Miksi puolison kanssa on käytävä yhtä aikaa nukkumaan?
Eikö jokainen ole itsenäinen eikä tarvitse baby sitteriä?
Kommentit (68)
Ei puolison kanssa tarvitse mennä yhtäaikaa nukkumaan.
Jotkut haluavat elää symbioosissa, jossa nukutaan, syödään ja kakitaan yhdessä. Symbioosi-ihmiset pitävät tätä jopa hyvän parisuhteen mittarina.
No ei käydä, eikä herätäkään. Mies nukkuu jo, mä valvon puolille öin.
Mies herää huomenna klo 6.00, mä 8.00
Vkl mies valvoo kahteen, herää n.11.00
Mä käyn nukkumaan vlk. 23.00 ja ylös 8.00
Miksi pitäisi?
Meillä on ihan eri rytmit. Olen illan virkku, mies menee nukkumaan viimeistään klo 22. Hän herää klo 06 viikonloppuisinkin, minä nukun mielelläni yhteentoista.
Olaan oltu yhdessä melkein 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastellakseen?
Rakastelette nukkuessanne? Outoja tapoja ihmisillä.
Joskus on edullista, jos se, joka kuorsaa, tulee myöhemmin nukkumaan. Muuten toinen ei saa unta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei puolison kanssa tarvitse mennä yhtäaikaa nukkumaan.
Jotkut käy. Ärsytti kerrann, kun esim. siskon kanssa joskus olisin tykännyt jutella illalla vanhempien luona kylässä ollessamme ja sanoi, että "Pitää mennä nukkumaan, kun Harri (nimi muutettu) meni jo. Eikö muka saa unta yksin tai eikö yhtäkään iltaa voi tehdä poikkeusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Meillä on ihan eri rytmit. Olen illan virkku, mies menee nukkumaan viimeistään klo 22. Hän herää klo 06 viikonloppuisinkin, minä nukun mielelläni yhteentoista.
Olaan oltu yhdessä melkein 30 vuotta.
Samoin. Yhdessä 37 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastellakseen?
Rakastelette nukkuessanne? Outoja tapoja ihmisillä.
Tässä on takana joku ennakkoluuloinen ja estoinen asenne, jonka mukaan pariskunta voi rakastella ainoastaan illalla sängyssä nukkumaan mennessä. Kai vielä pimeässä ja peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa.
Sitä on kätevä siinä samalla nussutella.
Ei sua jiähä yksin runkkoomaan, kun vaemo männee muata.
Tokihan se helpottaa ennen nukkumaanmenoa tapahtuvaa seksiä, ettei toinen ole jo umpiunessa toisen makkariin tullessa. Noin muuten sillä ei kai pitäisi olla merkitystä, jos hereillä oleva puoliso ei metelöimällä häiritse nukkuvaa kumppaniaan tai pidä valoja tai näyttöjä päällä huoneessa, jossa tämä nukkuu?
Toiset ovat toki hyvin herkkäunisia ja saattavat häiriintyä, jos toinen tulee myöhemmin nukkumaan. Jotkut myös katsovat asiakseen herätellä sitä puolisoa tullessaan nukkumaan tai itse herätessään, vaikka tämä haluaisi nukkua niin silloin voi olla vaikeaa, jos on hyvin erilaiset rytmin.
Kukin toki tavallaan tässä asiassa, kannattaa yhdessä riitelemättä sopia, miten kukin pariskunta haluaa asian kanssa toimia. Maalaisjärkeä vaan peliin asian kanssa ilman turhaa ehdottomuutta!
Vierailija kirjoitti:
Tokihan se helpottaa ennen nukkumaanmenoa tapahtuvaa seksiä, ettei toinen ole jo umpiunessa toisen makkariin tullessa. Noin muuten sillä ei kai pitäisi olla merkitystä, jos hereillä oleva puoliso ei metelöimällä häiritse nukkuvaa kumppaniaan tai pidä valoja tai näyttöjä päällä huoneessa, jossa tämä nukkuu?
Toiset ovat toki hyvin herkkäunisia ja saattavat häiriintyä, jos toi
nen tulee myöhemmin nukkumaan. Jotkut myös katsovat asiakseen herätellä sitä puolisoa tullessaan nukkumaan tai itse herätessään, vaikka tämä haluaisi nukkua niin silloin voi olla vaikeaa, jos on hyvin erilaiset rytmin.Kukin toki tavallaan tässä asiassa, kannattaa yhdessä riitelemättä sopia, miten kukin pariskunta haluaa asian kanssa toimia. Maalaisjärkeä vaan peliin asian kanssa ilman turhaa ehdottomuutta!
Onpa ärsyttävää ja itsekästä käytöstä! Miksei voi antaa puolison nukkua, jos ite lähtee aiemmin töihin?
Jos halutaan tössäyttää, olisi edullista, jos oltaisiin yhtä aikaa sängyssä.
Jos sänkyyn mennään nussimaan, niin eikös sen jälkeen mennä suihkuun? Vai jäättekö hikisenä eritteissänne nukkumaan?
Me ei menty edes hääyönä hotellihuoneeseen yhtaikaa. Olin melkein 9. kuukaudella raskaana ja nukuttiin juhlapaikan vieressä. Tosin en nukkunut vielä kun mies tuli nukkumaan.
Tykkään kyllä nukahtaa miehen vieressä, usein pyydän häntä nukkumaan kun itse menen, etenkin jos kello on paljon ja hän on menossa töihin aamulla. Mies valvoo myöhään ja herää yleensä aikaisin, minä valvon yleensä vielä myöhempään ja nukun pitkään.
Ei tarvitse.