Hyvänen aika, lesbo kassatäti teki kaupassa mua kohtaan äsken alotteen! Olen hetero!
Kommentit (14)
Huomaa, että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi, niin olisi jotain empatiaa. Tollasia vitun mamman pikku poikia, joiden pahin kokemus on ku muija jätti.
Sanoiko, että tämä on aloite vai kävikö käsiksi? Kerro kerro.
Naisista 90% on biseksuaaleja. Eli anna mennä vaan. Todennäköisesti tykkäät kuitenkin
Sama homma ja minä olen sentään heteromies. Ei vain voi mitään tälle jumalaiselle bodylleen se tekee lesbonaisestakin heteron.
En taida kuitenkaan pökätä sitä jospa se haluaa vielä ehetyä takaisin lesboksi tällainen mies-jumaluus vaatii vastuuta...
Se, että kysyy, onko (järjettömän ruma) piposi itse tehty vai ostettu, ei mielestäni ole mikään aloite.
Terkuin kaupan täti
Kysyin haluatko pussin! en mitään muuta.
Lähikaupan lesbo-erotiikka on jännää. Symbolisoikohan pussi ja pipo vaaaginaa.
Minä näin seksiunta naispuolisesta kandin ohjaajastani ja olen heteronainen. Tuntuu kiusalliselta nähdä häntä taas ensi viikolla, vaikka hän ei tietenkään tiedä unestani.
Vierailija kirjoitti:
Naisista 90% on biseksuaaleja. Eli anna mennä vaan. Todennäköisesti tykkäät kuitenkin
Sanotaanko lesbollekin että anna mennä vaan miehen kanssa
Ja mitenhän tämä aloite ilmeni?