Ärsyttääkö miehiä, kun alempitasoinen nainen liehittelee?
Miten hillitsette itsenne ja käyttäydytte hyvin, kun jonkun naisen mielistelevä käytös inhottaa?
Kommentit (46)
Ulkonäöltäni konventionaalisesti katsoen "alemman luokituksen" naisena olen usein törmännyt tilanteeseen, jossa normaali ystävällisyyteni aiheuttaa miesten puolelta töykeyttä. Luulin, että ovat yksinkertaisesti kusipäitä. Mutta tämäkö on syynä? Luulevatko he että yritän iskeä heitä? Hahahahaha!!! Suuret on luulot. Pitääkin ruveta pitämään sormuksia taas ja aloittaa mainitsemaan heti keskustelun alussa että olen ollut onnellisesti naimisissa yli kaksikymmentä vuotta.
...Mutta sitten ne varmaan luulevat, että korostan avioliittostatustani, koska luulen että he ovat kiinnostuneita ja vetävät herneen nenään kun eihän nyt heidän tasoisensa ysin uros voisi mitenkään moisesta kolmosesta kiinnostua? Mitä toi akka itsestään luulee?
Aina menee pieleen.
Ei kai tässä nyt ole se alempi taso ongelma. Kuka tahansa voi liehitellä mukavasti tai sitten ahdistavasti. Eli jos liehittelee mukavasti ni mikäs siinä. En mä nyt positiivisesta huomiosta ota nokkiini.
Kouluaikoina yksi rumana pidetty tyttö lähetti rakkauskirjeen komealle pojalle ja poika laittoi kirjeen koulun ilmoitustaululle.
Ei ärsytä. En ole ihan varma mitä liehittely varsinaisesti tarkoittaa, mutta tykkään flirttailla kaiken näköisten naisten kanssa. Ainoastaan en pidä siitä, että jotkut naiset kourivat ja käyvät aggressiivisesti päälle.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikoina yksi rumana pidetty tyttö lähetti rakkauskirjeen komealle pojalle ja poika laittoi kirjeen koulun ilmoitustaululle.
Kammottava. :( Itse olen monen miehen painajainen: reilusti ylipainonen ja kasvoilta ruma, mutta monesti minua tasokkaammat miehet on yrittäneet iskeä vissiin, koska ajattelee, että noin rumalta läskiltä saa helposti pildeä, mutta voi niiden hämmentyneet ilmeet kun sanon ettei kiinnosta.
Mua todella haluttavat miehet yleensä kohtelee korostetun ystävällisesti ja vähän kiusaantuneen mutta suojelevan oloisesti jos en erikseen rupea kätkemään viehätystäni. Eli ei niitä varmaan ärsytä, mutteivät tiedä miten suhtautua ja pitävät tilannetta hermostuttavana. Jos mulle tulee vaikka paha mieli tai jotain, kamalaa.
Kerran tuli ikävä fiilis kun lyhyt ja minusta hyvin ei-viehättävä nainen tuli juttelemaan ja halusi tarjota viiniä. Jotenkin teki pahaa oma pinnallisuus mutta samalla ällötti.
Ei häiritse, mutta se ihmetyttää, että torjutuksi tullut nainen luulee sen johtuvan aloitteellisuudestaan eikä itsestään.
Ei haittaa, jos on vain vähän omaa tasoa mitättömämpi nainen. Mutta jos joku vinohampainen, huonoihoinen, isonenäinen akka, jolla amk-tutkinto tai alempi yrittää jotain, silloin on oksu lähellä ja päivä pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikille ystävällinen ja puhelias nainen ja monta kertaa miehet ovat luulleet, että olen heistä kiinnostunut parisuhdemielessä, vaikka minulla on ihana rakas aviomies kotona. Ollaanko Suomessa yleensä sitten niin tylyjä tuntemattomille, että normaali kanssaihmisen huomioonottaminen on muka jotain flirttiä? Ahdistava ajatus, että joku minua "tasokkaampi" mies on ehkä kokenut normaalin ystävällisyyteni ahdisteluna. :/
Kyllä, kaikentasoiset miehet tulkitsevat normaalin ystävällisyyden kiinnostukseksi ja reagoivat sitten sen pohjalta.
Olen niin ikävä ihminen, että minua ärsyttää, jos joku oikein tylsä tyyppi kuvittelee olevansa potentiaali miesystävä. Luultavasti miehillä on sama juttu.
Ainoa ero on se, että naisille tylsä tyyppi on pahin vaihtoehto, sillä naiset arvostavat älyä ja huumorintajua.
Miehille pahin lähestyjä on varmaan ruma tai ylipainoinen.
Kaikki tietää oman tasonsa ja yleensä haluaa omaa tasoaan paremman kumppanin.
Minua miehenä ärsytti kun vielä deittailin Tinderissä että "paremman tason" naiset todella oikeasti kuvittelevat olevansa paremman tason naisia, ja vastaavat potentiaaliseen kiinnostuksen osoitukseen silleen äärimmäisen ärsyttävästi
"emmä tiiä sit... emmä ehkä tiedä... ehkä"
Josta selvästi paistaa läpi ajattelutapa että tässä nyt ollaan eri tasoa, mutta miten sen nyt kertoisi tuolle alemmalle miehelle, kun kumminkin itse ollaan tässä korkeamman tason nainen jolla ei ole epämiellyttäviä velvollisuuksia sanoa ei, niin heittelen tässä vain jotain epämääräistä ja odotan että tuo alemman tason mies häipyy.
Kaikenlaista sitä ihmiset kuvittelee itsestään :D Luusereita mitä luusereita.
Ei ärsytä kuin sunnuntaina kun pitää keksiä miksi tatuoitua isotissistä sivukaljulkista rakennusmaalaria ei voi viedä perhe lounaalle akateemisten vanhempieni luo. On pieni morkkis kun taas haksahti perjantai iltana hakemaan sängynlämmittäjän alaluokan pubista.
Kilttinainenko se siellä, jonka mielestä naisella pitää olla oikeus tasan siihen mieheen jota himoitsee ja miehen tulisi tälle antautua tai on itsestään liikoja kuvitteleva p*ska?