Sain pakit mieheltä
Minua vähän hävettää. Kyseessä on siis tuttu mies jonka kanssa tultiin hyvin toimeen, mutta en ollut ihan varma oliko kyse hänen puoleltaan vain kaveruudesta vai olisiko mahdollisuutta enempäänkin. Nyt sitten kysyin suoraan ja kiinnostusta hänen puoleltaan ei ollut muuhun.
Minua varmaan hävettää se, että en osannut tulkita hänen käytöstään oikein. Mies vaikutti vähän kiusaantuneelta, joten pelkään hänen pitävän minua ahdistavana tms.
Muuten on ihan huojentunut olo, minulla ei mitään suurempia tunteita ole ehtinyt häntä kohtaan syntyä ja nyt ei tarvitse enää jatkaa jossittelua hänen suhteensa. Toisaalta taas jostain syystä pelkään hieman, että mies kuvittelee tunteeni suuremmiksi mitä ne ovat, joten en ole varma miten hänen seurassaan pitäisi käyttäytyä vastaisuudessa.
Onkos muilla "mukavia" tarinoita pakkien saamisesta?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Oi miksi, miksi, te naiset aina tyrkytätte itseänne miehille?
Mies kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut, se on sataprosenttisen varmaa.
Oli oikein kun sait pakit, luulit itsestäsi liikoja. Kannattaisi odottaa sitä kunnollista lähentymistä miehen puolelta.
Miehet eivät halua helppoja naisia.
Ei ole edes 70% varmaa että mies tekee aloitteen.
Entä sitten? Minäkin olen joskus saanut pakkeja, mutta olenpa saanut myös hyvän aviomiehen olemalla aktiivinen. Ei siinä mitään noloa ole, eikä tarvitse karttaa pakit antanutta ihmistä jatkossa. Elämä jatkuu, ja olemme aikuisia, turhat nolostelut on jätetty sinne teini-ikään.
Jos omalla aktiivisuudella karkottaa palstamiehen tapaisia, kivikautta eläviä miehiä, niin sehän on vaan plussa. Ei aikuiset viitsi pelata mitään pelejä, jos kiinnostaa, sen voi sanoa. Tyhmä mies jahtaa vaikeaa, eikä tajua, että sitä samaa parisuhde sellaisen kanssa on. Vaikeaa.
Jos vastapuolta ei kiinnosta, niin eihän mitään ole menetetty, ei kaikkia koskaan kiinnosta kaikki. Kaksi mulle pakit antanutta on sitten myöhemmin tullut kaapista, eli pakkeihin oli oikein hyvä syy, joka ei liittynyt minuun mitenkään. Miksi tuosta pahastua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli oikein kun sait pakit, luulit itsestäsi liikoja. Kannattaisi odottaa sitä kunnollista lähentymistä miehen puolelta.
Naisena en haluaisi olla samaa mieltä, mutta aina kun olen itse tehny aloitteen ei miestä olekaan kiinnostanut. Vaikka ennen aloitetta olisi ollut kiinnostusta selkeästi ilmassa. Ja nämä miehet ovat olleet ihan taviksia kaikki.
Lopahtaakohan miehillä kiinnostus naiseen sen takia, että luulevat näiden yrittävän "kaikkia"? Onko miehillä oikeasti saalistusvietti näin vahva?
Turhauttavaa, kun miehet valittavat etteivät naiset ikinä tee mitään, mutta samaan aikaan ei saakkaan tehdä mitään.
Naisen aloite on aina 100% positiivinen juttu.
Yleensä aina ongelmana on se että naiset kiinnostuu liian tasokkaista miehistä omaan tasoonsa nähden.
Eli kertauksena: naisen aloite on tervetullut, mutta löysän vartalon omaavan epäviehättävän naisen aloite ei ole tervetullut.
En mitenkään osaa selittää mistä on mahtanut johtua, että myös itseäni huomattavasti "tasokkaammat" miehet ovat osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta. Eihän sen pitäisi näiden tasoteorioiden mukaan olla mahdollista. Vai onko kyse sitten ollut siitä että ovat etsineet lyhytaikaista seuraa? Ihan tähänkään en kaikkien näiden miesten kohdalla usko, sillä osaa heistä olen aikanaan nähnyt päivittäin ja kiinnostus on jatkunut parhaimmillaan vuosia.
Mutta sekään ei muuten takaa, että vaikka toinen olisi "tasokkaampi", se "alempitasoinen" olisi kiinnostunut takaisin. Ei mene niin. Edelleenkin uskon että vetovoima syntyy jostain muusta kuin niistä helkkarin tasoista.
Jotenkin nyt tuntuu, että välttääkseen suhteen kaksinaismoralistisen miehen kanssa, naisen kannattaa aina tehdä itse aloite suhteeseen sekä aloite seksiin viimeistään toisilla treffeillä.
Eletään nykyaikaa, todellakin naisen kannattaa tehdä aloite, jos kiinnostaa. Niitä oikeasti hyviä miehiä ei liikoja ole vapaana, niitä gilttiksiä ja muuta roskaa sitäkin enemmän. Hyvät miehet viedään äkkiä.
Toki sitten pitää hyväksyä, ellei toista kiinnosta. Mutta tuo tuntuu naisilta onnistuvan paljon helpommin kun miehiltä. Ei saada mitään itku-potku-raivareita eikä ruveta vihaamaan kaikkia miehiä, kun Mikko vuonna kivi ja kanto sanoi "ei". Ei kehitellä typeriä teorioita, ei katkeroiduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en haluaisi olla samaa mieltä, mutta aina kun olen itse tehny aloitteen ei miestä olekaan kiinnostanut. Vaikka ennen aloitetta olisi ollut kiinnostusta selkeästi ilmassa. Ja nämä miehet ovat olleet ihan taviksia kaikki.
Lopahtaakohan miehillä kiinnostus naiseen sen takia, että luulevat näiden yrittävän "kaikkia"? Onko miehillä oikeasti saalistusvietti näin vahva?
Turhauttavaa, kun miehet valittavat etteivät naiset ikinä tee mitään, mutta samaan aikaan ei saakkaan tehdä mitään.
Yleensä aina ongelmana on se että naiset kiinnostuu liian tasokkaista miehistä omaan tasoonsa nähden.
Eli kertauksena: naisen aloite on tervetullut, mutta löysän vartalon omaavan epäviehättävän naisen aloite ei ole tervetullut.
En mitenkään osaa selittää mistä on mahtanut johtua, että myös itseäni huomattavasti "tasokkaammat" miehet ovat osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta. Eihän sen pitäisi näiden tasoteorioiden mukaan olla mahdollista. Vai onko kyse sitten ollut siitä että ovat etsineet lyhytaikaista seuraa? Ihan tähänkään en kaikkien näiden miesten kohdalla usko, sillä osaa heistä olen aikanaan nähnyt päivittäin ja kiinnostus on jatkunut parhaimmillaan vuosia.
Mutta sekään ei muuten takaa, että vaikka toinen olisi "tasokkaampi", se "alempitasoinen" olisi kiinnostunut takaisin. Ei mene niin. Edelleenkin uskon että vetovoima syntyy jostain muusta kuin niistä helkkarin tasoista.
Malleja itkee "rumuuttaan" joten ei tuo paljon kerro.
Mitä ihmeen hävettävää? Ollaanko vielä alakoulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malleja itkee "rumuuttaan" joten ei tuo paljon kerro.
Kauneus on katsojan silmässä tosiaan, mutta mallin ulkonäköä minulla ei todellakaan ole. Koen osaavani arvioida ulkonäköni suht realistisesti eikä se ole sieltä parhaasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö uli. Kiinnostuksen kysyminen nyt vähiten mitään tyrkyttämistä on. Ja itse jankkaat joka päivä täällä, "puhuitteko koulussa niille kilteille pojille?"
Miehet ovat helppoja tyrkkyjä. Nainen saa valita itse ja tehdä aloitteita. Jos ei tämä kelpaa, mene toki liittymään isikseen.
Ap, härkää sarvista, jatka kuten ennenkin. Nainen ottaa pakit rennosti toisin kuin mies, joka murhaa pakkien antajan.
En viitsi lukea muiden vastauskia, koska arvaan mitä kakkelia niissä on, joten varmaan on jo sanottu tämäkin: Hyvä ap, kyllä kannattaa kysäistä tuollaisessa tilanteessa josko se toinenkin olisi kiinnostunut.
Kyllä mä olen saanut pakkeja, viimeisimmät 6v sitten tilanteessa, jossa oli inhtohimoista kanssakäymistä erään miehen kanssa, joka soitteli minulle melkein päivittäin, tilitti asioita, eli uskoutui, halusi lähteä kanssani reissuun jne, eli todella selvät merkit kiinnostuksesta, mutta ei, kun kysyin halusiko hän kenties ekslusiivisen suhteen kanssani, niin ei "ollut valmis" mihinkään niin vakavaan. Okei, hän piti sitä ettei panna kaikkea mikä liikkuu liian vakavana itselleen, joten sai jäädä. :D
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. #mentoo
#metoo on kaikkien sukupuolien ja suuntauksien käytettävissä ja käyttämä. Voi toki olla että miesten joukosta löytyy ryhmä joka kokee tarpeelliseksi erottautua sukupuolellaan muista uhreista. Lähestyminenhän ei siis edelleenkään ole ahdistelua.
Jatka vaan aloitteiden tekemistä ap. Sillä lailla minäkin tapasin mieheni.
Uskalsin alkaa tehdä niitä, kun tasusin, että aloitteen tekijää pidetään hyväitsetunyoisena ja rohkeana. Eli enhän itsekään pidä aloitetta tekevää miestä vätyksenä vaan ihailtavan rohkeana, vaikken hänestä kiinnostuisikaan. Eli sitä ei tarvitse ikinä hävetä ja nolostella, vaikka tulisi torjutuksi. Päinvastoin tulee kuva, että on niin itsevarma, että voi helposti ottaa riskin torjunnasta ja selvästi luottaa siihen, että jos yksi ei kiinnostu, niin toinen kiinnostuu, eikä itsetunto ole siis ei:stä kiinni. Tämä pätee sekö miehiin että naisiin kumpiinkin.
Bahcon työkalupakit? Laatumerkki ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. #mentoo
#metoo on kaikkien sukupuolien ja suuntauksien käytettävissä ja käyttämä. Voi toki olla että miesten joukosta löytyy ryhmä joka kokee tarpeelliseksi erottautua sukupuolellaan muista uhreista. Lähestyminenhän ei siis edelleenkään ole ahdistelua.
Mutta kun ne ei erota, mikä on kohtelias lähestyminen (ilman että kohde on alisteisessa asemassa) ja pakkeihin tyytyminen, ja mikä painostusta ja hyväksikäyttöä.
Eikä sitä eroa noille ääliöille kukaan pysty selittämään. Kuuluvat siihen porukkaan, joka kiertää kysymässä jokaista ja kun saa pakit jokaiselta, alkaa vaatia perusteluja, että miksi ei.
Sain itse pakit viikonloppuna. Löysin Tinderistä ihanan miehen, kenen kanssa synkkasi ja pystyi keskustelemaan asioista, joista ei voi keskustella ihan kenen kanssa tahansa. Olemme kuitenkin eri kaupungeissa, joten mies sanoi ettei halua tästä vakavampaa, koska etäsuhteet satuttavat. Olen kyllä ihan romuna, luulin että meillä oli joku yhteys. En minä voi yhtäkkiä vain lähteä uuteen kaupunkiin ja jättää elämääni täällä. En meinaa millään päästä yli hänestä, hän (tai mielikuva hänestä) oli täydellinen.
Lähestyin yhtä samassa työprojektissa ollutta miestä viestein. Ilmeni pian, että hän ei ole kiinnostunut. Harmitti ja jännitti, kun kuulin, että joudun nähdä häntä töissä, koska hän tuli samaan taloon tekemään toista juttua. Mies oli kuitenkin ystävällinen ja luonteva ja vaikka pakit yhä vähän harmittaa, voin olla normaalisti myös. Jos lähestymäsi mies on fiksu, hän toimii samoin. Ole ystävällinen mutta älä tuppaudu ihan heti seuraan liiaksi.
Tapailin miestä joka aina oli se aloitteellisempi. Välillä kului viikkoja ettei nähty. Kaikki sujui ihanasti. Ihastuin ja rakastuin. Ei vaan edetty suhteeseen. Tein sitten aloitteen että haluan parisuhteen ja mies ei halunnut. Ainut mitä kadun on etten tehnyt aiemmin aloitetta :)
Pääsin eroon haihattelijasta. Eli kyllä kannattaa aina tehdä aloite. Ei sitä muuten tiedä mitä toisen päässä liikkuu!
Eikä ole yhtään noloa saada pakkeja. Itsevarmuus on seksikästä.
En tiedä, ainakin itse olen alkanut ahdistelemaan tietäen ettei luvassa ole enää kuin halveksia katseita ja naureskelua, eli en osaa ottaa pakkeja ja jatkan jääräpäisesti, tässä menee varmaan vuosi taas.
Mulla oli hyvä tuuri ja ollaan edelleen kavereita tämmöisen miehen kanssa. Kaksi ihmistä voi sopia täydellisesti yhteen myös ystävätasolla.
Hauska. Aina 100% mutta ei kuitenkaan. Summa summarum: viehättävän naisen aloite on 100% tervetullut, muiden 0%. Kuriositeettina, näinhän se menee toisinpäinkin. Mielenkiintoisen miehen aloite on 100% tervetullut, muiden ei.