Ärsyttääkö miehiä, kun alempitasoinen nainen liehittelee?
Miten hillitsette itsenne ja käyttäydytte hyvin, kun jonkun naisen mielistelevä käytös inhottaa?
Kommentit (46)
Koen ainakin itse olevani sen verran hyvä supliikkimies, että ajoittain on naisia pyörimässä ja nauramassa vieressä. En siis pyri syvällisempään kontaktiin näiden naisten kanssa. Enkä pidä siis naistenkaan toimintaa minään 'kosiskeluna' tai 'liehittelynä'. Olen vaan seuramies.
"emmä tiiä sit... emmä ehkä tiedä... ehkä" =
”tässä nyt ollaan eri tasoa, mutta miten sen nyt kertoisi tuolle alemmalle miehelle, kun kumminkin itse ollaan tässä korkeamman tason nainen jolla ei ole epämiellyttäviä velvollisuuksia sanoa ei, niin heittelen tässä vain jotain epämääräistä ja odotan että tuo alemman tason mies häipyy.”
Oho vau. Ei ihme, jos hänestä joskus tuntuu, että hän ei ymmärrä naisia.
On mua joskus naiset kai liehitelleet, mutten muista oisinko kenestäkään ajatellut, että hän on alempitasoinen. Eivät vain kiinnostaneet tarpeeksi. Kaikkien kanssa tullut kuitenkin juttuun.
Ja sitten on se yksi poikkeus, joka vahvistaa säännön. Kun olin parikymppinen, yksi vanhempi rouva tuli kiehnäämään jalkojen juureen, ja se oli mielestäni niin noloa, että puhuin tarkoituksella niin törkeitä, että hän ymmärsi poistua.
Vierailija kirjoitti:
No moni mies salaa haaveilee tästä mutta tosi tilanteessa voi olla hämmentynyt.
Haaveilee siitä, että epäkiinnostavat naiset pyörivät ympärillä? Miksi?
Ja sitten vielä väitetään ettei evoluutio nykyään enää toimi. Kuitenkaan nämä tasoidiootit eivät lisäänny = evoluutio.
Ei haittaa, kunhan se sitten jää siihen kertapanoon, eikä soittele enää perään.