Mies etsii somesta tuttujen naisten kuvia
Tuli mulle yllätyksenä kun näytti jotain omalta puhelimeltaan, niin samalla näkyi että on etsinyt meidän alakerran naapurin (nuori, avoliitossa asuva nainen) facebook ja instagram tilin (jota nyt seuraa) ja sitten paljastui että oli myös tallettanut puhelimelle tuntemistaan naisista, mm bikinikuvia rannalla. Oli myös etsinyt mun(sinkku) kaverin facebook tilin ja tallentanut tämän profiilikuvan. Missään yhteyksissä ei ole tähän kuitenkaan ollut muuta kuin mun kautta.
Kommentit (13)
Näytti sinulle jotain ja siinä samalla selvisi kaikki tui? No mitä hän vastasi kun kysyit miksi tekee noin?
YÖÖÖÖK!! Jätä tuollainen perverssi!
Näytti jotain kuvaa ja samalla näin, että oli tallentanut erilliseen kansioon tuntemani naisen kuvan. Kysyin että mikäs toi kuva on ja samalla näytti ne muutkin. Olin niin puulla päähän lyöty koko tilanteessa.
Naapuria sanoi hakeneensa netistä kun on niin erikoinen nimi. Ja sitten alkoi seuraamaan instagramissa kun oli kivoja kuvia, osa ihan maisemakuvia meidän alueelta, osa selfieitä ja fitness kuvia, ei mitään paljasta pintaa. Mutta silti ihmettelen. Ja niitä tuttujen naisten rantakuvia joissa bikineissä, tuntui tosi pahalta.
Mies sanoo syyksi, että tykkää katsella naisia, että kaikki miehetkän katselee ja niistä kuvista saa kivoja fiiliksiä. Tykkää katsella, mutta ei muuta.
ap
Ja tiesin jo ennestään, että miehellä on koneella kuvia naisista, joita katselee kun on yksin. Mutta tuntemattomia, netistä haettuja. Hänestä se on ihan normaalia ja kuulemma kaikki miehet tekee niin, katselee muiden naisten kuvia ja muita naisia kun on liikenteessä.
ap
No ei todellakaan taaskaan KAIKKI MIEHET ole samanlaisia i-dioo-tteja kuin omasi on. Miksi te uskotte näitää kaikki-tekee-niin-tarinoita? Ei ole pakko olla yhdessä kenenkään kanssa siksi että hän kertoo sinulle ettet löydä koskaan toisenlaista kun kaikki ovat samanlaisia! Eivät tosiaan ole! :D
No ei sentään petä sua, kuvat on vaan kuvia.
Ihan naurettavaa..
Kyllä kaikki miehet ja kaikki naiset joskus katselee muita ihmisiä..
Varmasti kaikki miehet katsoo muitakin naisia kuin omaansa, mutta miten normaalia on tallentaa tuttujen ihmisten kuvia itselleen ja katsella niitä? Mitä mies siitä saa?
No mitä hän saa varmaan rippuu siihen jos hän vetää käteen vai ei..
Hyödyllinen keskustelu taas kerran. Not.
Hän varmaan ajattelee sitä naapurinaista kun hän panee sua..
Minä ainakin aina ajattelen vamoani kun panon naapurinaista..
WTF????
JSS