Mistä Suomessa voisi löytää oikeasti miehekkään miehen?
En kaipaa mitään pehmoposkista soijapoikaa. Haluaisin ihan kunnon miehisen miehen, siis miehen näköisen ja muutenkin maskuliinisen. Ei mitään kaljankittaajajunttia. Onko tällaisia missään?
Kommentit (10)
No sinä et ainakaan sellaista ansaitse.
Et ole ansainnut maskuliinista miestä.
Perussuomalaiset on ihanan miehekkäitä! jopa homopoika Seba on miehekkäämpi kuin yksikä vasuri tai vihertäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti joku nöösipoika veti herneen nenään. Miksiköhän en ole ansainnut? En tunne vetoa androgyyneihin siloposkisiin miehiin, ja niitä on pilvin pimein joka paikassa täällä. Olen itse naisellinen ja kivannäköinen nainen.
Kouvolassa meitä on vaikka kuinka!
Mene Ruotsiin, Venäjälle tai Saksaan, ei Suomesta oikein meinaa löytyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti joku nöösipoika veti herneen nenään. Miksiköhän en ole ansainnut? En tunne vetoa androgyyneihin siloposkisiin miehiin, ja niitä on pilvin pimein joka paikassa täällä. Olen itse naisellinen ja kivannäköinen nainen.
Niin, sinä ja tuhannet muut naisen. Mikä tekee sinusta paremman? Et ainakaan kuulosta mukavalta ihmiseltä.
Kokeile United Brotherhoodin kämpiltä?
Kyllähän sellaisia miehiä on, mutta sinussa ei ilmeisesti ole sitä, mitä he naisesta hakevat. Tarjonta ei siis vastaa kysyntää. Markkinat on miesten, sillä kivannäköisiä ja naisellisia naisia on runsaasti tarjolla.
Lapista löydät.
Siellä on maskuliinisia kavereita, siloposket ei niissä maisemissa pärjää.
Käy vaikka talvilomalla tsekkailemassa.