Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 32v nainen ja haluaisin panna viiskymppistä miestä

Vierailija
06.10.2019 |

Harmi, että suuri osa sen ikäisistä suomalaisista miehistä on aika lössähtäneitä, mutta ei ihan kaikki. Mitä sinä noin 45-55v mies ajattelisit jos hieman nuorempi nainen lähestyisi?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan joka kerta käy näin kun ihastun, mutta tällä hetkellä kohteena on 50+ mies. Hän kiihottaa minua, eleet, kaikki. Ei voi mitään. Jos olisi joku erillinen aika ja paikka jossa voisi mennä panemaan. Todellisuus vain on, että hän on naimisissa.

N27

Mitä se haittaa? Minullakin seksikaveriin 30v ikäero ja se pitää huolen, ettei oikea parisuhde katkea tällaiseen suhteeseen juuri liian ison ikäeron takia. Ei se toimisi järkevästi. Mutta seksi on jänskää.

No kun näen kaikesta että hän tietää miten minua olisi *******, saattaisin jopa rakastua ja sitten hän menisi vain vaimonsa luo. En ehkä kestäisi. Moraali myös.

N27

Minulla oli seksisuhde 49v miehen kanssa ja mies on naimisissa. Ei sellaista pidemmän päälle jaksa. Pariskunnalla neljä lasta, eli vaimo on fyysisesti täysin rupsahtanut ja mies kävi hakemassa parempaa seksiä paremman näköiseltä naiselta.

N31v

No sulla ei selvästikään ole mitään solidaarisuutta toisia naisia kohtaan, kun noin toimit.

Itselleni on ihan päivänselvä juttu, etten ensinnäkään voisi olla varatun kanssa saati sitten vieläpä perheellisen varatun kanssa.

En ylipäätään ole vanhempien miesten kanssa, sillä kunnioitan vanhempia naisia sen verran paljon, etten halua syödä heidän kuormastaan.

Ällöttää kyllä, että jotkut miehet ovat pettämisen lisäksi valmiita panemaan naisen kanssa, jonka asenne on noin säälittävä ja egoistinen ikiteini kuin sinulla, siis tuollainen ”neljä lasta synnyttänyt nainen on fyysisesti täysin rupsahtanut ja mä oon tällanen paremman näköinen nainen:)))”-asenne.

Tosi oksettavaa, ja sympatiani on sen naisen luona, jonka mies se sinun panemasi ukko on. Tehnyt vielä neljä lasta sen miehen kanssa, voi toista.:(

Itselleni tärkeintä oman nautintoni rinnalla on olla hyvä toisille, enkä pystyisi elää itseni kanssa jos olisin tuollainen kuin sinä.

Olet häpeäksi koko naissukupuolelle.

N26

Vierailija
42/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen jo itsessään tuntuu ahdistavalta asialta kun tietää, että on suuri riski olla sitten keski-ikäisenä siinä tilanteessa, että elää jonkun lösähtäneen ja rypistyvän, henkisesti tylsistyneen ja jämähtäneen jäärän kanssa joka halveksuu minua ja panee salaa jotain nuoruutensa perään haikailevia kolmikymppisiä joille keski-ikäisen miehen paneminen on egoboosti ikäkriisiin ja siihen, ettei nämä henkisesti heikot kolmikymppiset enää olekaan niitä luomakunnan kruunuja ja miesten ihailun kohteita, vaan siellä on uudet parikymppiset hehkuvina viemässä sen huomion jonka nää kolmikymppiset aikaisemmin sai.

Ratkaisuna hankkia sitten jotain varattua vanhempaa miestä petiin, jonka silmissä voi olla vielä erityisen hehkeä ja spesiaali perhonen, ja koska mies on varattu saa vielä sen ”iiiihh olen niin houkuttelevan hemaiseva pirkko, että tuo mies on jopa valmis pettämään rupsahtanutta vaimoaan”-fiiliksen mikä tekee varmasti gutaa henkisesti heikoille ihmisille.

Jotkut ihmiset eivät kyllä osaa ollenkaan tarkastella itseään ja maailmaa mitenkään kriittisesti, pyörivät vaan pahaa kylväen menemään.

Henkisesti kehittymättömiä yksilöitä.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi