Kokemuksia CDON kaupasta?
kertokaas. Yksi tavara kiinnostaisi tilata mutta uskaltaako?
Kommentit (39)
CDON on nykyään erittäin epäluotettava kauppapaikka. Ei mitenkään saa yhteyttä asiakaspalveluun. Virolainen myyjä ei toimita tavaroita, silti qliron lasku täytyy maksaa. VAROKAA!!! Tänne ei kannata rahoja tuhlata kenenkään.
Tilaaminen helppoa ja nopeaa, mutta jos joudut palauttamaan tuotteen, jonka on toimittanut Cdonin yhteistyökumppani, tuotteen palauttamisesta on tehty lähes mahdotonta. Itsellä samaa tuotetta toimitettiin tuplana, molemmat eri lähetyksinä. Paketeissa oli vain tuote, ei mitään lähetyslistaa tai vastaavaa. Molemmista lähetettiin lasku erikseen. Palautusta ei voinut tehdä suoraan Cdonille, vaan sinne oli otettava ensin yhteyttä ja sitten odotettava yhteistyökumppanin yhteydenottoa, joka ilmoitti, että lähetysluettelossa on vain yksi kappale!! Minulle lähetysluetteloa ei laitettu kumpaankaan pakettiin, mutta lasku tuli tuplana. Palauttaa ei voinut, mutta lasku oli pakko maksaa, ellei halua menettää luottotietojaan.
Tilasin useita vuosia sitten ja kaikki meni hyvin. Olin tosi tyytyväinen asiakas. Nyt tilasin uudelleen ja oli hieman säätöä. Mielestäni sivusto on myös vähän sekava nykyään ja vaikea hahmottaa, mitkä tuotteet myy CDON ja mitkä ulkopuoliset myyjät. Ovat tai yrittävät olla siis kuin Amazon, eli eivät itse ole myyjänä kaikissa kaupoissa. Katsotaan nyt kun nämä tilaamani tuotteet saapuvat, toivottavasti kaikki on ehjää ja menee hyvin.
Yleensä uskaltaa. Varsinkin, jos tuotteella on alhainen reklamaatioriski. Vielä muutama vuosi sitten siellä oli välillä todella hyviä tarjouksia, mutta nykyisin pidän hintatasoa kalliina.
Ennen tilasin elokuvia ja tietokonepelejä tuolta eikä huonoja kokemuksia ole. Tuotteet tuli muutamassa päivässä.
Älkää tilatko! Meni lapsilta joulu pilalle kun väärät tuotteet tulivat. Boikottiin tämmönen.
Tilasin CD-levyn 10.12.2021, maksoin samantien. Maksu on mennyt eteenpäin (minne) 18.12.2021. En ole saanut levyä vieläkään, oli lahjaksi hankittu. Lahjan saaja ja minä pettyneitä.
Ennen toimi hyvin, nykyään on yksi Suomen epäluotettavimpia firmoja. Älä tilaa!
Jos tuote on viallinen/väärä, et millään saa rahojasi. Asiakaspalvelu ei vastaa eikä ainakaan suomeksi. Myyvät kiinakuraa, esim elektroniikkaa jota ei ole turvallisuustsekattu. Täyttä kusetusta. Ihmettelen miten saa myydä edelleen…
No johan on sivusto.
Ei pääse syöttämän erillistä toimitusosoitetta.
Jos menee siihen asti, että maksaisi verkkomaksun kautta, niin pitäisi syöttää kirjautumistunnus ja salasana ennen kuin pankkisuojaus tulee päälle. Mitä helv***.
Ei siis pysty tilaamaan mitään antamatta itsestään ja pankkitunnuksistaan liikaa yksilöityä tietoa. Vaihdan siis toimittajaa.
Tuote tuli mutta kesti pitkään,siitä ehkä plussaa mutta, piiiiitkäää miinusta heidän "asiakaspalveluun"! Ei minkäänlaista vastausta viestikyselyihin,ei vaikka lähetti useamman.
Melkein viikko sitten tilattu CDONilta tytön synttäreille pokemon aiheisia koristeita, kun posti toi viimein paketin niin paketissa oli lego aiheisia koristeita *facepalm*.
Synttärit ovat parinpäivän päästä, eikä oikeita tuotteita kerkeä saada synttäreille, tosi iso pettymys kyllä tämmöinen!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas päinvastainen kokemus, eli kyllä tuote on parin päivän sisällä tullut. Olen tosin tilannut vain leffoja ja cd- levyjä, joita ei tarvitse noutaa postin pisteestä.
Samoin. Etenkin Anttilan konkurssin jälkeen olen tilannut pääosan musiikista, elokuvista ja tv-sarjoista fyysisinä tallenteina CDON:ista tai vaihtoehtoisesti Levykauppa Äxästä. Olen suosinut laskulla maksamista, niin että niissä on ollut 14 vrk:n maksuaika siitä hetkestä kun tavara on lähetetty kaupasta.
Epäluotettava toimintasivu kirjoitti:
No johan on sivusto.
Ei pääse syöttämän erillistä toimitusosoitetta.
Jos menee siihen asti, että maksaisi verkkomaksun kautta, niin pitäisi syöttää kirjautumistunnus ja salasana ennen kuin pankkisuojaus tulee päälle. Mitä helv***.
Ei siis pysty tilaamaan mitään antamatta itsestään ja pankkitunnuksistaan liikaa yksilöityä tietoa. Vaihdan siis toimittajaa.
Tilaa Qliron laskulla, jossa on 14 vrk:n maksuaika. Siinä suunnilleen sama idea kuin postiennakolla tilaamisessa eli maksat vasta siinä vaiheessa kun se tavara on tullut sinulle. Jos sitä tavaraa ei jostain syystä pystytä toimittamaan, niin silloin sieltä ei lähetetä laskukaan eikä raha vaihda omistajaa.
Sivusto on muuttunut sekavaksi ja samaa tuotetta myydään usealla eri hinnalla. Myös toimituskulut ovat suuremmat kuin ennen. Tilasin ennen joulua 3 kpl DVD:tä ja yhden lelun. 1 DVD ei tullut, eikä laskuakaan siitä. Parin kuukauden päästä tuli vasta pahoitteluviesti, että tuotetta ei pystytä toimittamaan. Eihän siinä mitään vahinkoa käynyt, kun en ollut mitään maksanut. Olisin kyllä kaivannut jo aiemmin tietoa asiasta, että odottelenko levyä saapuvaksi vai en.
Ei koskaan enää!! Tuotteen luvattu toimitusaika oli 10-40 päivää, nyt on mennyt 3 kk eikä tavaraa kuulu. Aspa lopetti posteihin vastaamisen toissaviikolla. Sinne taisi mennä rahat. 10 vuotta sitten leffat tuli ok, mut ovat näemmä kokeneet huijaamisen tuottoisammaksi.
Mun taistelu kesti melkein puoli vuotta. Asiakaspalvelu määrätietoisesti kiertei castausta. Uhkasin viedä asian oikeuteen, kun ei toimitettu tavaraa. Nyt rahat on palautettu. Joskus oli luotettava kaupoa 🥲
Tuo sivu asentaa sellaisen evästeen selaimeen jota ei saa poistettua kuin poistamalla kaiken historiatiedon nettiselaimesta. Jää vakoilemaan sinua.
Tässä tänään Trustpilot jättämäni arvostelu. Todella luokatonta palvelua on tässä firmassa
Tilasin yöpöydän 18.8.2020. Se saapui perille vajaa pari viikkoa myöhemmin pahoin kuljetusvaurioituneena ja käyttökelvottomana. Tein reklamaation välittömästi CDON.comiin ohjeiden mukaisesti. CDON.com siirsi vastuun tavarantoimittajalle (VIDAXL) Asiointikieleksi vaihtui Tanska jota en ymmärrä. Nyt on kulunut lähes 8kk, asia on yhä hoitamatta. Tapaus etenee nyt riita-asiana. Haluaisin vain uuden korvaavan tuotteen tarpeeseen, vaikealta näyttää. Aikaisemmin CDON oli hyvä ja luotettava kauppapaikka, jatkossa joudun tilaamaan muualta. En missään tapauksessa suosittele kenellekään, tukekaa sellaisia toimijoita jotka hoitavat myös ongelmatilanteet kunnialla ja haluavat asiakkaan tilaavan uudelleen. OLEN ERITTÄIN PETTYNYT
Jättäkää väliin