Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia CDON kaupasta?

Vierailija
07.10.2019 |

kertokaas. Yksi tavara kiinnostaisi tilata mutta uskaltaako?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Hyvin ovat palauttaneet rahat jos tuote onkin ollut loppu tms. Useimmin ei ole ollut mitään häikkää vaan kaikki on tullut.

Vierailija
2/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Ei mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Ennen tilailin paljon, nyt hinnat tuntuu kalliilta.

Vierailija
4/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä hidas toimituksissa, mutta kyllä ne on aina lopulta tulleet. 

Vierailija
5/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luottaa niihin ilmoitettuihin toimitusaikoihin. Ilmoittavat yksipuolisesti että tavara ei saavukaan ilmoitetussa ajassa.

Vierailija
6/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas päinvastainen kokemus, eli kyllä tuote on parin päivän sisällä tullut. Olen tosin tilannut vain leffoja ja cd- levyjä, joita ei tarvitse noutaa postin pisteestä.

Vierailija
7/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan käynyt mielessä edes pohtia CDON:in luotettavuutta. Kaikki on tullut mitä olen tilannut ja palauttaminen onnistunut mukisematta kun kerran toimitus viivästyi niin että tuotteen tarve meni ohi. Syntymäpäivänä on tullut sähköpostiin koodi jolla saa muutaman euron alennuksen.

Vierailija
8/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Sinänsä minulle ei väliä tuleeko tuote kuinka pian kunhan ei montaa viikkoa matkusta, mutta hyvä kuitenkin tietää ettei hätäile.😉

Ap

Vierailija
9/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin luotettava kauppa. Tilannut monta kertaa.

Vierailija
10/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa Black Fridayhin. Silloin tulee paljon alennuksia, itse ostin mm. 300 euron saapikkaat 100 eurolla. Olen tilannut paljon elokuvia ja kirjojakin. Toimituksessa (Tampereelle) menee pidempään kuin 3-4 arkipäivää, mutta mihinkäs minulla kiire olisi.

Kerran unohdin noutaa pakettini, ja asiakaspalvelija nollasi tilauksen, eli en joutunutkaan maksamaan mitään sakkoa, vaikka sivuilla lukee että pitää maksaa joku käsittelykulu tms. En voi muuta kuin kehua.

Vierailija
11/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa tietenkin. Varmaan sata kertaa sieltä tilattu

Vierailija
12/39 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä monta vuotta kaikenlaista, kunnes läppärini kaatui totaalisesti. Kirjautumistiedot menivät siinä. Muistin käyttikseni, mutten salasanaa. Meilasin CDONin asiakaspalveluun. Ei vastausta. Koetin kirjautua uudella käyttiksellä, mutta koska meilini oli varattu sille edelliselle tilille, ei homma onnistunut. Meilasin, että nollaisivat sen vanhan kirjautumisen. Ei vastausta. Vuoden päästä koetin uudestaan, ei vastausta. Vaimolla on siellä tili, ja hän on tilannut sieltä ne muutamat DVDt, jotka olen välttämättä halunnut. En voi kehua ainakaan asiakaspalvelua.

Vierailija
13/39 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitä olen ihmetellyt, boxien tilausnumeroita. Kun olen tilannut esim. Beck -sarjan loppupään boxeja, olen saanut boxit 1-6, näin kolme kertaa. Minä en käsitä, että miksi joku siellä ei käsitä, että boxissa 1 on aivan eri elokuvat kuin boxissa 34, ei mennyt perille, koska tilausvastaava oli sitä mieltä, että olen saanut täysin oikeat tuotteet.

Jäin ihmettelemään. Ja palauttaminen on niin .....:n monimutkaista, että mieluummin maksan ja vien sitten väärät tuotteet alan liikkeeseen ja tilille.

Vierailija
14/39 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa. Tilasin Gilletten partateriä. Tuli huonoja kopioita ja asiakaspalveluun yhteydenotto tehty käytännössä mahdottomaksi.

Vierailija
15/39 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruottalainen verkkokauppa.. ei jatkoon

Oliskohan aika lopettaa noiden meidän hyväksikäyttäjien tukeminen.

Vierailija
16/39 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROKAA TÄTÄ VERKKOKAUPPAA!

Tilasin soundbarin ja palautin sen palautusoikeuden ajassa ohjeiden mukaisesti ja moitteettomassa kunnossa. Parin viikon kuluttua tulee viesti, jossa ilmoitus että arvonalennus 100% ja tuote palautetaan minulle koska eivät voi jälleenmyydä. Syy paljon sormenjälkiä, pieni naarmu ja maa-ainesta kaukosäädin pussissa. Lähettivät kuvia ja ovat itse kaataneet pussiin multaa, josta ovat kuvia ottaneet!!! Kuluttajasuojaa minulla ei ole koska yrityksen nimissä ostin tuotteen.

Kun palautatte jotain niin videokuvatkaa ja valokuvatkaa tuote, jotta eivät voi vastaavaa sabotaasia muille tehdä!!!!

En osta mitään tuosta puljusta enää ikinä!!!

Vierailija
17/39 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kummallista siellä nykyään on. Monta vuotta sitten tilasin useita CD-levyjä ja kaikki toimi moitteettomasti. Nyt olin tilaamassa sängynpeittoa, joka oli tarjouksessa - 70 %. Ostoskorissa hinta olikin normaali. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ohjeen mukaan, (tietty lomake +linkki mukaan, itse liitin myös kuvakaappauksen ale-sivusta) josta vastattiin kahden päivän päästä. Eivät muka pysty tekemään asialle mitään, koska myyjä on toinen firma. Minun pitäisi tehdä uusi asiakaspalvelupyyntö lomakkeen kautta, jonka voivat sitten välittää myyjälle. Vastasin, että tässähän se jo on tehty, eikö tätä voi välittää eteenpäin. Viestittely loppui siihen, vastausta ei ole kuulunut. En kyllä ole halukas tilaamaan enää mitään tuosta puljusta...

Vierailija
18/39 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hidasta toimintaa. Yli 10 vuotta sitten kaikki pelitti. Aspan vastausajat päiviä, yksi keskustelu kestää viikkoja pahimmillaan.

Vierailija
19/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luottaa, että saa tilaamansa tuotteen. Olen tilannut Beck -sarjaa, oli kysymyksessä mikä tahansa boxi, minulle on nyt 7 kertaa lähetetty boxi 6. Ei mene perille, eetä boxi 6 on boxi 6 ja boxi 9-12 on boxi 9-12. Tiedä sitten, onko tämä huolimattomuutta vai kiusantekoa, mutta nyt firmalla on yksi asiakas vähemmän.

Vierailija
20/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaa. Hyvin ovat palauttaneet rahat jos tuote onkin ollut loppu tms. Useimmin ei ole ollut mitään häikkää vaan kaikki on tullut.

Kunpa olisivatkin kaikki tilatut tuotteet tulleet, mutta kun eivät. kaipa tällä firmalla on varaa menettää asiakkaita, kun saavat uusia tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme