Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesutorni on kyllä maailman typerin systeemi

Vierailija
06.10.2019 |

Miksi et vain osta kuivaavaa pesukonetta? Pesutorni näyttää todella typerältä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan saada kuivattua osan pyykeistä jo samaan aikaan, kun kone pesee seuraavaa koneellista. Ulkonäkö ei kyllä merkkaa tässä juuri mitään, pesutornin siis. 

Vierailija
2/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään niitä koneita päällekkäin halua, vierekkäin kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en halua vuorokautta tuhlata yhden koneellisen pesuun ja kuivatteluun.

Vierailija
4/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutornin ei tarvitse olla hyvännäköinen. Sen tarvitsee vain tehdä se asia, mitä varten se on ostettu.

Sitä paitsi, se torni on yleensä kodinhoitohuoneessa, eikä kodin "yleisissä" tiloissa.

Vierailija
5/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutorni, eli päällekkäin olevat koneet, vievät vähiten tilaa, joten paras ratkaisu.

Vierailija
6/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä systeemi. Enpä haluais elää ilman. Totuin siihen jo 80- luvulla ulkomailla asuessani.

Vierailija
7/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua maksaa moninkertaisesti käyttökuluja, kuivaava pesukone syö vettä ja sähköä aivan tuhottomasti.

Vierailija
8/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä typerältä jos kuivausrummussa ei ole ikkunaluukkua. Mutta jos on kaksi ikkunaluukkua allekkain niin näyttää ihan tollolta. Tuo kuivaavan pesukoneen energiankulutus oli hauska perustelu :D Mitäs luulette kahden erillisen masiinan tekevän :'D ap

Vierailija
9/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän jossain on ominaisuuksia sitä herkemmin se hajoaa.

Vierailija
10/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuivausrummussa on ikkunaluukku? Kaikissa mitkä tiedän on ollut sihti umpiovessa, koska se on helpoin paikka ottaa se ulos ja puhdistaa kuivauksen jälkeen.

Vierailija
11/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kuivatan osan pyykeistä hengarilla, olis jotenkin hassu ajatus vetää märät pyykit koriin, napata pari vaatetta välistä ja taas tunkea samaan koneeseen takas. Siinähän sitä samalla tarkastaa pyykkikoneen reunuksen, sekä yleisesti pesujäljen ja kääntää lapsen kuvalliset paidat nurinpäin, ettei kuivausrumpu pilaa kuvia.

Vierailija
12/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen perheellinen, niin kerralla pesen useampia koneellisia. Kätevää kun samalla voi kuivata toisessa koneessa kun toinen pesee. Tiesitkö, että koneet voidaan laittaa rinnakkain kodinhoitohuoneen pöytätason alle ja näin jää kivasti pöytätilaa esim. pyykkien viikkausta varten. Ainoa typerä on tämä aloitus.

Vierailija
13/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutornini kaatui kerran! Onko kohtalontovereita? Ukko röhähti huutonauruun ja minä itkin.

Vierailija
14/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kuivausrummussa on ikkunaluukku? Kaikissa mitkä tiedän on ollut sihti umpiovessa, koska se on helpoin paikka ottaa se ulos ja puhdistaa kuivauksen jälkeen.

Esim mun Samsungin kuivurissa. Samaa sarjaa pyykkikoneen kanssa ja helppo putsata.

Vierailija
15/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinkuivuri on maailman turhin asia.

Vierailija
16/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen perheellinen, niin kerralla pesen useampia koneellisia. Kätevää kun samalla voi kuivata toisessa koneessa kun toinen pesee. Tiesitkö, että koneet voidaan laittaa rinnakkain kodinhoitohuoneen pöytätason alle ja näin jää kivasti pöytätilaa esim. pyykkien viikkausta varten. Ainoa typerä on tämä aloitus.

Sinä olet ainoa typerä :DDD Keskustelu koskee PESUTORNIA. MILLAINEN TORNI se on, jos koneet ovat vierekkäin?! 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️Ap

Vierailija
17/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivaavaa pesukone löytyy ja tässä minun mielipiteet.

Hyvänä puolena:

- ei tarvitse tyhjennellä vesiastiaa.

- ei tarvitse vaihtaa pyykkejä koneesta toiseen

Huonona puolena:

- Rumpu on paljon pienempi, kuin normaalissa pesukoneessa.

- Vaatteet tulevat ryppyisinä koneesta pois.

- Pesuohjelma vie jo tuhottomasti aikaa, siihen päälle kuivuri toiminto. Eipä arkipäivänä pestä kuin yksi koneellinen.

Onneksi löytyy vielä kuivuri vierestä, joka on ahkerassa käytössä!

Vierailija
18/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuivaavaa pesukone löytyy ja tässä minun mielipiteet.

Hyvänä puolena:

- ei tarvitse tyhjennellä vesiastiaa.

- ei tarvitse vaihtaa pyykkejä koneesta toiseen

Huonona puolena:

- Rumpu on paljon pienempi, kuin normaalissa pesukoneessa.

- Vaatteet tulevat ryppyisinä koneesta pois.

- Pesuohjelma vie jo tuhottomasti aikaa, siihen päälle kuivuri toiminto. Eipä arkipäivänä pestä kuin yksi koneellinen.

Onneksi löytyy vielä kuivuri vierestä, joka on ahkerassa käytössä!

Oma vikasi jos et osaa käyttää silitystoimintoa. Ap

Vierailija
19/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pyykinkuivurit kielletään ilmastonmuutoksen takia.

Vierailija
20/28 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesutornini kaatui kerran! Onko kohtalontovereita? Ukko röhähti huutonauruun ja minä itkin.

Älä viitsi! Torni painaa meillä noin 170 kg (pk 100 kg ja kuivausrumpu 69 kg) joku heppoisempikin malli ainakin 100 kg. Ei se mihinkään kaadu.