Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka saatte yhdynnässä (esim. päällä ollessa), kysymys

Vierailija
07.10.2019 |

Niin onko se itse asento erilainen vai tuleeko se orgasminne siitä, että itse teette liikkeitä? Pumppaus lantiolla ehkä kiihdyttää verenkiertoa ja siksi laukeaminen on helpompaa? Vai osuuko jokin johonkin paremmin kuin esimerkiksi lähetyssaarnaajassa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tiesithän että seksille on oma osio. Ei tänne.

Vierailija
2/11 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itse paremmin säädellä asentoa niin että paine kohdistuu sinne missä parhaalta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento itselläni on takaapäin päällä eli mies on polvillaan ja minä olen polvillaan selkä mieheen päin, nojaan eteenpäin ja otan seinästä tukea. Jotenkin siinä vain mulla osuu niin, että on ainoa asento, missä oikeastaan saan varsinaisessa yhdynnässä.

Vierailija
4/11 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päällä on ihana asento, tykkään siitä kun nainen on aktiivinen ja ottaa ohjat omiin käsiin.

Vierailija
5/11 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kyllä parhaiten ihan lähärissä miehen alla, ei tarvi itse säädellä liikkeitä.

Vierailija
6/11 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä saan helpoiten ollessani aktiivinen, päällä, takana, seisaalla, polvillaan. Jos nainen on päällä ja mä vain lahnana alla, ehtii siinä naisella hiki irrota ihan kunnolla ennen kuin saa mut tulemaan (joskus joku saanut itse päällä riehuessaan ja itse en saanut siinä, ennen kuin vaihdettiin eri asentoon), jos jatketaan mies alla, yleensä lopulta kohotan naista ja alan panna alta, jolloin tulenkin sitten aika pian.

Voisikohan joillakin naisilla olla sama juttu, että tulee helpommin ollessaan vaan aktiivinen, ja liikkuessaan/hengästyessään itse, eli panee miestä eikä vaan odota että mies tekee työt? Olen huomannut että monet jotka ei saa yhdynnässä, eivät myöskään liiku kovinkaan aktiivisesti naidessaan ja päin vastoin. Olisikohan näillä kahdella asialla yhteys kuten itsellä ainakin selkeesti on?

Vierailija
7/11 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan monesta eri asennosta, mutta rajuimmat tulevat lähäristä. Päällä ollessa saan nopeasti, mutta en niin rajusti. Monesta eri asennosta osuu siis sopiviin paikkoihin, en voi valittaa :D

N44

Vierailija
8/11 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä saan helpoiten ollessani aktiivinen, päällä, takana, seisaalla, polvillaan. Jos nainen on päällä ja mä vain lahnana alla, ehtii siinä naisella hiki irrota ihan kunnolla ennen kuin saa mut tulemaan (joskus joku saanut itse päällä riehuessaan ja itse en saanut siinä, ennen kuin vaihdettiin eri asentoon), jos jatketaan mies alla, yleensä lopulta kohotan naista ja alan panna alta, jolloin tulenkin sitten aika pian.

Voisikohan joillakin naisilla olla sama juttu, että tulee helpommin ollessaan vaan aktiivinen, ja liikkuessaan/hengästyessään itse, eli panee miestä eikä vaan odota että mies tekee työt? Olen huomannut että monet jotka ei saa yhdynnässä, eivät myöskään liiku kovinkaan aktiivisesti naidessaan ja päin vastoin. Olisikohan näillä kahdella asialla yhteys kuten itsellä ainakin selkeesti on?

Aivan varmasti se oman lantion nytkyttävä liike on naisellekin tärkeintä. Siinä verenkierto lisääntyy ja sisäinen klitoris saa hommia. Vai saako naiset parhaan orgasmin siten, että mekaanisesti hinkkaavat klitorista sormella lahnamaisesti maaten

Vierailija
9/11 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan saada parhaat orkut kun mies käsittelee mun käsin.

Yhdynnässä tärkeää on miehen liike ja oikea kulma. Jos taas itse olen päällä, itse hoitelen sen kulman ja liikkeen. Teen sitä mikä itsestäni tuntuu hyvältä. Lahnaile en koskaan.

Vierailija
10/11 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten tulen lähärissä. Kun saadaan miehen kanssa rytmi yhteensovitettua, mun lantionliike vs. miehen työnnöt, niin tulen ja rajusti tosi nopeasti. Edellyttäen, että mies haluaa tulla koko vartalollaan mun päälle ja pysyy siinä. Ei lähde kohottautumaan käsivarsien varaan, vaan nojaa kyynärpäihinsä tai pitelee mun käsiä mun pään yläpuolella ja makaa päällä koko painollaan. Mikä sekin on musta ihanaa ja kun voidaan samalla suudella ja nähdä se nautinto toisen kasvoilla. Tunnen miehen liikkeet koko kropassa, tykkään, kun hän on itsevarma, kellistää mut ja nauttii asemastaan. Ei kysele eikä pidättele halujaan, vaan toimii lukien mun reaktioita.

Vierailija
11/11 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se rytmi on se pointti. Päällä ollessa sen saa itse määrätä. Alla ollessa rytmin määrääminen on naiselle vaikeampaa. Jos mies vain ryskyttää omaan tahtiinsa johon ei pääse mukaan, ei oikein pystykään liikkumaan aktiivisesti jos ei pysy rytmissä. Silloin melkeinpä ainoa mahdollisuus on olla vaan paikallaan eikä silloin myöskään saa. Eli ihan selkeä yhteys naisellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme