Luulin että Korte on 40-vuotias
Kommentit (35)
Hohhoijaa.. Linkkaa oma naamakuvasi, niin voidaan arvostella sitä.
Sulla on luulotauti.
Terv. Tohtori Sykerö.
Korte näyttää ikäistään vanhemmalta ihan vain siksi että tunkee liikaa meikkiä silmiinsä. Vähempi näyttäisi nuorekkaammalta.
Luulin sitä reilu 20v. Samanlaiset huulitäytteet ja tekoripset kuin 90% nykyteineistä.
Ei näköjään tule av-mammojen kateudelle loppua. Mahtaa kismittää. :D
Mistä pitäisi olla kateellinen? Olen nuoremman näköinen ja 44v. Hän on ollut ihan eri näköinen ennen noita muokkauksia, paljon nätimpi. Noi paksut huulet, jumalattoman pitkät tekoripset..liikaa kaikkea, ei näytä hyvältä enää vaan tekee tunkkaisen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi olla kateellinen? Olen nuoremman näköinen ja 44v. Hän on ollut ihan eri näköinen ennen noita muokkauksia, paljon nätimpi. Noi paksut huulet, jumalattoman pitkät tekoripset..liikaa kaikkea, ei näytä hyvältä enää vaan tekee tunkkaisen näköiseksi.
Annimari voisi irvailla sun hitaudesta...hän vetää kuitenkin 110metrin aidat alle 13sekuntiin ja on silti KAUNIS.
Hajoo kateuteesi😂
Vierailija kirjoitti:
On se niin ihmeellistä että jotkut pitävät eri asioita kauniina kuin mitä sinä
Vierailija kirjoitti:
Korte?
Palstamammojen uusi suosikkihaukuttava.
Ihan sama miltä tämä tyyppi näyttää, mutta tosissaan ärsytti kun juoksunsa jälkeen sanoi että kauden tavoite on saavutettu, eli siis välieriin pääsy. Ammattiurheilijan tavoite pitäisi aina olla mitalli tai sitten voi jäädä kotiin ja kilpailla vain takahikiän piirikunnallisissa kisoissa.
Joko mammat ovat haukkuneet sen eripari korvia? Häntä kiusattiin niistä jo lapsena ja emmehän anna perinteen loppua?
Upea kroppa, mutta naama turhan laitettu. Överit on aina parempi kuin vajarit -sanonta ei ihan joka paikassa päde.
Vierailija kirjoitti:
Joko mammat ovat haukkuneet sen eripari korvia? Häntä kiusattiin niistä jo lapsena ja emmehän anna perinteen loppua?
Syntymävika on eri asia kuin itse aiheutettu naaman rumentaminen. Sitä täällä on arvosteltu. Vähentämällä meikkausta ja kohtuullistamalla ripsiä saisi vähemmän negatiivista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymävika on eri asia kuin itse aiheutettu naaman rumentaminen. Sitä täällä on arvosteltu. Vähentämällä meikkausta ja kohtuullistamalla ripsiä saisi vähemmän negatiivista huomiota.
Ei helvetti näitä...😂
Eikö urheilijat ole lähes aina ikäistään vanhemman näköisiä. Monta kertaa olen ollut ihmeissäni kun juontaja on esitellyt kilpailijoita ja maininnut jonkun iäksi vaikkapa 19 ja olisin voinut vannoa, että on päälle kolmenkymmenen.
Miks naiset on näin kusipäitä toisilleen?!?! Aina täällä arvostellaan naisurheilijoiden ja muidenkin ulkonäköä, olette kyllä niin käsittämättömän idiootteja että toivottavasti ette kuulu tuttavapiiriini. Katsokaa peiliin ja hankkikaa elämä, ei ole tervettä tuollainen kateellinen mollaaminen.
Musta se keihäsukkeli Eteläpää on ruma, se tukka on ihan hirveä, miksi se ei leikkauta sitä?
Eikä se Kristiina Mäkelä ole kaunis noin pitkänä, 185cm, menisi katkaisuhoitoon!
Luulo ei ole tiedon väärti, sanotaan.