Vaimo lähti kun olin työmatkalla
Mitäs mieltä olette vaimon tempauksesta kun lähti pois yhteisestä kodista sillä aikaa kun olin työmatkalla. Viimeisenä päivänä sain työmatkalla tekstiviestin jossa hän ilmoitti ettei enää valitettavasti tunne minua kohtaan mitään. Tämä tuli ilman mitään ennakkovaroitusta ja luulin että kaikki olisi ihan kunnossa. Kun tulin kotiin oli avaimet ja puhelin pöydällä eikä hajuakaan mihin vaimo mennyt
Kommentit (61)
Kiitoksia kaikille kommentoijille. Totuushan on se että näissä jutuissa on aina kaksi osapuolta ja itsekin pitäisi peiliin katsoa jos jotain olisi ehkä pitänyt tehdä toisin. Tilanne on omalla kohdalla nyt se mikä se on ja tästä pitää nyt yrittää ponnistaa eteenpäin päivä kerrallaan vaikka raskaalta se tuntuukin. Tsemppiä kaikille muillekin.
En lukenut mitään muta kuin aloituksen.
::::
Vaimo lähti, ja nyt sulla on mahdollisuus tehdä, mitä ikinä haluat.
::::
Et tunnu surevan.
Lapsia teillä ei varmaankaan ole, kun et heistä maininnut.
Minun mieheni lähti 15 vuoden jälkeen. Tämä oli ennen nettiä.
Kännykätkin olivat niitä Nokian ensimmäisiä. En tiedä vieläkään miksi ja mihin. Ei ole kirjoilla Suomessa, ja kaikki tiedot ovat salattuja. Tiedän, että häntä epäiltiin rahanpesusta venäläisille.
Ehkä sinne kadonnut, jos on elossa.
Tein itse saman pari vuotta sitten mutta palasimme yhteen kohtalon ajamana.
Kyllä tässä vähän shokissa on oltu pari viikkoa tuon tapahtuman jälkeen mutta nyt jaksaa jo ajatella jotain... Ja juu lapsia on mutta ne on jo aikuisia mutta ihmettelevät kuitenkin miten tässä näin kävi.
Itse epäilisin tuossa tilanteessa toista miestä. Kai sillä nyt joku syy oli noin kiireesti lähtä. Eipä sillä syyllä väliä, lähtenyt se joka tapauksessa on, älä ota takas.
Tällä palstalla mies on näköjään aina syyllinen, tapahtui mitä vaan, Vaikka tulisi jätetyksi yhdellä tekstiviestillä. Kuinka te mammat jaksatte..
Stemppiä AP. Eipä itsellä ihan noin käynyt mutta puskista tuli, enkä saanut mitään selitystä.. No selvisi kyllä myöhemmin miksi ei selitelty. Oli se kuuluisa toinen...
Ota ihan rauhassa, mieti mitä virheitä mahdollisesti olet tehnyt. Ja kun huomaat että ei ole ollut virheitä tai että on ollut todella pieniä, niin saat kerättyä itsesi helpommin kasaan.
Vierailija kirjoitti:
On se aina jännä kun puoliso vaan häipyy yhtäkkiä ja ero tulee aivan puskista.
Näet sitten.
Oliko vaimo, kohta entinen, ihan osaton asuntonne suhteen? Noin pitkä liitto samassa kodissa, eikä muka mitään halunnut mukaansa. Outoa.
Onko tullut eropaperit postissa? Vai oletko itse jo hakenut eroa?
Oli kulmasohva hävinnyt ja pari perintökaappia mitkä oli perinnyt tai itse ostanut. Halusi 25 V takaperin avioehdon ja kun itse olen maksanut talon ja muut ni ne jäi itselle... Olisko emäntäehdokkaita (mustaa huumoria...)
Minulla on kaksi tuttua, joiden miehet on lähteneet samoin. Avain pöydällä ja viesti, että en rakasta enää. Kummallakin oli uusi nainen katsottu valmiiksi
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi tuttua, joiden miehet on lähteneet samoin. Avain pöydällä ja viesti, että en rakasta enää. Kummallakin oli uusi nainen katsottu valmiiksi
Tulivat sitten valehdelleeksi papin edessä, kun sanoivat tahtovansa rakastaa.
Kyllä tällainen hyvin järjestetty yllärilähtö yleensä merkitsee että se uusi elämäkin on jo pedattu aikoja sitten valmiiksi, mukaanlukien uusi mies.
Ex-avokki lähti aikoinaan samaan tyyliin, kävi jotain kurssia, alkoi olla vähän ihmeellisiä pitkiä viikonloppuja poissa mutta oli tuolloin uskottavan oloinen selitys niille, lähti sitten kurssimatkalle ja takaisin tulikin vain tekstari että se oli sitten siinä eikä tulekaan takaisin.
Tuli kyllä niin puskien takaa että hetken siinä koki tarkkailevansa ulkopuolelta omaa elämäänsä kun se tuntui niin oudolta.
Mutta siitä sitten eteenpäin päivä kerrallaan kohti uusia pettymyksiä.
Olen harkinnut samaa, vaikka kuviossa ei kolmatta osapuolta. Miestä ei kiinnosta kuin työ ja politiikka.
Käyttäjä31111 kirjoitti:
Koskaan en ole ollut väkivaltainen vaimoni suhteen ja aina yrittänyt hakea kompromisseja ja yrittänyt kaikkeni suhteen onnistumiseksi mutta mikään ei sitten näköjään tuntunut riittävän...
Mikähän on vaimon näkemys asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31111 kirjoitti:
Koskaan en ole ollut väkivaltainen vaimoni suhteen ja aina yrittänyt hakea kompromisseja ja yrittänyt kaikkeni suhteen onnistumiseksi mutta mikään ei sitten näköjään tuntunut riittävän...
Mikähän on vaimon näkemys asiasta?
Ei varmaan ole mihinkään tyytyväinen.
On se aina jännä kun puoliso vaan häipyy yhtäkkiä ja ero tulee aivan puskista.