Onko kiusaajasi menestynyt ihminen?
Kommentit (65)
On hyvä työ, vaimo ja perhe, elämä näyttää hymyilevän. Itse olen mt-ongelmainen ja elämässä mennyt todella huonosti. Vaikutti tähän toki muutkin asiat, mutta kyllä se koulukiusaaminen traumatisoi todella voimakkaasti.
wt-juoppo jolla on lapsia ainakin kolmen eri naisen kanssa, vihaa niitä kaikkia ja joka toinen postaus on Trumpin fanitusta. Ollut ilmeisesti rakennusalalla töissä joskus mutta ei enää. En sanoisi menestyneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te tiedätte entisten kiusaajien koulutukset ja työt näin hyvin? Mulla ei ole mitään käsitystä missä luuhaavat. Uunohdin ne heti, kun yläaste loppui.
Minä olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, niin siellä vähän väkisinkin tietää toistensa asiat. Vaikka ei haluaisikaan tai kiinnostaisi. En ole omia kiusanhenkiäni nähnyt onneksi vuosiin, mutta jostakin aina jotain turhaa tietoa tippuu.
Pieneltä paikkakunnalta mäkin olen, muutama tuhat asukasta, mutta sinne ne vaan haihtui onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te tiedätte entisten kiusaajien koulutukset ja työt näin hyvin? Mulla ei ole mitään käsitystä missä luuhaavat. Uunohdin ne heti, kun yläaste loppui.
Sepä hienoa - sinulle. Tosin epäilen sinun olevan lähinnä kiusaaja, joka tuli ketjuun vähättelemään toisten kokemuksia. Minua on kiusattu sen verran kovemmalla kädellä, että käyn terapiassa vielä pitkään. Ihan aikuisiällä.
En ole kiusaaja, mutta osaan unohtaa turhat ihmiset, unohdin ne jopa viikonloppuina ja lomillakin. Asuttiin onneksi niin metsässä, ettei vahingossakaan törmännyt.
Liikunnanopettaja ja kuulemma on yhä kiusaaja, kohteena oppilas:(
En nyt sanoisi menestynyt,mutta kuitenkin. Yhdestä tuli SM-liigatason jääkiekkoilija,jatkosta ei tietoa. Yhdestä radiotoimittaja. Voi että kun kuulijat tietäis! Yhdestä rekkakuski. Muista en tiedä, mutta toisaalta: haluaisinpa tietää.
Yhdestä tuli SM-liigatason jääkiekkoilija,toisesta radiotoimittaja. Voi kunpa kuulijat tietäisivät!
Yhdestä tuli taksikuski, muista en tiedä kun en joko muista sukunimiä tai nimet on niin yleisiä etten tiedä mikä niistä on oikea.
Olen usein pohtinut tätä asiaa kavereideni kanssa, kun mietimme esim. yläasteenluokkaa. Siellä oli sellainen ''pahojen poikien ja tyttöjen'' ydinjengi, joka oli aina äänessä ja dominoi luokkaa. Nykyään nämä pojat ovat kaikki ammattikoulutaustaisia työttömiä, joista suurin osa polttaa ja juo. Sitten me, jotka olimme aika nöyriä, tunnollisia ja hiljaisia, olemme nyt kaikki yliopistossa lääkiksessä ja vieläpä samassa lääkiksessä.
Välillä muistelee heidän mollamisia ja haukkumisia, kuinka nörttejä me muka oltiin. Tekis mieli joskus kävellä kadulla heitä vastaan ja sanoa, että näköjään on asemat hieman kääntyneet.
Sitten muistan todella hyvin yhden tosi ilkeän tytön yläasteelta, joka oli kiusaaja pahimmasta päästä. Nykyään hän onkin työtön, polttaa, juo ja on vieläpä raskaana 20-vuotiaana ja asuu kotona. En halua olla ilkeä, mutta sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä työ, vaimo ja perhe, elämä näyttää hymyilevän. Itse olen mt-ongelmainen ja elämässä mennyt todella huonosti. Vaikutti tähän toki muutkin asiat, mutta kyllä se koulukiusaaminen traumatisoi todella voimakkaasti.
Hyviä ihmisiä kiusataan eniten. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kivaa. Olen puolellasi.
En tiedä ollenkaan, pikkupaikkoja tai julkkiksia lukuunottamatta ihmettelen kuinka tekään tiedätte? En ole kavereita missään sosiaalisessa mediassa, enkä muutenkaan.
Yhden ilkeän tytön, joka oli varmasti kiusaaja, muttei minun piirissäni, näin työterveydessä vastaanottoapulaisena. Mielikuvissani kävi varmaan heti tarkistamassa käyntisyyni, että saisi pahansuopaa juorun aihetta. Mistäpä kuitenkaan tiedän, ehkä on muuttunut niistä vuosista. Samat häijyt silmät oli kyllä. Eikäpä toisaalta lopulta paljon kiinnostakaan vaikka jonkun kanssa juoruaisikin.
Raiskaajasta tuli suosittu muusikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On: omista kiusaajistani tuli mm. poliitikko, opettajia (3 kpl) ja lastensuojelun sosiaalityöntekijä
Minusta tuli pakkohoidettava mt-potilas
Ymmärrän mitä haet tällä mutta opettajat ja lastensuojelun sosiaalityöntekijät ei kyllä ole sitä mitä yleisesti tarkoitetaan menestyneellä.
Riippuu näkökulmasta: jos itse on köyhä ja yksinäinen työtön, kyllä jo perus keskiluokkainen elämä, perhe, kiva asunto ja vakaa varallisuus tuntuu menestykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Raiskaajasta tuli suosittu muusikko.
Onko eturivin muusikko kyseessä?
Yhdestä tuli poliitikko. Yksi on joku pikkupomo kaupan alalla, osasta tuli juoppoja ja narkkareita. Ulkoista menestystä näillä kenellä taustat kunnossa mutta yksityiselämän puolella ongelmia kaikilla enemmän tai vähemmän.
Ainakin yksi on kuollut viinaan. Pahimmasta kiusaajasta tuli yrittäjä, mutta joutui myymään sen yrityksen kun sairastui. Samalla kävi ilmi että oli aivan tyhjä mies. Ei saa edes eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että moni on menestynyt.
Oletko itse kiusattu vai kiusaaja?
Riippuu tilanteesta.