Sain pakit mieheltä
Minua vähän hävettää. Kyseessä on siis tuttu mies jonka kanssa tultiin hyvin toimeen, mutta en ollut ihan varma oliko kyse hänen puoleltaan vain kaveruudesta vai olisiko mahdollisuutta enempäänkin. Nyt sitten kysyin suoraan ja kiinnostusta hänen puoleltaan ei ollut muuhun.
Minua varmaan hävettää se, että en osannut tulkita hänen käytöstään oikein. Mies vaikutti vähän kiusaantuneelta, joten pelkään hänen pitävän minua ahdistavana tms.
Muuten on ihan huojentunut olo, minulla ei mitään suurempia tunteita ole ehtinyt häntä kohtaan syntyä ja nyt ei tarvitse enää jatkaa jossittelua hänen suhteensa. Toisaalta taas jostain syystä pelkään hieman, että mies kuvittelee tunteeni suuremmiksi mitä ne ovat, joten en ole varma miten hänen seurassaan pitäisi käyttäytyä vastaisuudessa.
Onkos muilla "mukavia" tarinoita pakkien saamisesta?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi miksi, miksi, te naiset aina tyrkytätte itseänne miehille?
Mies kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut, se on sataprosenttisen varmaa.
Oli oikein kun sait pakit, luulit itsestäsi liikoja. Kannattaisi odottaa sitä kunnollista lähentymistä miehen puolelta.
Miehet eivät halua helppoja naisia.
Naisena en haluaisi olla samaa mieltä, mutta aina kun olen itse tehny aloitteen ei miestä olekaan kiinnostanut. Vaikka ennen aloitetta olisi ollut kiinnostusta selkeästi ilmassa. Ja nämä miehet ovat olleet ihan taviksia kaikki.
Lopahtaakohan miehillä kiinnostus naiseen sen takia, että luulevat näiden yrittävän "kaikkia"? Onko miehillä oikeasti saalistusvietti näin vahva?
Turhauttavaa, kun miehet valittavat etteivät naiset ikinä tee mitään, mutta samaan aikaan ei saakkaan tehdä mitään.
Olen myös saanut naisilta pakit aina kun olen tehnyt aloitteen, mutta olisihan se nyt hauskaa jos lähtisin vetelemään samanlaisia johtopäätöksiä koko naissukuouolesta sen perusteella, kuten te naiset aina teette. Ei se kuules aina miehilläkään napsahda että kun vaan muidulle moikkaan ja heti kainalossa. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi miksi, miksi, te naiset aina tyrkytätte itseänne miehille?
Mies kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut, se on sataprosenttisen varmaa.
Oli oikein kun sait pakit, luulit itsestäsi liikoja. Kannattaisi odottaa sitä kunnollista lähentymistä miehen puolelta.
Miehet eivät halua helppoja naisia.
Naisena en haluaisi olla samaa mieltä, mutta aina kun olen itse tehny aloitteen ei miestä olekaan kiinnostanut. Vaikka ennen aloitetta olisi ollut kiinnostusta selkeästi ilmassa. Ja nämä miehet ovat olleet ihan taviksia kaikki.
Lopahtaakohan miehillä kiinnostus naiseen sen takia, että luulevat näiden yrittävän "kaikkia"? Onko miehillä oikeasti saalistusvietti näin vahva?
Turhauttavaa, kun miehet valittavat etteivät naiset ikinä tee mitään, mutta samaan aikaan ei saakkaan tehdä mitään.
Ai, tää on yleistä?
Olisiko ongelma siinä, että tulkitsette liian helposti kohteliaisuuden kiinnostukseksi?