Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiusaajasi menestynyt ihminen?

Vierailija
07.10.2019 |

Millä alalla?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Ihan sopiva ihminen perseenpesijäksi.

Vierailija
22/65 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hengissä selvinnyt kaikki. Eiköhän siinä ole menestystä jo ihan kylliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkkaope Keski-Suomessa.

Vierailija
24/65 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan diplomaatti.

Vierailija
25/65 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suurin osa. Pieni osa ajautui myös rappiolle. 

Suurimmalla osalla kiusaajistani on nyt perhe, hyvä työ ja omaisuutta. Yksi kiusaaja menestynyt todella hyvin elämässään. Tekisi mieli melkein nimi kirjoittaa ja mitä tekee. (tunnettu)

Itselläni sen sijaan ei kovin hyvin pyyhi, olen kaikkeni yrittänyt mutta tuntuu että on vain pelkkiä vastoinkäymisiä ja mt-ongelmia. Osa johtuu kiusaamisesta, osa kotioloista. 

Vierailija
26/65 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viennissä. Perus myyntipsyko.

Vierailija
27/65 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen. 

Sairaanhoitaja on. Siitä erikoinen, että lapsensa sai vasta 46-vuotiaana. Oli vannoutunut vela aikoinaan, mikä oli harvinaista siihen maailmanaikaan 80-luvulla. 

Eikä se nyt ehkä varsinainen kiusaaja ollut, mutta naljaili ikävästi ja loukkaamishaluisesti. Ei se koskaan saanut tuulta alleen kuitenkaan muista. 

Kerran varasti takkini naulakosta ja oli tuhonnut. Yksi tyyppi oli tämän nähnyt. Annoin olla. Oli vähän säälittävä loppujen lopuksi, mutta onnistui kyllä aina välillä pahoittamaan mieleni. Köyhästä ja muutenkin vähäosaisesta perheestä, minä varakkaasta,  ja oliko tämä perinteinen kateus syynä? En tiedä vieläkään ja ei oikeastaan kauheasti kiinnostakaan.  

Vierailija
28/65 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Koulutukseen nähden luistellut itsensä loistavasti johtoryhmiin etc, mutta viritelmät kaatuvat yksi toisensa jälkeen - ja kaikki ovat jollakin tapaa arveluttavia. Toimii myös yrittäjänä.

Vierailija
29/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Konsultti”. Mukana ”projekteissa” ”avainhenkilönä”. Aina myynnissä.

Hyi säkki!

Vierailija
30/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Yritti kovasti menestyä kauneuskilpailuissa, mutta ei rahkeet riittäneet, vaikka itsellään kova usko olikin. Nyt on ikäistään reilusti vanhemman näköinen kotka, rupsahtanut ja juoppo.

Minä sen sijaan menestyin :) Saavutin kaiken sen, mistä haaveilin. In your face, *sshole.

Vierailija
31/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On: omista kiusaajistani tuli mm. poliitikko, opettajia (3 kpl) ja lastensuojelun sosiaalityöntekijä

Minusta tuli pakkohoidettava mt-potilas

Ymmärrän mitä haet tällä mutta opettajat ja lastensuojelun sosiaalityöntekijät ei kyllä ole sitä mitä yleisesti tarkoitetaan menestyneellä.

Vierailija
32/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuulivoimahuijari.

Vierailija
33/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te tiedätte entisten kiusaajien koulutukset ja työt näin hyvin? Mulla ei ole mitään käsitystä missä luuhaavat. Uunohdin ne heti, kun yläaste loppui.

Vierailija
34/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole (ovat veljeksiä) - jotain tavan duunareita, eivät olleet kovinkaan koulumyönteisiä ihmisiä lapsina ja nuorina, myöhemminkin menivät hanttihommalinjalla.

Vierailija
35/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te tiedätte entisten kiusaajien koulutukset ja työt näin hyvin? Mulla ei ole mitään käsitystä missä luuhaavat. Uunohdin ne heti, kun yläaste loppui.

Minä olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, niin siellä vähän väkisinkin tietää toistensa asiat. Vaikka ei haluaisikaan tai kiinnostaisi. En ole omia kiusanhenkiäni nähnyt onneksi vuosiin, mutta jostakin aina jotain turhaa tietoa tippuu.

Vierailija
36/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä hienoa - sinulle. Tosin epäilen sinun olevan lähinnä kiusaaja, joka tuli ketjuun vähättelemään toisten kokemuksia. Minua on kiusattu sen verran kovemmalla kädellä, että käyn terapiassa vielä pitkään. Ihan aikuisiällä.

Vierailija
37/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sellaisista perheistä ettei heidän ole tarvinnut tehdä mitään muuta kuin välttää pahimmat mokailut jotta vanhempien rahat ja yhteydet ovat taanneet hyvän aseman. Loput tavallisempia mutta silti varakkaista ja koulutetuista perheistä, eiköhän heilläkin mene ihan kohtalaisesti.

Yhdestä tuli kiltt mies joka sai aikuisena päähänsä että kuulun hänelle ja stalkkasi mua vähän aikaa. Ei taida mennä hirmu hyvin tällä tapauksella, koulutukseltaan on kyllä on sellainen että jos vaan pystyisi pitämään pohjattoman creepyytensä pinnan alla hänestä tulisi ajan mittaan automaattisesti kunnianarvoisa ja tuhlailematta varakaskin. Mutta ei pysty, joten muut miehetkin vieroksuvat.

Vierailija
38/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään olla tietämättä. Tai unohtaa.

Vierailija
39/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli parikymppisenä oudoissa olosuhteissa jossain lomasaarella. 

Vierailija
40/65 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa mitä niistä tuli, eikä kyllä yhtään kiinnostakaan. Mitä se minua auttaa, jos niillä menee hyvin tai hyvin huonosti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi