Hauck Roadster Duo SL ja muut 3-pyöräiset tuplat...
...eli Marco twin go, Babywelt alaska S-2 jne
vanhasta keskustelusta löysin tiedon että " Hatsaturjan" olisi Hauckit tilannut saksasta, oletko ne jo saanut?
Sisaruksille rattaita etsitään ja ikäeroa on 1vuosi 10 kk. Toistaiseksi ainakin Marcot on vertailussa päihittäneet X-adventure Twincot, mutta onko kokemuksia noista muista joita saanee vaan netistä tilaamalla? Babyweltit vaikuttaa kuvassa kivoilta mutta onko käyttökokemuksia? Hauckeissa olisi omat kuomut joka olisi ehdoton plussa.
Kommentteja?
t. Pöppis
Kommentit (10)
Mistähän nettikaupasta ne kannattaa tilata? Huomasin että brittiläisillä sivuilla on uusi 2006 malli joka on väriltään sininen. En kyllä tiedä mitä eroa niillä on esim siihen oranssitehosteiseen malliin, mutta jossain luki että olisi käsijarru ja painoa olisi vähemmän. Saksalaisilla sivuilla ei näytä vielä olevan tuota 2006 mallia vai enkö vain ole löytänyt?
Sitä piti vielä kysyä että oliko noissa rattaissa painorajaa lapsille?
t. Pöppis
minuakin kiinnostaa se painoraja lapsille ja mistähän nettikaupasta ne kannattaisi tilata? Hintoja ja kaupan " luotettavuus" yms...
En tiedä kiinnostaako enää kettään mutta meillä on käytössä nuo babywelt alaskat.. Ollaan oltu hirmu tyytyväisiä,ennen tilausta mietitytti juuri tuo esikoisen mahtuminen ja mukavuus kun poika oli silloin jo 2v4kk ja painoa 15kg ja pituuttakin sen yli 90cm.. Mutta tosi hienosti pikkuäijä mahtuu, istuinleveyshän on sama kuin brion poneissa ja kuomukin menee auki ja kiinni ilman että lakki lähtee päästä;) Ovat kyllä niin näppärät kääntyvän etupyörän ansiosta, lukitsen sen vain bussiin noustessa ja poistuessa. Tosi kevyet ja hyvin kulkee maastossa kuin maastossa. Mietin itsekin noita Hauckeja mut skippasi koska ainakin siinä mallissa mitä meinasin niin ei saanutkaan selkänojaa täysin makuulle vaan vain 160astetta. Muakin himoitti ne erilliset kuomot ja olishan olleet halvemmatkin mut nuo Babyweltit ovat nyt olleet enemmän kuin tyydyttävät. vastasyntyneelle tytölle,isoveljelle ja porukoille. Tilattiin beiget ja siihen se kantokoppa ja kotiovelle tuotiin 316eurolla.. Ennenkaikkea ovat kivannäköiset :)
joku mainitsi brittisivut saksalaisten lisäksi? voisiko vinkata osoitteen? ollaan tilaamassa uusia rattaita ja vaunujakin tuplien lisäksi ja kiinnostaisi vertailla..
Minä olen kanssa miettinyt vakavasti noita Babyweltin Alaskoja. Minusta ne vaikuttavat erittäin näppäriltä.
Voisitko Allikka79 kertoa onko vaunuissa säädettävä työntöaisa? Kuinka helposti ne menee kasaan? Ulkoilen paljon niin että autolla siirrytään ensin paikkaan B, joten nämä olisi meille erittäin tärkeitä tiedonmuruja.
tilla
Näppärät tosiaan ovat.. Säädettävää työntöaisaa ei tosin ole ja ihme kyllä en ole sitä kaivannutkaan, meillä normi vaunuissa se on ja ajattelinkin et kuinka sitä osaa olla ilman, varsinkin kun olen itse 156cm pitkä ja mies taas lähes 190cm.. Ihmettelen et meidän molempien on silti niitä mukava lykkiä. Normi vaunuissa meillä on myös tuo heitettävä työntöaisa ja sitä kyllä kieltämättä välillä kaipaisi jos aurinko paistaa vauvaa suoraan silmiin, mutta eipä taida noissa muissakaan tuplissa olla, en tiedä. Oikein helpot on taittaa kasaan ja pieneen tilaan menevät. Ihan vain molemmin puolin vaunua peukuilla painetaan nappuloista ja sit vaan taitetaan, ovat vieläpä tosi kevyet nostellakin,eivät paina yhtään enempää kuin tavalliset vaunutkaan. Suosittelen:)
Allikka
Saisiko tuplien nettisivuja, kiitos!
Sekä kuinka olette vaunuja tilanneet? Kauanko kesti? Miten paljon oli kalliimpaa/halvempaa kuin ostaa suoraan vastaavat suomesta lastentarvikeliikkeestä?
Niisku
Heippa,
Minäkin olen kovasti kiinnostunut näistä Hauckin Roadster Duo SL -tuplista. Eli millaiset ovat käytössä, miten isompi lapsi mahtuu kyytiin ja muutenkin miten laadukkaat/toimivat ovat? Kuvassa näyttävät tosi hyviltä ja tilavilta sisätiloiltaan. Iso plussa olisi tosiaan omat kuomut ja jalkatuet. Pyörätkin näyttävät siltä, että loskassa ja moskassa selviää hyvin.
Laitoin parille ulkomaiselle verkkokaupalle kyselyjä niistä, mutten ole vielä saanut vastauksia.
Jos jollakulla on jotain kommenttia näistä, niin enemmän kuin kiitollisena otetaan vastaan! :)
Aurinkoista kesää kaikille!
Sirius
ja tyytyväinen olen ollut.ovat olleet nyt 2kk käytössä, kyytiläisinä 1v10kk poika ja 2kk tyttö. pojalla on pituutta yli 90cm,mutta hyvin mahtuu kyytiin sekä niissä nukkumaan.
ja vauvalla meillä on rattaissa emmaljungan pehmeä kantokoppa.
miinusta rattaissa mielestäni
-rattaiden kiinteät vyöt,kun poika ei niitä käytä,
-itse tykkäisin isommasta tavarakorista..
-ilmakumirenkaat,(tai oikeastaan miinukseni menee lasipulloille!)
plussaa saa
+kääntyvät eturenkaat (jotka saa myös lukittua),
+omat kuomut,
+pieneen tilaan kasattuna menevät,helppo kasata
+kuomun " kurkistuskolo" (näen työntäessä,nukkuuko vauva)
+kapeus (eikä silti mahduta oman kaupan kassoista...)
+kevyet työntää,vaikka isompi on jo 16kg
+lapsilla tilavat oltavat
mielestäni ovat erittäin näppärät kärryt :)
Hei,
Kiitos Haalen kommenteista. Kyllä nuo alkavat vaikuttaa meidän kärryiltä. :)
Sain vastauksen yhdeltä ulkomaiselta kauppiaalta. Selkänojan korkeus on noin 60 cm, mikä on selvästi korkeampi kuin esim twincoissa ja tuo kuomukin näyttäisi olevan paljon korkeammalla eli isomman pitäisi mahtua reilusti kyytiin (kuten Haalenkin vahvisti).
Jos jollakulla on vielä kommentteja ko kärryistä, niin mielellään luen. :)
Mukavaa kesää kaikille!!!
Sirius