Lumilinko vaimolle joululahjaksi
Ajattelin tänä jouluna muistaa vaimoa vähän kalliimmalla lahjalla.
Minkämerkkistä suosittelisitte? Käyttökokemuksia? Ei saisi olla kovin raskas kun on niin hentoinen tuo rouva (alle 100 kg).
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Ramia suosittelen. Hoitaa hommat töissä ollessasi.
Ei ollut siemenlinko hakusessa.
Ainakin kerrostaloasujalle varmaan mieluinen
Juu, ilman muuta! Vaimosi on hankkinut sinulle jo silitysraudan. Hyvää joulua!
Mä olen saanut kaksi vuotta sitten moottorisahan joululahjaksi. Ihana lahja! Olen kaatanut ainakin kolmekymmentä puuta, sitten pätkinyt ja mies saa käyttää klapikonetta lopuksi. Yhteistä kivaa tekemistä.
Menkää yhdessä ulos, toinen käyttää konetta ja toinen luutii ahtaampia paikkoja.
Starttimoottorilla pitäisi olla ainakin, niin ei tarvitse narusta nykiä käyntiin.
Lumilapio olisi parempi. Saisi vähän kaloreita poltettua. Kuitenkin lumilinkoilun päätteeksi palkitsee itsensä parilla Fazerin suklaalevyllä.
Lapio olisi parempi. Se auttaa kaventamaan vyötäröä.
Ja sellainen, missä murtosokat saa korvattua pultti/mutteri yhdistelmällä. Helpompi korjata pimeässä ja pakkasessa.
Osta Tokmannilta tai Kärkkäiseltä, saat halvemmalla!
Vierailija kirjoitti:
Lumilapio olisi parempi. Saisi vähän kaloreita poltettua. Kuitenkin lumilinkoilun päätteeksi palkitsee itsensä parilla Fazerin suklaalevyllä.
Pyykkäätkö sinä sitten käsin? Sinulle hyvä joululahja on vesisaavi ja pyykinpesuainetta.
Aika hyvä...minä ostin uuden. Tiskiharjan..
Onko niistä sähköisistä mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Ei lumilinkoilukaan mitään lastenleikkiä ole.
Semmoinen teloilla kulkeva on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onko niistä sähköisistä mihinkään?
Hyviä ne sähköpelit on jos ei ole oikeaa käyttöä. Jonkun saunapolun pitää auki hyvällä kelillä. Vähintään 8 heppanen moottori oltava.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen teloilla kulkeva on hyvä.
On hyvä ja huono. Riippuu lingottavasta pihasta, tiet on kätevä lingota mutta pienemmällä alalla kömpelö. Mulla on Bilteman telaveto ja Toro pyöräveto käytössä.
Niin, ehkä vaimosi ostaa sinulle joululahjaksi rikkalapion ja väri toki musta, että sopii hyvin miehen maskuliinisuuteen ja mustat tiskihanskat toki myös tiskaamiseen ja pölyjen pyyhkimiseen. Kiva joulu teille tulossa ap. Molemmat todella ilahtuneita jouluna.
Naapurin Ramia suosittelen. Hoitaa hommat töissä ollessasi.