloppuisinkin, minä nukun mielelläni yhteentoista.

Olaan oltu yhdessä melkein 30 vuotta.

Samoin. Yhdessä 37 vuotta

Vierailija
13/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastellakseen?

Rakastelette nukkuessanne? Outoja tapoja ihmisillä.

Tässä on takana joku ennakkoluuloinen ja estoinen asenne, jonka mukaan pariskunta voi rakastella ainoastaan illalla sängyssä nukkumaan mennessä. Kai vielä pimeässä ja peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa.

Vierailija
14/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on kätevä siinä samalla nussutella.

Vierailija
15/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua jiähä yksin runkkoomaan, kun vaemo männee muata.

Vierailija
16/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se helpottaa ennen nukkumaanmenoa tapahtuvaa seksiä, ettei toinen ole jo umpiunessa toisen makkariin tullessa. Noin muuten sillä ei kai pitäisi olla merkitystä, jos hereillä oleva puoliso ei metelöimällä häiritse nukkuvaa kumppaniaan tai pidä valoja tai näyttöjä päällä huoneessa, jossa tämä nukkuu?

Toiset ovat toki hyvin herkkäunisia ja saattavat häiriintyä, jos toinen tulee myöhemmin nukkumaan. Jotkut myös katsovat asiakseen herätellä sitä puolisoa tullessaan nukkumaan tai itse herätessään, vaikka tämä haluaisi nukkua niin silloin voi olla vaikeaa, jos on hyvin erilaiset rytmin.

Kukin toki tavallaan tässä asiassa, kannattaa yhdessä riitelemättä sopia, miten kukin pariskunta haluaa asian kanssa toimia. Maalaisjärkeä vaan peliin asian kanssa ilman turhaa ehdottomuutta!

Vierailija
17/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan se helpottaa ennen nukkumaanmenoa tapahtuvaa seksiä, ettei toinen ole jo umpiunessa toisen makkariin tullessa. Noin muuten sillä ei kai pitäisi olla merkitystä, jos hereillä oleva puoliso ei metelöimällä häiritse nukkuvaa kumppaniaan tai pidä valoja tai näyttöjä päällä huoneessa, jossa tämä nukkuu?

Toiset ovat toki hyvin herkkäunisia ja saattavat häiriintyä, jos toi

nen tulee myöhemmin nukkumaan. Jotkut myös katsovat asiakseen herätellä sitä puolisoa tullessaan nukkumaan tai itse herätessään, vaikka tämä haluaisi nukkua niin silloin voi olla vaikeaa, jos on hyvin erilaiset rytmin.

Kukin toki tavallaan tässä asiassa, kannattaa yhdessä riitelemättä sopia, miten kukin pariskunta haluaa asian kanssa toimia. Maalaisjärkeä vaan peliin asian kanssa ilman turhaa ehdottomuutta!

Onpa ärsyttävää ja itsekästä käytöstä! Miksei voi antaa puolison nukkua, jos ite lähtee aiemmin töihin?

Vierailija
18/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halutaan tössäyttää, olisi edullista, jos oltaisiin yhtä aikaa sängyssä.

Vierailija
19/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sänkyyn mennään nussimaan, niin eikös sen jälkeen mennä suihkuun? Vai jäättekö hikisenä eritteissänne nukkumaan?

Vierailija
20/68 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei menty edes hääyönä hotellihuoneeseen yhtaikaa. Olin melkein 9. kuukaudella raskaana ja nukuttiin juhlapaikan vieressä. Tosin en nukkunut vielä kun mies tuli nukkumaan.

Tykkään kyllä nukahtaa miehen vieressä, usein pyydän häntä nukkumaan kun itse menen, etenkin jos kello on paljon ja hän on menossa töihin aamulla. Mies valvoo myöhään ja herää yleensä aikaisin, minä valvon yleensä vielä myöhempään ja nukun pitkään.